hahaha je zegt het weer zo leuk weet nu al hoe ik het hier vertel als jij bevallen bent Ikheid zit aan een broodje filet met carpaccio en een roseetje en misschien wel een een sigaret want ze is bevallen whahahahaha
Op de een of andere manier lukt het niet echt om te posten; elke keer verdwijnt mn bericht. Nou ja, nieuwe poging: mermaid, wel jammer dat zo'n goede beoordeling niet per se tot consequentie heeft dat jij een fijne baan hebt ofzo, maar je moet dus nog steeds afwachten hoe het gaat! Wel gefeliciteerd met alle lof Wat ik me nou eigenlijk afvraag he: na de bevalling is roken toch nog steeds slecht voor je kindje? Nou ja, ik realiseer me wel dat ik makkelijk praten heb want ik heb nooit een sigaret aangeraakt uberhaupt.
Oh ja heerlijk hmmmmmm steun kreun een broodje filet Maar jij gaat geen bv geven toch ?? Want ik had me vorige keer helemaal op de filet verheugd en toen zei de kraamhulp doodleuk dat je dat ook met bv liever niet kan doen... Manlief van mij rookt wel gewoon dus dat is extra moeilijk om te stoppen / niet weer te beginnen..
Als je borstvoeding geeft komt het ook in je melk terecht dus ja, daarbij komt de rook die kind meekrijgt door de lucht (stel je rookt binnen) en daarbij komt dat ook al was je je handen dat je toch altijd nog stinkt naar de rook.. en dan over een jaar of 16 het 'slechte voorbeeld' waardoor je kind misschien ook nog eens gaat roken
Als ik na de bevalling weer ga roken ga ik dat erg weinig doen en niet binnen! Ook niet als ik achter de kinderwagen loop, dat ziet er niet uit! Ik ga FV geven, dus komt bij mij niet via de melk bij de baby terecht..
Meiden even snel, ga vanmiddag alles lezen, maar moet zo weg, want heb zo de 20 weken echo!!! Tot straks en een digitale knuffel vanuit hier!!
hier wordt ook echt niet binnen gerookt! al vanaf het begin niet manlief vind het zonde van de plafon en dat soort dingen en ik heb nooit achter de kinderwagen gerookt toen noa wat ouder werd deed ik het wel afentoe maar heb het nooit onder de 7 a 8 maanden gedaan zeker niet als ze in de kinderwagenbak liggen dan komt het zo in de kinderwagenbak terecht toen ze over ging naar de buggy kan de lucht ook gewoon weg er is ook een tijd geweest dat je bij ons op het winkel centrum mocht roken (overdekt) toen had ik echt moeite om daar te komen, alleen toen kwam de rookverbod per 1 juli dus toen had ik daar ook geen last meer van
Tja iedereen zo zijn eigen ding.. ik zou het nooit achter de kinderwagen doen, ik vind het geen gezicht.. Als ik ècht wil roken doe ik het wel op de plaats hier.. Maar ik hoop gewoon dat ik sterk genoeg ben en de sigaretten vaarwel zeg! Dat maakt het zooooveel makkelijker!
idd mijn vriendin is in juli al 2 jaar gestopt ze was express gestopt omdat ze weer kinderen wou dus ze was al een paar maanden gestopt toen ze zwanger werd vond het erg knap van der en na het overlijden wou ze wel een peuk maar haar man heeft het niet gegeven hij zei simpel weg je krijgt jayden er toch niet mee terug dus ze is nog steeds gestopt en vind het erg knap !! wou dat ik ook zo sterk in me schoenen kon staan baal er afentoe echt van dat ik niet sterk in me schoenen staa ben bijna 2 maanden gestopt geweest met behulp van medicijnen maar stom weg weer begonnen omdat manlief zijn opa slecht lag echt stom
ik ben bij donique gestopt met roken en daarna gewoon gestopt gebleven! heerlijk! dus hier komen er geen sigaretten meer in. mensen die hier op visite komen moeten dus gewoon naar buiten toe!
is ook logisch hoor ! jou huis jou regels bij mijn moeder roken ze ook niet binnen als noa komt logeren ze roken wel als ze op bed ligt ik kan moeilijk verbieden om niet te roken in hun eigen huis en kan ze hun kleinkind ook niet ontnemen dus ze houden er rekening mee een collega van me man die heeft een tijdje geleden een zoontje gekregen en hun roken gewoon binnen :O en flink ook nu moeten ze constant met die kleine naar het ziekenhuis vanwege lucht problemen vind ik niet zo gek ! ab zijn collega's vonden het raar dat ik in het begin niet langs kwam bij zijn baas (daar wordt ook flink gerookt binnen ondanks een hele goeie ventilatie apperaat)vertikte ik het gewoon om daar heen te gaan om noa te showen (even voor de duidelijkheid zijn baas heeft een soort van cafe in zijn garage gebouwd dat aan hun woonhuis grenst,voor als jullie niet meer snapte wat ik bedoelde ) er is 1 collega bij ons langs geweest de rest zagen noa pas maanden erna toen ik bij zijn baas in huis ging zitten daar hielden ze er wel rekening mee maar zijn collega's niet kwam 1 keer even kijken en toevallig wer er even niet gerookt komt een collega ziet noa komt bij haar kijken en steekt voor haar neus een sigaret aan ben meteen weggelopen
Hhhmmmm, broodje filet, roseetje, koffie met baileys....allemaal dingen die ik echt mis. Wat zal ik blij zijn als ik dat weer kan eten/drinken. Mjammie, ik heb er nu al zin in .
Pffffffffff ben toch zo moe.... blehhh... begint steeds vroeger elke dag.. eerst werd ik rond 1500 uur moe en nu al rond 1300