Goeiemorgen! Roxanne, welkom! Gaat het goed met jouw zwangerschap? Kris, sterkte met werken (dit lees je ws als je terug bent, of helemaal niet, maar voor wat het waard is: ik denk aan je met terugwerkende kracht ) Emmetje, dat klinkt wel als heel wat wat er moet gebeuren in je huis! Wel leuk he, om mee bezig te zijn? Ego: ik ben vandaag precies 5 maanden! Yes! Wij hebben vanochtend in de kerk van mensen een badje en wipstoel en speelkleed gescoord. Echt leuk om steeds meer in huis te hebben Marijn, mooie buik! En gaaf paars behang, op een andere foto zag ik dat Dat was het denk ik. Fijne dag allemaal, wij gaan zo naar een verjaardag. Het is hier supermooi weer, koud maar zonnig, echt mijn favoriete weer
goeie morgen meiden hoe is het hier poeh kan echt merken dat anderhalf uur in de kerk zitten echt bijna niet meer gaat met me bekken maar het is toch weer gelukt met een kleine onderbreking
@kleintje84 thanks voor de link. maar ff doorsturen naar me schoonmoeder van haar krijgen we de kinderstoel en ze woont in almere-buiten dus die kan makkelijk naar de baby-dump daar. @kris8 werkze en we denken hier aan je. hoop voor je dat het mee valt vandaag op je werk. @emmetje75 het is altijd druk om aan de kinderkamers te werken maar het is wel heel bevredigend als het af is. wij zijn ook volop bezig pfff lijkt geen eind aan te komen. en wij hoeven maar 1 kamer te doen laat staan twee, en dat in deze drukke periode. petje af hoor @marijn mooie buik! @janne87 gefeliciteerd dat je de 5 maanden alweer gered hebt @trotsemama1 gelukkig is het je toch weer gelukt in de kerk. hier alles rustig nog ff met het kamertje aan de slag vandaag. en ik voel me nog steeds tiptop!
Hoi meisjes, Alles goed met iedereen? Ik zit lekker nog steeds in mijn pyama. Als mijn man straks de kerstboom gaat opzetten dan ga ik douchen en kan ik de boom daarna optuigen.
lekker toch een echte zondag ik heb gister ook de boom op gezet dan hebben we er nog een beetje lol van vorig jaar heb ik hem 3 dagen voor kerst pas opgezet.
Haha, 3 dagen voor kerst is wel heel kort . Ik wilde dit jaar graag een Nordmann spar, omdat een normale boom zo onzettend zijn naalden verliest op het eind. Bij het tuincentrum was zo'n boom gewoon 40,-- . Nu hebben we 'm bij een kweker gehaald en daar hebben we 17,50 betaald. Vond ik een iets beter prijsje....
hoi meiden weten jullie waar jullie de zomervakantie al gaan door brengen wij gaan de laatste 2 weken van juni naar de camping van rcn de flaasbloem manlief moet nog zijn vakantie regelen maar het voorseizoen is geen probleem dus we gaan van de week even boeken we zijn voor 2 weken maar 300 euro kwijt dat is dus geen geld en dan willen we in het najaar nog een weekendje naar centerparcs
Goedemiddag!!! Hier gisteren verjaardag gevierd dus lekker druk gehad de hele dag. Roxanne, welkom!!! Pamsie, gefeliciteerd met jullie meisje!!! Zag ook iemand die goed geshopt had! Lief hoor van je oma!!! Kamertjes, wij moeten nog beginnen met Julian zijn nieuwe kamer en zolang daar nog geen begin mee is gemaakt word er dus ook nog niet aan de babykamer begonnen. Vorige keer waren we in week 23 ofzo al helemaal en klaar en nu moeten we nog beginnen hahaha. Zometeen de kerstboom opzetten en de rest van de versieringen neerzetten en ophangen enzo. Eens kijken of we nog in de kerstsfeer kunnen komen.
Hellowww zo onze enorme boom staat wel 50cm hoog hahaha! Voornamelijk wit met vlindertjes, 2 vogeltjes en wat ijssterren. Meikeproof zegmaar Alles goed hier?
@janne, handig zo'n kerk Wij hadden bij meike via mensen van de kerk ook een box, wipstoeltje en een maxicosi gekregen.
We weten nog niet wat we van de zomer gaan doen maar het wordt iig last minute (en misschien wel net voor meike 2 wordt want dan kan ze nog gratis vliegen
@ Vakantie: Wij weten helemaal nog niet wat we gaan doen van de zomer. Ik weet qua werk natuurlijk niet echt waar ik aan toe ben --> blijf ik waar ik nu werk of moet ik weg??? Wellicht dat we op het laatste moment nog beslissen waar we naar toe gaan, of misschien slaan we wel een jaartje over.....
omdat ik er vanuit moet gaan dat me contract niet wordt verlengd kan ik zelf weer me vakantie indelen wanneer we gaan nou gaan we nog in me verlof dus als ik een andere baan krijg heb ik voor dat jaar ook nog vakantie staan (A) dusja die komen ook wel op
Helleuuuuuuuu meiden! Ben het hele weekend op stap geweest met mn mannen. Kerst is hier zoooooooo leuk! Alles is mooi versierd en allemaal leuke kraampjes! Echt heerlijk. En om helemaal in de sfeer te komen heeft het ook nog gesneeuwd! Kortom....een geslaagd weekend! @nieuwe meiden Pamsie en Roxanne...Welkom! En Pamsie gefeliciteerd met je meisje! @Marijn: mooie buik! @Verder weet ik het niet meer!
De kerstboom staat! Jeuj!!! Maar wat een gedoe weer zeg elk jaar....vreselijk. Eerst was dat ding scheef dus moest mermaidman 'm recht zien te krijgen (is goed gelukt overigens. *applaus*). Had ik gister getest of de lampjes het nog deden (wat het geval was), heb ik alles in de boom gedaan en toen deed 1 streng het niet!! #_%(%_%$%&$())'? :x:x:x Al die ff-ing lampjes er weer uit, aan elk lampje lopen sjorren en toen deed ie 't weer, dus...hup...lampjes er weer in. Nou ja, en dan de ballen en slingers enzo is alleen maar leuk om erin te doen. Oh, haha, en ik dacht dat ik een Nordmann had gekocht, maar dat is helemaal niet zo!!! Domme ik heeft gewoon een "gewone" boom uitgezocht . Nu zit ik na oud & nieuw nog met al die naalden in mijn huis *zucht*....Ach nou ja, volgend jaar dan maar.