Als ik ervan uit ga dat mijn man idd bruin is (Bb) dan komt er 75% kans op bruin uit, met een vergrote kans vanwege 3 grootouders met Bb. Als ik ervan uitga dat hij blond is, dan komt er blond uit (dan zijn wij allebei bb).
wij hadden op onze vorige computer een programma dat heet Cute PDF writer, dat had mn vriend gedownload, en dan moet je het installeren als zijnde een printer, dan doe je afdrukken, selecteer je de pdf writer en dan heb je een pdf bestandje... ja schoonmaken is helemaal zijn ding, hij heeft voor sinterklaas van mn oma een setje gekregen met een bezempje, een stoffer en blik en een schoonmaakdoekje, hij is er de hele dag mee in de weer en super! en de billendoekjes en toetendoekjes liggen ergens hoog, anders ben ik zo door het pakje heen haha
Die 75% is dan trouewns Bb, dus rossig kan ook nog. Geloof ik. WEet je, we zien wel. Het kind is toch al in de maak
als ik het goed begrepen heb dan krijgen wij een kindje met bruin haar man en ik hebben allebij bruin haar klopt wel want dochter heeft ook bruin haar
Ja.. ik zie nu dat het ook via Word kan Wat leuk zeg dat ie er zo mee bezig is! Als ie dat later ook doet..
ik denk dat de onze ook weer bruin haar krijgt, wij hebben allebei bruin, en aan beide kanten ouders ook, en thijmen ook... (wel wat lichter dan wijzelf...)
Meiden wat vinden jullie eigenlijk ervan als je dingen op MP koopt en ze verzenden het en er wordt dus gevraagt om het eerst over te maken en dat hun het dan opsturen ik vertrouw dat eigenlijk niet zo gister met manlief er over gehad en wil hem dan liever nieuw kopen (voetenzak)
@TM: wij doen het nooit eigenlijk, meestal zoek ik dan in de buurt, zodat ik het gewoon kan ophalen en betalen. we verkopen wel dingetjes via MP en dan vragen we idd ook eerst het geld over te maken, en er zijn heel veel mensen die dat gewoon doen. wij sturen het natuurlijk wel op daarna... wat ik nou weer had haha, de afgelopen week hoor ik af en toe ene auto-alarm, en elke keer was ik geirriteerd omdat thijmen net in bed lag ofzo en dan ging dat ding weer loeien. Nu net ook weer, kijk ik uit het raam, is het mn eigen auto! en ik wist niet eens dat ik een alarm er op had zitten... snap niet waarom ie af gaat, er is niets aan de hand, denk dat ik maar even langs de garage rijd binnenkort, zal mssn een technische storing zijn... maar gek toch?
Goede bijna middag!! Heel veel pagina's moeten lezen.... Weer een jongetje erbij!! En een goede 20 weken echo Lautje ook gefeliciteerd met de goede echo en jullie waarschijnlijke meid! Leuk zo'n high tea! Zijn we met 60?? Die formule kunnen wij niet doen, we kennen 1 kant van mn vriend zn familie niet... We zien het wel. Wat een rare schoonmoeder wonder!! Zei je neit: ik had ook liever twee schoonvaders gehad???? En ik zag een foto van een hulp in de huishouding, is ie nog te boeken?? Ik vind het moeilijk hoor 2e hands dingen van MP, bij mij moet alles nieuw zijn Even een vraagje: Als ik plopjes voel, ga ervan uit dat dat schopjes zijn, dan is dat altijd rond dezelfde plek. nl heel laag net boven mn schaambot. Is dat normaal? Of zou daar verhouding huid/vlees dunner zijn??
zou kunnen dat je het daar meer voelt omdat er een dunnere laag over heen zit idd, denk ik ook. bij mij wisselt het, links (meestal) soms onderin (tegen mn blaas, heel fijn ), heel soms rechts... of bovenin, soms voel ik m echt omdraaien, dan schuurt ie langs mn hele bm, zo'n grappig gevoel, als ik dat op tijd ben om te kijken, zie je ook helemaal zo'n bobbel gaan van links naar rechts of andersom, grappig!
ik ga er weer even vantussen... moet om 13 uur weg voor t werk. ga nu maar even lunchen en spulletjes klaar zetten, dan kunnen we als thijmen wakker wordt meteen naar mn moeder... tot later!
Ik ben er met MP ook niet zo'n voorstander van, omdat je niet verzekerd bent. Dat is bv met Ebay wel zo.....Ja soms gaat het goed soms niet....
Hahaha die is goed....had ik toen moeten weten....had ik haar dat zeker voor de voeten gegooid!!! Ja die plopjes zijn ook schopjes...die voel ik ook.
Grappig!! Ik ben natuurlijk nog geen 23 weken en voel wel van die kriebeltjes hoger en op andere plekken, maar die ploppen echt laag. We hebben nog geen naam, ik ga m maar kabouter plop noemen