April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon, wat schrikken zeg! Rustig aan meis. Gelukkig is alles wel goed met jou en de beeb.

Arka veel plezier met de echo! Komt vast helemaal goed. Probeer je niet druk te maken.

Surf, heel veel beterschap met Thijmen! Hopelijk knapt hij gauw op.

@ Kleertjes, ik heb 2 broekjes maat 50/56 en 2 shirtjes, 3 broekjes maat 56 en 1 shirtje, 1 tuniekje en 1 broekje maat 62 en de rest moet nog.

TM wat een gedoe zeg telkens op je werk! Hopelijk is het gauw klaar. Wat wil je zelf, wil daar na je verlof nog terug komen?

Hier een blaasontsteking en antibioticakuur te pakken. Zat al meer dan een week te twijfelen of ik een blaasontsteking had of niet en uiteindelijk toch maar even laten checken. Had ook heel veel harde buiken. Moet je daar de vk nog voor bellen trouwens?

Wij laten nog een extra geslachtsbepalende echo maken. Begin ineens heel erg te twijfelen of het wel echt een meid is haha. De vk die de 20-weken echo maakte deelde het even kort mee en liet het verder niet zien. Ze besteedde er ook weinig aandacht aan. Ik wil het toch wel graag nog een keertje zelf zien. Erg ben ik hè haha :p

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Meiden ik heb een mail gekregen voor de High Tea locaties. Mij lijkt de laatste optie het beste! Kost puur 25 euro p.p. en verder niets.. De rest is allemaal te duur als je het mij vraagt! Hieronder de mail..

Dag Heidi,

Ik heb de volgende locaties voor je:

Locatie A. Oud Katholieke kerk , dichtbij Station verspreid over 2 zalen per zaal per dagdeel . 1 zaal kost € 115,00 2 zalen € 210,00 Je hebt 2 zalen nodig voor je gezelschap. Daarnaast p.p. €12,50 .( dit is een toeslag omdat zij niet de catering zelf leveren, omdat daar niets tegenover staat vind ik dit bedrag te hoog. Dit zou hoogstens de helft mogen zijn, maar wellicht nog onderrhandelbaar.) De gehele groep kan wel terecht echter verspreid over twee zalen. Dit maakt het kostbaar. Data in overleg. Nog geen beeld opgebouwd, geen ervaring mee.

Locatie B. Stadscafe Amersfoort. Gebruikskosten €135,00 per uur op basis van 1 alcoholisch drankje p.p. Meer verbruik op nacalculatiebasis en daarnaast € 03,50 p.p omdat zij niet de catering leveren.( maken geen hightea’s en is al uitonderhandeld door mij) Redelijke prijsstelling en leuke locatie. De gehele groep kan terecht bij elkaar maar dus wel meerkosten. Data in overleg. Werken we vaker mee , goede berichten over.

Locatie C.. Kasteel Stoutenburg. Ecologische omgeving midden in het bos bij Stoutenburg. Oud Fransiscaner klooster. Hoge zalen , per zaal 45,00, geen toeslagen anders dan bijvoorbeeld theewater of gebruik van thermoskannen met thee of koffie. Mooie omgeving , ietwat oubollige inrichting ( vind ik dan) en opgewekte leefgemeenschap. Locatie wordt wel gebruik voor trainingsdoeleinden bijeenkomsten , kleine vergaderingen en dergelijke. Alle weekenden in februarie vol. Door de weeks in overleg. Nieuw voor ons, maakt betrouwbare indruk.

Locatie D. Theeschenkerij Somethingelse maximaal 44 personen per keer , echter wat kan is de groep te splitsen in twee delen van 30 bijvoorbeeld : één ’s ochtend en één in de middag. Of één middag en één avond. Geen ekstra bijkomende locatie kosten. Vlakbij P-garage. Weekenden februarie 2010 : week 5 en 6 bespreekbaar of in overleg door de week
    Groepen zijn gespreid, geen meerkosten.

De kosten van de tea’s heb je.

p.s. Zelf hebben we vacantie van 15 t/m 21 februari. Maandag’s is de theeschenkerij gesloten en vanaf dinsdagmiddag zijn we geopend voor publiek.
    p.s. Zo vroeg mogelijk data plannen , data lopen vrij vlot vol in alle locaties.

Vr. groet Walter Broek Theeschenkerij Somethingelse

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Nee het is niet zo dat ik specifieke dingen mis, alleen het nadenken over wat ik wel en niet mag vind ik vermoeiend.....;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff ik moet even klagen hoor:

Mijn bedrijf gaat intergreren in een grote NL bank. Nu heb ik volgende week vrijdag mijn inventarisatiegesprek en dan wordt dus gekeken naar wat je nu voor werk doet, wat je graag wilt en of er plek beschikbaar is binnen de nieuwe werkgever. Dan 3 tot 4 weken daarna krijg je een plaatsingsgesprek en hoor je of er plek een passende functie voor je is én of er op die functie nog FTE's over zijn die je dan kan op gaan vullen. Als er geen FTE's over zijn wordt je herplaatser en krijg je al dat gezeik. Omdat ik een tijdelijk contract heb is zo'n herplaatserstraject voor mij ook allemaal weer anders. Eigenlijk komt het erop neer dat ik geen flauw idee heb waar ik aan toe ben, AND I FUCKING HATE IT!!!!!!!!! :x

Sorry hoor meiden, maar ik zit hier net pas vanaf april nadat ik bij mijn vorige baan weg moest ivm een reorganisatie en nu heb ik weer geen zekerheid. Ik wil gewoon werken zonder elke keer dat gezeik aan mijn kop.

Zo, ik ben uitgeklaagd. Excuses voor het zeuren en de bad words :).

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik denk dat dat ook komt omdat ik in Frankrijk zit en dus extra goed moet opletten!!!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: In welke steden heb je gekeken voor een high tea? In Utrecht hebben ze namelijk ook meer dan genoeg opties en vaak wel voor ruim onder de € 25,-- pp. Vind ik persoonlijk namelijk best prijzig voor een high tea.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, geen excuses voor dit verhaal....het is gewoon onwijs klote!!!! Dat mag je gerust zeggen hoor! BLEGHHHHHH al die reorganisaties waar weer een hoop mensen de dupe van worden. Ik snap dat je er niet goed van wordt!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja sowieso.. das een land van de kazen enzo..

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wonder dat wist ik zelf niet eens:O
    hij gaf wel aan dat ze personeels te kort is (wist ik al )
    maar ene kant laat het hem dat maar zeggen en op papier zetten dan kan ik beslissen
    en als ik het niet doe dan heb ik bewijs dat het om ziekte door zwangerschap is
    aan de andere kant hij zei dat me contract niet werd verlengt omdat hij me nooit ziet (nee logisch als ik in de ziekte wet zit )
    maarja me collega zat er bij dus hij heeft wel gezegd dat het niet door me ziekte komt dat me contract niet wordt verlengd en daar was getuige bij
    dus heb ik nog geen poot op op te staan

pff ik ga er is een weekend over na denken

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden ik ga afsluiten en meld me vanavond weer, haha. zwaai zwaai!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Schakel hen dan eens in.. Daar kan je je situatie uitleggen en zij helpen je verder! Zij weten precies wat je wel en niet kan doen, en ze kunnen je ook vertellen dat hetgeen dat jouw werkgever wil doen met dat nul-uren contract dat dat niet mag!

Succes!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een rotsituatie op je werk zeg! Lastig om steeds in die onzekerheid te zitten!

Zwaai zwaai! :D

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ napoleon gelukkig is alles goed met de beeb ! Gekneusde ribben zijn echter niet zo leuk.. succes ermee'
    @ Mermaid vervelend zeg zo`n nare werksituatie. Valt me op dat er veel meiden zijn met lastige werksituaties. Naar is dat !

Hier is de kinderwagen binnen !!! Ze hadden al gezegt dat als hij op voorraad bij het magazijn van Easy walker zou zijn we hem al snel zouden hebben, anders einde jan. was maar van het laatste uitgegaan... belde ze vanmidag dat we hem konden komen halen !! Vanavond lekker samen in elkaar zetten. ben helemaal blij ermee !!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

15. Trotsemama1

zal maandag ook is de bond nog is op bellen misschien weten hun het ook wel

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    TM, jawel ze moeten een dossier hebben aangelegd waarom jij niet voldoet aan wat zij willen, adhv functioneringsgesprekken enz enz. Bovendien blijft je baan dus gewoon bestaan. Ze ditchen je gewoon omdat je zwanger bent. Heb je functioneringsgesprekken gehad? en daar netjes zoals het hoort een copy van gekregen en ondertekend?

Ka vervelend van je blaasontsteking, ik zou het wel doorgeven aan je verloskundige, mocht je het nl nog een keer krijgen, of vaker hebben tijdens de zwangerschap dan kunnen ze evt een kweek aanvragen om bijv streptokokken uit te sluiten, een beter beeld krijgen van een hardebuikenpatroon enz. En het is belangrijk om als het voorkomt vroege geboortes te voorkomen. Ik zou gewoon de vaste lijn bellen en het even melden, meer niet. (althans zo moet ik het doen ;))

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bij mij verlengen ze mijn contract niet met de reden 'de financiele crisis' maar waar het ze eigenlijk omgaat is dat ik zwanger ben!
    Bijna ieder bedrijf kan het daar nu op gooien (op de crisis..)

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kris, leuk! kan je lekker proefrijden en wegzwijmelen bij het idee dat je beebje erin ligt. ;)

over de hoge thee. ik vind 25 euro ook wel erg veel hoor... Bij ons in groningen heb je echt een super hoge thee voor 10,50 bij kaap hoorn (en das een duur restaurant ;)) vanaf 10 personen.
    We hoeven er toch ook geen zaal bij te huren? Persoonlijk vind ik 25 euro echt teveel en dan moet ik ook nog helemaal uit groningen komen.

19. Trotsemama1

napoleon in het hele bijna jaar dat ik er werk heb ik nog geen 1 keer een functioneringsgesprek gehad
    dus ik neem aan geen reactie is goed toch ?

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Locatie huren we dan ook niet als we voor optie D gaan..
    Kijk hier maar eens!

Somethingelse - High Tea - Workshop - Delivery - winter Menu 2009

Deel Deze Pagina