Ja, wij vernoemen onze dochter ook naar mijn moeder en die leeft gelukkig ook nog!!!!! Dus nee dat argument zou voor mij ook niet opgaan. Maar is er een mogelijkheid op Dunante....wat ik overigens wel heel mooi vind....af te korten tot iets moois? Hahaha moet trouwens wel lachen om die kerstbal.....
Goedemorgen allemaal !!! @Vakantie... hier zien we het nog wel even.. mijn schoonouders wonen ruim en die gaan altijd 6 weken naar Spanje dus wij vieren daar meestal 2 weken vakantie (zwembad in de tuin ) en doen dan leuke dingen.. @Foto's... wow mooie buiken gezien zeg !!! ik zal hier ook weer eens 1 maken want heb er nog maar 1 gemaakt deze zwangerschap !(Die met Demi) @Ingrid / Surf.. kan me goed voorstellen dat het een moeilijke tijd voor jullie is, zeker rond de feestdagen / gedichten enzo... sterkte.. *knuf* @kerstboom.. hier staat hij al 2 weken 1 meter hoog op een tafel waar demi niet bij kan met mini-ballen en mini-lichtjes.. erg gezellig en veilig @caromama: Wat geweldig van Lukas zeg !! Echt leuk dat hij het zo bewust mee kan maken.. Wat vind je dan van Jenna / Jenne ?? Demi is ook vernoemd naar beide oma's en die leven allebei nog, lijkt mij geen reden om het niet te doen ! Wat dat betreft is het ook een voordeel dat Lukas al ouder is, al zeg ik tegen Demi dat er een olifant in m'n buik zit zou ze het nog geloven en kusjes geven @Ego... vandaag ontdekt dat ik eventueel stage kan lopen tijdens m'n ww uitkering met behoudt van uitkering.. zou wel mooi uitkomen want anders komt het voor eigen rekening en is bijna niet te betalen voor ons.. en nu kan ik dan een aanvulling krijgen .. nu nog een stage plek vinden en nog flink wat hoofdstukken doorwerken in m'n verlof **Jeeee morgen de gratis model-proefkonijn-pretecho in het ziekenhuis **
Zeker fijn dat ik terug mag komen; hopen dat hij/zij nu wel meewerkt Ik had geen blonde vrouw, maar wel ook iemand die erg rustig was en alles goed heeft uitgelegd...Woensdag misschien wel de blonde
Zitten jullie in hetzelfde ziekenhuis?? Had ik vorige x met een juli mama, zij zat bij gyn. Oostendorp en ik bij Westendorp geen geintje..
goeiemorgen meiden vandaag is de dag aangebroken vanmiddag naar de gyn, ik ga er maar vanuit dat ik moet blijven dan kan het altijd meevallen hier moet ik nog alles doen voor de baby enzz het kamertje staat nog niet eens in elkaar maar denk dat ik dat aankomend weekend ga doen manlief is dan ook thuis dus dan kan het wel voor de rest moet ik naar me mama voor rompertjes ik heb nog wel effe rompertjes en wil die dan weer gebruiken zoals mama's kanjer papa's kanjer en mijn oom is mijn beste vriend dan moet ik nog een paar pakjes hebben in de begin maat maar dat doe ik wel allemaal in het nieuwe jaar eerst de feestdagen voorbij en dan allemaal voor de kleine dingetjes gaan doen brr wat is het trouwens koud! maar wel lekker hoop dat het lekker blijft vriezen kunnen we lekker gaan schaatsen vooral die kleine zal het leuk vinden vorig jaar hebben we ook geschaatst en toen zat noa in de kinderwagen en gingen we zo over het ijs nou ik ga even me pillen in nemen voor me infectie en me dochter echinaforce geven ze heeft ze een paar dagen niet gehad en loopt weer met een snot neus
Heb je nog steeds last van bloedverlies? Sorry heb nog niet alles teruggelezen dus ben niet echt op de hoogte. Ben benieuwd wat ze zeggen!!!! Heel veel succes!
Ff ego....mijn vader zit nu bij de longarts.....heeft COPD en heeft de jaarlijkse controle. Weer dikke stress natuurlijk, omdat hij nog steeds rookt! Ik heb er nu ook de stress van! Pfffff.....hij schoot helemaal in de vlekken, omdat de verpleegkundige die de foto's nam aan hem vroeg of hij al van de arts het advies had gekregen om te stoppen met roken. Ik zoek er verder niks achter, maar hij is helemaal bang. Ik hoop dat hij nu eens zo bang is dat hij het roken kan laten. Aankomend jaar (3jan.) gaat hij samen met mijn vriend stoppen voor de 344383 keer! Zucht......heb er niet veel vertrouwen in!
nee heb geen bloedverlies gehad maar moet wel op controle komen de VK had overlegt met de gyn en die wil me toch zien maar de vorige keer moest ik ook blijven dus daar gaan we maar vanuit dan kan het alleen maar mee vallen het is een standaard regel een zwangere vrouw met bloedverlies moet dan altijd even naar de gyn dus vandaar dan hoor ik ook of ik wel mag werken of niet
Oh ik ben wel blij dat je geen bloedverlies meer hebt!! Ik heb wel goede hoop dat je niet hoeft te blijven nu het gestopt is. Fingers crossed!!!
ik zie dat je trouwens al weer 25 weken bent vorige zwangerschap lag ik met 25 weken in het ziekenhuis
@Trotsemama.. als je geen bloedverlies hebt dan is er geen reden om te blijven toch?? Nou daar ga ik voor duimen in ieder geval... succes alvast !1 @Wonder.. Zozo COPD en dan nog roken.. groot gelijk dat hij het advies krijgt om te stoppen, hopelijk lukt het hem (en je vriend!) want ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om te stoppen @Bloedverlies... nu even een stomme vraag.. kan je bloed in je ontlasting hebben door een getrokken kies?? Die bloedde natuurlijk flink nog vrijdag en dat slik je voornamelijk door en nu had ik zaterdag bloed bij de grote boodschap (best veel) en schoot gelijk in de stress de meest enge ziektes kwamen in me op totdat ik me bedacht dat het misschien gewoon het bloed was wat ik doorgeslikt had.. (Geen aambeien te zien trouwens ) Of zal ik toch maar de huisarts bellen??
TM: succes vanmiddag bij de gyn! Ik hoop dat je gewoon naar huis kan.. Wonder: mijn god!!! Ik hoop ècht dat ie nu een keer gaat stoppen! Hoe moeilijk het ook is, het gaat wel om z'n gezondheid! Pffff, heftig hoor! Ik duim voor je meis!!!
Allereerst wat goed van je stage! Dat scheelt weer een hoop geld en tijd! En ik zou als ik jou was voor de zekerheid toch ff bellen met de HA! Ik weet niet of bloed dat je doorslikt bij je ontlasting terecht komt?
Ik denk dat het bloedverlies toch van een aambei komt...of een gesprongen bloedvat. Als het van je kies was geweest was het donker geweest aangezien het dan oud bloed is. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Hier heb ik het soms ook....maar dan van de aambeien. Die kunnen ook goed verstopt zitten hoor! Ja.....wat een ei he die vader van mij. COPD en dan nog roken. EN dan de excuses die hij iedere keer weer verzint voor die sigaret. Ik kan er natuurlijk niet over meepraten, maar als je zoveel stress iedere keer hebt voor de longarts...dan zou je toch een stok achter de deur moeten hebben?