mirjamm mijn dochter slaapt al in een peuterbedje toen we wisten dat we zwanger waren heb ik er 1 gekocht en ze is er tot nu toe nog niet uit geklomen maar wel 1 keer eruit gevallen als ze naar bed gaan weten ze echt wel dat ze moeten blijven liggen wij doen noa nog wel een slaapzak aan voor de zekerheid dus kan ze ook niet klimmen mijn man lag met 1 jaar ook in een gewoon bed en mijn dochter weet dat als ze naar bed gaat dat ze moet slapen en dat weet demi ook echt wel ja er zal een periode komen dat ze er vaak uit gaat komen daarom zit haar slaapkamer deur ook dicht en altijd het trap hekje ik zou je niet zo druk maken het komt echt wel goed
ja Demi weet dat ook wel maar die wordt vaak nog wakker en dan ligt ze in de meest vreemde houdingen, net als papa en mama is ze erg druk in haar slaap.. slaapzakje gebruiken we hier niet, daar is ze te druk voor Maar zit nu op MP te kijken en onder de 100 euro heb je al een aardige kamer, bedje + commode .. valt me wel mee eigenlijk.. ruimte voor een kast hebben we niet.. en als ze eruit gegroeid zijn gaat het gewoon weer terug op MP haha Mijn broer sliep trouwens ook met 1,5 al in een peuterbed (want toen kwam ik..).. maar ik vind het toch eng..
je moet het zelf weten haha maar ik vind het ideaal en hier gaat het wel goed waarom probeer je het niet eerst? gaat het niet kan je altijd nog een ledikantje aanschaffen
He meiden, Hoe is het.. Alles goed hier. Heb vanmorgen een 20 weken echo gehad. Alles was goed gelukkig.
Hier vertel ik het wel. Maar buiten hou ik het nog geheim. IK ga het niet aan iedereen vertellen en misschien aan niemand. Ga er nog over nadenken..
Oh daar moet ik nog een foto van maken en dan zal ik die vanavond misschien plaatsen in de pc of overmorgen.. Ik heb vrijdag de 20 weken screening en dan gaan ze echt alles uitgebreid controleren en wordt het op dvd opgenomen. Leuk toch.