oja, wat ik nog vergeten was te vertellen... vanochtend werd ik wakker, ligt mn vriend met zn hand op mn buik. het eerste wat ie zegt: de kleine is echt al de hele tijd aan het dansen, zo mooi! lief he! hij was gewoon 'stiekem' de baby aan het voelen hihi
heey meiden ben weer terug willen jullie ook de smerige details haha grapje nee ze ging kijken met de eendebek en kreeg een inwendige echo en conclusie mijn baarmoedermond is 4.7 CM dus ik moet gewoon bijna 11 cm wegpuffen straks maar nu serieus ik heb een gevoelige baarmoedermond ze raakte hem aan en hij begon te bloeden ze vond het ook verstandig om niet meer te werken maar de bedrijfsarts moet echt mijn VK op bellen omdat ik daar onder controle sta, ook zei ze als ik nog een keer bloedverlies krijg dat hun de zorg over nemen en dus bij hun onder controle kom te staan en denk dus ook dat ik dan in het ziekenhuis moet bevallen (heeft ze niet gezegt)maar dat denk ik dus als woensdag de BD belt dan zeg ik dat ze me VK maar moet bellen, bel die uiteraard morgen zelf ook op om dit even kort te sluiten en ik dus bij me stand punt blijf samen met de VK dat het niet verstandig is dat ik aan het werk ga en daar moeten ze het maar mee doen punt uit wij eten hier vis uit de overn we zouden eerst groente eten maar we hebben geen aardappels meer dus wordt het vis uit de oven
He TM, en hoe voel je je er nu over? gelukkig hoefdej eniet te blijven! Ikheid, wij eten ook boerenkool! Met worst en spekjes (beetje dubbelop, maar wel lekker). Past goed bij dit weer he! Heerlijk! Heb alleen echt geen zin in koken, ben zó moe! En mijn mannetje ook mailde hij, beetje prutdagje op z'n werk. Surf, fijn dat Albert wat komt brengen en jij krijgt een soort kerstpakket aangezien je niet meer weet wat erin zit.... Pannenkoeken is ook lekker!
ik baal wel als ik de volgende keer weer bloedverlies heb want ja dan is de kans groot dat ik wel moet blijven en niet meer mag thuis bevallen en ik wou nu echt graag thuis bevallen
Ja, da's wel rot dan joh. He en heb je niet gevraagd over hoe dat dus zit met ziekenhuisbevalling? Want je zei dat je nu denkt dat je sowieso in het zieeknhuis moet, maar heb je dat ff gecheckt?
Wat fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt! Fijn ook dat ze zo stellig was over het werken! Laat die BD lekker in de stront zakken...heerlijk voor je. Ook fijn dat je nu niet hoefde te blijven....zou je het vervelend vinden als je in het ziekenhuis moet bevallen?
@ wonder ja eigenlijk wel ik wil nu echt thuis bevallen dan kunnen we echt met z n 4tjes starten beval ik in het ziekenhuis dan blijven me schoonouders ook meteen logisch maar dat is niet wat ik wil ik wil noa echt laten wennen aan haar broertje en dus nog niemand erom heen hebben
Ja snap ik heel goed.....maar stel dat het toch moet....kun je dan niet overleggen met je schoonouders hoe je het graag wil hebben?
jawel denk het wel maar toch ik had me er helemaal op ingesteld en nou is het mssn niet meer zeker en daar baal ik van moet het dan moet het dan is er niks aan te doen maar zo ver is het nog niet nu maar hopen dat ik geen bloedverlies meer krijg
Precies dat is het allerbelangrijkste.....maar ik kan me het goed voorstellen hoor....dat als je je ergens op ingesteld hebt en het blijkt toch anders dat dat ff wennen en balen is!
TM: wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt zeg! Ik hoop voor je dat je toch nog thuis kunt bevallen.. Wie weet! Wonder: hmm lasagne, dat eten wij morgen.. Surf: oooh lekker pannekoeken! Makkelijk zeg de boodschappen thuis laten bezorgen, heb ik nog nooit gedaan! Janne: vanavond dus samen lekker bankhangen met je mannetje! Lekker toch!
Tm: gelukkig ben je nu weer thuis en nu gaan we duimen dat je geen bloedverlies meer krijgt!! Hier eten we andijviestampot met spekkies en worst. Kwam net een vriendinnetje tegen, zij woont hier in de straat en vertelde net dat ze 16 weken zwanger is, vind het zo leuk, zit er maar ongeveer 4 weken verschil tussen!!!
Oooooooooooh ik ben weers jaloers.....dit keer op jullie wintergerechten!!!!!! Hmmmmmm ik heb mijn moeder al opdracht gegeven voor volgende week! Hahaa.....boerenkool, hutspot, zuurkool en andijvie!!!
@ TM: Fijn dat je niet hoefde te blijven iig. @ Avondeten: Wij eten vanavond zelf gemaakte tomatensoep met nog iets, maar ik weet niet wat want mijn man kookt. Zaterdag komen er vrienden eten en mijn man wil dan die soep maken, maar hij wilde 'm eerste een keer uit proberen. Boerenkool eten wij trouwens ook altijd met rookworst én spekjes. @ LadyZ: Gefeliciteerd met je goede echo. En wat leuk dat je vriendin ook zwanger is!! @ hier: Ik heb echt een heel zeer, stijf been van mijn valpartij.