moguh, belabberd geslapen, moest 2 keer overgeven vannacht en heb veel pijn in mn zij, domme is alleen dat er niks blauws te zien is... Zo de huisarts en de vk bellen, beebje was ook niet in haar normale doen. Normaal beweegt ze 's avonds in bed als een gek maar nu was ze op een paar schopjes na erg rustig. Heb wel een paar harde buiken gehad maar das redelijk normaal
wat ontzettend naar voor je! Ik hoop dat ze je even langs laten komen. Even checken. Ik denk dat het niets ernstigs is, want ook hier is de baby de ene avond heeeeeeel actief en dan weer onwijs rustig. Maar n.a.v. wat er bij jou gebeurd is, zou ik het toch zeker willen weten. Heel veel sterkte!
Ja, ik zat aan hetzelfde te denken....maar dan ligt het er wel weer aan welke vis en of die weer vers is etc....zuchtttttttttt daarom ga ik ook liever niet uiteten met mijn zwangerschap. Klinkt stom, maar wil alles graag in eigen hand houden. Iig lief dat je even hebt meegekeken.
ja mag vanmiddag naar de huisarts. Gelukkig zit de beeb goed ingepakt nunet toch ook wel weer even gevoeld, lichaam heeft ook wel een optater gehad natuurlijk. Ga nu iig meike uit bed halen en wegbrengen en dan zelf nog even slapen
Ja, dat is een ding wat zeker is......die heeft even mogen genieten van een soort van golfslagbad! Wel fijn dat je de beeb nog weer even hebt gevoeld. Zit dus echt wel goed. En ga inderdaad maar lekker liggen, want das ook belangrijk! Dat jij lekker tot rust komt!
Goedemorgen allemaal! Nicolioo: werkse vandaag! Wonder: ik zou ook gaam voor hetgeen wat Nicolioo zei qua eten. Pas wel op met de vis, die moet dan wel vers zijn! Mirjam: leuke foto zeg! Wat liefff! Napoleon: ga je straks nog naar de VK? Of vind je het niet meer nodig nu je haar weer hebt voelen schoppen en bewegen? Woooow, zondag wordt het hier gewoon 2 graden overdag! Brrrrr! Ik ga vandaag niet veel bijzonders doen, zo even de honden uitlaten en de beneden even doen.. En daarna: weekend vieren!!! Ingrid: ik heb ook niks meer kunnen vinden.. Ik heb nu genoeg van maat 50, 56 en 62.. Ik stop er gewoon mee. Ik zal straks ook erg veel krijgen, eerst ff kijken wat daar allemaal bijzit en dan kan ik eventueel zelf nog dingen bijkopen. Ik houd mijn geld nu liever even vast, want we moeten nog het e.e.a. aanschaffen, niet de duurste dingen, maar toch.. Meer de aankleding van het kamertje enzo. XxX
Oh ik lees het nu.. je gaat vanmiddag ff langs de HA! Ga maar lekker ff plat straks, dan komt je lichaam weer tot rust en dan ga je je meisje zeker weer voelen!
Mirjam, wat een leuke foto zeg! ECht schattig. Napoleon, hoe is het met je na je fietsaanrijding? Oh lees nu je reactie. Ben erg beineuwd wat de vk zegt. Hou je ons op de hoogte? Sterkte na je prutnachtje... Wonder, ik zou ook gaan voor wat nicolioo zegt, maar ik vind zelf vis ook niet fijn: sommige soorten zijn ook niet goed (roofvis geloof ik). Ik ehb datzelfde trouwens, eet liever thuis als ik zeker weet dat elke slablaadje gewassen is en alles goed is gebakken en.... Steak kun je wel goed laten doorbakken. En ehm.. pudding met apple brandy is toch ook alcohol? Trouewns, mijn moeder zei gister aan de telefoon dat een glas wijnn ofzo af en toe echt heus wel mocht, dat zei dat zelfs aangeraden kreeg tijdens een van haar zwangerschappen.. maar ik durf er niet echt aan te beginnen. Nicole, succes met je werkdag en je drukke avondje! Kleertjes: ik heb zelf mar weinig van 50, 2 broekjes en 1 truitje. Wel dingen in maat 56. Dat is toch ook wel oke? Ikheid, succes met je schoonmaak en weekend vieren! Heb je nog leuke plannen? Ik ga zo ook aan de schoonmaak, wil eigenlijk ff snel door het huis racen, want wil eigenlijk ook vast eten voor vanavond klaar maken en brownies bakken (ik heb nog van die pakken ook voor cake enzo en ik vergeet ze steeds, dus dit is mijn opmaak-actie) en 12 uur moet ik naar school en vanmiddag komt een vriendin. Ehm... weet niet of het gaat lukken allemaal Morgen gaat mijn man bij kennissen klussen, vind ik wel jammer want ik had eigenlijk wel zin in een zaterdagje samen. Maar ja, ik weet nog hoe wij om klussers verlegen zaten! Ik ga maar aan het ledikantje beginnen morgen. En zondag hebben we een verjaardag waar we wel ff langsgaan. Nou ja, dus, niet echt boeiend. Ik heb vannacht wel heerlijk geslapen, jammer dat ik juist nu plannen had en de wekker had staan ok, even hard muziekje aan, dan kom ik wel op gang Doei!
Hier zeggen ze 4 pakjes van 50 en 4 van 56. Ook heb ik 2 prematuur pakjes voor het geval de baby klein uitvalt.. Nou een druk dagje voor de boeg dus! Voor je het weet is de dag weer om.. Het gaat zo snel! Morgen is er een Hollywood dag bij de nagelstudio! Daar ben ik voor uitgenodigd, dan word je gratis opgemaakt (dat is make-up die je bijna niet ziet zo natuurlijk is het.. want ik houd niet van enorm veel kleur op mijn gezicht, doe mij maar naturel..), zondag vier ik mijn verjaardag en komt er wat familie en 's avonds gaan we naar de verjaardag van het nichtje van mijn vriend, ze wordt 16.. Dus niet zo heel druk, maar wel leuk!
Morning ladies! Pfff heb echt slecht geslapen vannacht. Eerst werd ik om kwart voor 1 wakker geschreeuwd door mijn kat. Die stond onder het slaapkamerraam te brullen dat ie een muis had gevangen. En vervolgens was ik heel de nacht onrustig. Nou ja, lekker nog maar 1 dagje en dan heerlijk weekend. Volgende week nog 4 dgn werken en dan 2 weken maar 2dgn (maandag & dinsdag) werken. @ Janne: Ik drink ook geen druppel alcohol hoor. Ik geloof nooit dat het helemaal geen invloed heeft. Nog een paar maandjes en dan mag ik weer gewoon drinken, dus ik red het echt wel even zonder alcohol. En wat artsen vroeger zeiden kan natuurlijk hartstikke achterhaalt zijn. Net alsdat je vroeger gewoon in de reiswieg op de achterbank van de auto gezet werd. Dat zou nu ook niemand meer doen.
Ja, dat zei ik ook tegen haar, en ze zei dat dat natuurlijk wel kon, maar dat ze het idee had dat het 'geen druppel alcohol!' ook te maken heeft met dat mensen moeilijk 'met mate' kunnen doen. Zit wel wat in vind ik, maar goed. Ik drink normaal trouewns ook maar heel soms iets, dus er zijn vast mensen voor wie het lastiger is om alcohol te laten staan Met borstvoeding is alcohol ook slecht trouwens. Balen van je nachtrust maar heerlijk dat je nu bijna weekend hebt! En je hebt ook wel een rustig vooruitzicht met werk, lekker hoor!
mermaid, ook al zo'n bagger nacht... wel lief van je kat dat ie een cadeautje had meegenomen ik drink ook geen druppel alcohol... Ook hoef ik na de bevalling geen bruinbier te drinken voor de borstvoeding, meestal heb ik nl teveel ter illustratie: Bekijk bijlage 35328 Dit was 's avonds, na het sporten... toen meike 6 weken was. 's avonds is je productie het laagst en ook sporten heeft invloed op de productie... Vanmiddag dus naar de huisarts. probeerde net te slapen maar lukt niet zo... dus laat maar even doe het straks nog wel een poging
hoe is het met jullie?? ik zag een vraagje over kleertjes geloof ik... ik had bij thijmen 3 dingetjes in maatje 50, maar hij paste ze eigenlijk al bij de geboorte niet meer, ik heb ze snel de eerste 3 dagen aan gedaan, zodat ie in ieder geval ermee op de foto staat haha, daarna dus meteen mt 56... ik koop nu ook niets erbij in 50... thijmen is nog steeds ziek, dus vanochtend toch maar even met m naar de huisarts geweest, hij heeft in zn linkeroor een onsteking, rechts een beginnende ontsteking en zn longen zitten vol... hij heeft nu antibioticumkuurtje gekregen, dus moet snel beter gaan... lekker dus, nu al weer spijt dat ik niet eerder ben gegaan met m... maar meestal zeggen ze gewoon een beetje uitzieken en paracetamol... maar goed, nu dus aan de meds... verder wel goed geslapen, en heb nu dus weer een rustig dagje, ik heb een aantal uurtjes afgebeld, dus alleen een middagje werken, dan breng ik thijmen naar mn moeder... hopelijk met jullie ook alles ok! ik zal nog even proberen bij te lezen...
ik drink ook geen alcohol hoor, maar alcohol in het eten mag, want dan verdampt de alcohol en blijft alleen de smaak, kan dus geen kwaad (heb ik van mn broertje en die is chefkok...) ik zou als voorgerecht datgene met spinazie doen, als hoofd de vis (lijkt mij het veiligst...) en als toetje de pudding (was het geloof ik, of niet?)
Hoi meiden, vanmiddag 20-weken echo. Ben zo zenuwachtig, gedroomd dat er iets niet goed was brrrrrrrrrrr! Liefs, Arka
Arka, alles is goed!!! ik weet het zeker Hopelijk kan je daarna ook wat meer vertrouwen in jezelf en de zwangerschap krijgen
@ Arka: Komt vast helemaal goed met de 20 weken echo. Probeer je er niet zenuwachtig om te maken. @ Janne: Ik dronk altijd wel regelmatig wijn. Tijdens het koken een wijntje (rosé) en bij het eten ook nog 1. Soms mis ik het wel, maar het is voor een goed doel. En alcohol als je bv geeft is ook niet goed idd, maar ik ga fv geven, dus dan maakt het niet uit. Ik zei pas al tegen mijn man:"als ik bevallen ben wil ik een broodje filet american, een biefstuk met een glas wijn en als toetje een koffie met baileys" .
@ Napoleon: Ben je aangereden op de fiets??? Ik zie het nu pas, dat had ik even volledig gemist. Sorry! Is alles wel goed? Met jou en de beeb?