April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach ja, ik gooi het maar op zwangerschapsdementie....

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Die werkt hier ook altijd!!! Haha....heerlijk!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    voor de vakantie hebben we nog geen idee :p we werken allebei in de kinderopvang dus voor ons zijn de vakanties juist extra drukke tijden. plus het is ons eerste kind dus er gaan een hoop nieuwe dingen op ons afkomen natuurlijk. waarschijnelijk wordt het een vakantie in het najaar of misschien wel lekker wat vrij opnemen om thuis te zijn en leuke dingen te gaan doen.

wij hebben een kunstboom. hij lijkt redelijk echt en geen gedoe met naalden. aangezien wij hier ook nog een hondje hebben lopen die anders alles overal heen loopt.

maar mermaid hij staat! nu kan je er voorlopig van genieten.

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

leuk he alles op je zwangerschap gooien
    werkt hier ook prima:D

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    vakantie, wij gaan niet op vakantie. Nou ja misschien een weekje center parcs ofzo maar vliegen lijkt me niks met twee kleintjes en we moeten in de bouwvak op vakantie ivm Roeland zijn werk dus dat komt over een jaartje of twee/drie wel weer. Vind het toch fijner om naar een warm land te gaan als de kindjes kunnen lopen.

Kerstboom staat hier nog niet, denk dat ik dat dinsdag maar ga doen als Julian op bed ligt.

6. Trotsemama1

wij gaan ook niet vliegen hoor
    wij blijven in NL en gaan lekker met de caravan weg
    camping is ook al uitgezocht

7. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Roxanne welkom

@kerstboom Hier komt geen kerstboom te staan dit jaar. Gisteravond zijn we al de eerste spullen gaan inpakken dus uitstallen is geen optie voor ons.

@Vakantie Ja ik zit dicht bij het vuur hihi. Dit jaar hebben we behoorlijk gek gedaan. In januari naar Disney in Juni naar Maleisie in augustus naar Duitsland. Eind september naar Kos en donderdag weer teruggekeerd uit Disney. Volgend jaar maar 1 vakantie denk ik vanwege de verhuizing. We gaan eind sep weer weg met mijn ouders
    heel handig straks met 2 kids. Mijn moeder mag een bestemming uitzoeken en ik zoek het hotel uit. Ik mag bij een bepaalde keten gratis een week slapen en eten omdat ik daar veel punten voor gespaard heb door die keten veel te boeken.
    Daarnaast zijn er veel hotels waar ik hoge kortingen voor krijg. Afgelopen week kregen we nog een aanbieding binnen van een hotel in Mexico voor 250 euro p.p.p.w. all inclusive in een 5 sterren hotel. Ticket moet ik uiteraard zelf betalen maar ook daar krijg ik veel korting op.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij zijn niet van die camping-mensen dus dat is geen optie. Center parcs enzo vinden we dan wel weer leuk omdat je dan een huisje hebt met echte slaapkamers enzo. Aan de andere kant vind ik dat dan weer zonde van het geld omdat we ook meteen drie honden in een pension moeten doen en dat is dan waarschijnlijk nog duurder dan de hele vakantie bijelkaar;) Eerst ook maar eens kijken waar ik dan werk en of ik wel vakantie in de bouwvak heb natuurlijk want dat is ook elk jaar weer een probleem;)

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat zijn veel vakanties, lekker hoor! Die aanbieding voor Mexico klinkt ook wel erg goed moet ik zeggen.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat is het trouwens weer ontzettend rustig!

11. Trotsemama1

weekend he :p
    ik ben weer is home alone
    manlief heeft strooidienst
    en vanwege de vorst aankomende nacht moest ie om 7 uur strooien
    dus hij is nu denk ik onderweg naar huis want je moet binnen 3 uur je eigen stuk gestrooit hebben
    gebeurd dit niet en gebeuren er ongelukken dan heeft ie een fikse boete aan zijn neus hangen

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Oke, dan zullen ze vast wel hebben uitgerekend dat je het stuk wat je moet doen binnen 3 uur kan doen. Wel lekker dat hij dan nu weer onderweg naar huis is.

13. Trotsemama1

hihi jaa hij is al weer thuis:)
    nog even samen op de bank hangen
    en dan lekker slapen
    tot morgen dames

14. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik heb zojuist weer ff foto's genomen van mijn buik :)
    En natuurlijk kom ik ze ff showen ! :D

15. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    En van de voorkant :)

Hoe vinden jullie hem ???
    Groeit hard he ! :D

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mooie buik!!!!!

17. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
  18. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Mooie buik kleintje.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ziet er wel heel mooi uit daar Alre!! Lekker zonnig, witte stranden en blauwe zee!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zat laatst, vrijdag, na te denken dat ik anders nu al bijna was uitgerekend als ik geen mk had gehad. Dan was ik namelijk 3 januari uitgerekend, zo'n raar idee eigenlijk maar............... nu nog maar 16 weken en dan is het ook alweer zo ver!!!!!

Deel Deze Pagina