Wat ik bedoel met kinderachtig.. dat hij soms zelf nog een klein kind is! Zo blij dat ie dan kan doen! Ook op de manier hoe hij nu tegen ons manneke praat.. Op zo'n kinderlijke manier voordat ie naar het werk gaat vind er een heel ritueel plaats! Hahaha! Aaien over mijn buik, praten tegen ons manneke.. Toen ik mijn vriend leerde kennen was hij erg van het ordenen, maar ik was dat ook. Nu doe ik dat hier thuis en hij is er slordiger in geworden.. Ik loop vaak te roepen 'Heb je dat al gedaan? Heb je da't al geregeld?' Ik ben van mening dat je in je relatie een middenweg zoekt in alles en elkaar daar in aanvult.. De balans zoeken ja! En dat is erg fijn als die goed is in je relatie, want dat scheelt een hoop ergernis!
Hm, ik kan me voortsellen dat dat wel suf voelt. Ach joh, je schoonmoeder is gewoon héél trots op haar eigen zoon nog steeds
Weet je wat mijn schoonmoeder zei toen ze hoorde dat Seeger een jongetje was? "Oh een jongen is OOK WEL leuk!" NAJAAAAAAA ik wil dus ook absoluut niet dat ze weet dat dit een meisje wordt. Wil absoluut niet dat Seeger het gevoel krijgt dat hij minder leuk is dan zijn zusje. Iets wat mijn vriend altijd wel heeft gevoeld t.a.v. zijn zus!
Haha, lache wel zo'n ritueel. En inderdaad: balans zoeken is echt belangrijk, maar ook juist het lastigst altijd! Ik heb altijd een beetje een schrikbeeld van mijn ouders, het zijn schatten hoor, maar mijn moeder regelt alles en mijn vader niks (terwijl hij het best kan). Daardoor lijkt het soms zo betuttelend! Ik voel me soms net mijn moeder dus dan stop ik altijd subiet
jaa dat is ook een heel lang verhaal na de zwangerschap van mijn man heeft ze postnale depressie gehad dus ze heeft nooit van zijn baby tijd kunnen genieten dus ze blijft zich schuldig er over voelen
Jeetje wat een opmerking.. Maakt toch niet uit wat het is als het maar gezond is toch!? Eerst nadenken, dan praten.. :x
Ja heel vervelend....rot gevoel had en heb ik daar van gehad. Tis een vervelend mens....zal ze altijd blijven!
noa is ook een schatje zeg! met die staartjes, geweldig! in het begin dachten we dat Thijmen rood haar zou krijgen, in het zonlicht had een een rossige glans, maar het is toch gewoon blond geworden... oooooo ben zo benieuwd naar ons tweede wondertje!
Kan ze niet....ze voelt het echt zo. Heeft haar dochter ook altijd op een voetstuk staan. En haar kleindochter ook. Tis niet anders....als wij maar lekker een gezinnetje kunnen zijn. Ik laat haar voor wat ze is.
Mijn mams is thuis ook de regelateur! Als zij weg zou vallen valt het hele gezin in één.. Ik zie ook steeds meer dingen van mijn ma in mezelf terug, bijvoorbeeld de dingen in het huishouden enzo.. Ik krijg dat dan ook te horen 'Ooh je bent net als ik Heidi!' of 'je bent net je moeder'. Nou dan kap ik er ook meteen mee.. terwijl het een schat van een mens is hoor.. Maar sommige dingen die ik stom vond hoe mijn moeder het deed doe ik nu dus ook zo! Hahahaha! Betrapt!
hihi dankje alleen noa lijkt een schatje maar ze kan soms een onwijze driftbui krijgen en erg ondeugend zijn die driftbuien heeft ze echt van de moeder hahaha en het ondeugende van papa
Hahahahahahah grappig he?! Ik zie ook veel dingen van mijn moeder terug in mezelf....heel leuk is dat!
Haha ik moet er altijd om lachen bij mij zussen. Met sinterklaas waren we bij mijn oudste zus en die was in de keuken en daar vandaan riep ze iets, over de gang van zaken ofzo, ik weet niet meer precies wat. In elk geval was het echt PRECIES mijn moeder. Dus ik zei 'hoor ik H... daar?!', haha, ze voelde zich echt betrapt. Maar ja, we kunnen er met elkaar wel om lachen. Mijn ouders zelf ook trouwens.
Inderdaad, haar lekker links laten liggen! Ze verdient het niet om oma te worden van jullie meisje! Tuttebel! :x Dat je zoiets kan zeggen.. oooh wat kan ik daar pissig van worden! :x Die onschuldige wezentjes.. Zij zijn zooooo gewenst en zo iemand boort dat ff lekker de grond in! Grrrr!!! :x
Tjonge dat is dan wel heel rot ook. Maar toch jammer, want wat maakt het eigenlijk uit op wie het kind lijkt!
Ik bedacht gister trouwesn dat het zo jammer is dat het niet echt makkelijk is om bij jullie allemaal op kraambezoek te komen