April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: moe? Ja hier ook..
    Weet je wat ik ook heb, ik voel me zoooo lamlendig, ik wil zoveel en er komt niets uit! Pfffff!
    Gisteren ook, mijn eten wilde niet zakken, ik was moe, alles deed zeer, zere rug, zere kont, zere benen, constant maagzuur, niks hielp! En ik was zo chagerijnig als de pest! Pfffff... Ik kon wel janken zeg, maar de tranen wilde maar niet komen..
    Ik ben toen maar vroeg naar bed gegaan, anders was mijn mannetje de dupe.. Dat vond ik ook niks! Hij kan er helemaal niets aan doen.
    Ik baal soms zoooo van mezelf en dan protesteert mijn lichaam ook nog 's. Zo.. das eruit!
    Ken je dit ook?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tis zulk mooi weer, ik ga even naar buiten met de kleine man... tot later!

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@Surf goed zo nou hup foto's erop dan kunnen we meegenieten;)

@Janne we moeten nog best veel doen tenminste vindt ik dan. Het oude behang moet eraf en een gedeelte wordt door mijn broer gestuct en de rest behangen. En behang en verf moeten nog uitgezocht worden verder de meubeld erin en klaar hmm valt misschien toch nog mee. Mijn broer belde net dat hij komt eten en naar het kamertje komt kijken wat hij allemaal moet doen dus eindelijk actie!!

Mijn energie is ver te zoek momenteel maar ja was ook ziek.
    Hoe gaat het met jullie qua gewicht? Ik zit intussen op 4,5 kilo dus best netjes maar ik zal wel zo'n geval zijn dat de laatste 10 weken 10 kilo aankom:)

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@Surf oeps ik was te snel wat een lieve foto zeg!!!

@Ikheid ik herken je verhaal zo. Elke dag denk ik morgen ga ik dat doen en dat en dat en het weekend die dingen. EN dan is het weekend voorbij en heb ik nog niks gedaan blehhhhhh nou ja hopelijk na mijn griepdip nu vol goede moed de nesteldrang tegenoet

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lieffffffffffffffff!!! :D

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    #17107 Janne87, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    Surf, leuke foto zeg!

TM, val zelf ook anders lekker ff in slaap, altijd goed toch ;) Het klinkt echt heel knus trouwens, heb er zin in dat mijn dochter er is haha! :D

Ikheid, ik herken het heel erg wat je zegt.
    Allemaal dingen willen maar er niet echt toe komen en dat geeft rotgevoel vind ik. Ik hou ervan om doelen te stellen en die te halen. Helemaal omdat ik nu thuis zit vind ik het wel lastig om hier goed mee om te gaan, want ik 'moet' erg weinig!
    Hoe heb jij dat eigenlijk? Ik zie best op tegen de hele tijd die nog komt tot aan de bevalling, 4 maanden is best wel lang! Ik ben een beetje bang dat ik me toch ga vervelen. Hoe heb jij dat, want jij zit natuurlijk ook thuis?
    Ohja, en eten wat niet wil zakken herken ik ook helaas, daar ga je je zo beroerd van voelen.
    En inderdaad is mijn man vaak de dupe....

Ik ga ff een boodschapje doen, het is zulk mooi weer, daar ga ik van genieten!
    x

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Surf: Ach gossie, wat een lieve foto :)

@ Smile: Ik ben inmiddels al 6 kilo aangekomen :$. Ik heb echt het idee dat dat hartstikke veel is. Aan de andere kant...minstens de helft van dat gewicht zit volgens mij in mijn bombonella's...mijn god die dingen rijzen echt de pan uit ;).

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha mermaid: HERKENBAAR! wat zijn die gegroeid zeg! pff, ik had altijd 75 b/c, en nu 85 D, wow!

verder ben ik nu ongeveer 6 kilo aangekomen denk ik... ben benieuwd of ik de 22 ga halen (zoals bij Thijmen)

wat was het lekker buiten zeg! mn moeder komt zo, dan gaan we even de prik halen voor thijmen en nog even naar de stad, tis zulk lekker weer!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik had ook een 75C. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik nog steeds in mijn 75C-bh's loop waar de helft dus uitpuilt :). Ik moet echt even nieuwe gaan kopen, maar ik heb zo'n hekel aan lingerie kopen. Ik kijk wel even op de site van de Wehkamp, dan kan ik tenminste gewoon lekker thuis passen.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

'Fijn' dat er ook meiden zijn die dit herkennen! Ik dacht serieus ff dat ik de enige 'bitch' was. Want dat vind ik echt van mezelf! Ik kan zo bitcherig doen om helemaal niks.. Maar dat komt ook dat ik me aan zoveel kan frustreren. Ik kan niet alles meer zelf, dat is denk ik nog wel het ergste, want ik wil altijd alles zèlf doen! En dat gaat dus echt niet meer.. Pfffff! Ook mijn lichaam protesteert steeds vaker..
    Sorry, ik lijk wel een zeur zeg! Maar ik baal er gewoon zooo van!

Ik zit idd nu ook thuis, tot aan de bevalling sowieso en dan wil ik weer opzoek naar een baan, parttime en iets commercieels/administratiefs. De dagen vul ik nu op met slapen, poetsen, opruimen, honden, naar vriendinnen, alles regelen rondom de baby, bezig zijn met ideeën verzamelen voor de aankleding van de babykamer, boodschappen, soms ff de stad in, uitzoeken en weggooien.. Pffff! Ik kom de dagen wel door hoor. Ik vind het wel best zo. Ik zorg gewoon dat ik iedere dag wat te doen heb, en heb ik ècht helemaal niks te doen, dan las ik een rustdagje in, lekker tv kijken, internetten.. En het voordeel is dat ik honden heb, ik ga er dagelijks zo'n 4 x op uit om ze uit te laten.. dat doet echt wonderen!

Ik hoop zo dat er morgen sneeuw valt! Dan ga ik lekker met de honden door de sneeuw baggeren.. die vinden dat zoooooo leuk en ik ook! :D

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He Wonder, dat LEAN produceren, is dat dat alles vanuit de werkvloer naar boven gaat ipv opdrachten vanuit boven naar beneden? Volgens mij zijn ze daar op mijn werk ook mee bezig. Het hele MT is een paar dagen op cursus LEAN bouwen geweest en hebben het nu alleen nog maar over hoe alles gaat veranderen enzo. Ben benieuwd!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hey, slanke productie ;)
    Komt van Toyota :D

sorry, heb economische geografie gehad :p

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dacht dat ik hier vanmiddag een berichtje over mijn moeder had geplaatst maar kon het niet meer terugvinden :S

ze moest vandaag naar het ziekenhuis omdat haar buik zo dik werd. Nu blijkt haar hele buikholte met vocht te zijn gevuld en nu moet ze voor het einde van het jaar nog een ct-scan. Heb er een slecht gevoel over... :( meestal is het niet iets simpels...

zo, heb net een pakje oreo achter de kiezen :D mjammie! Vanavond en morgenavond alleen thuis, manlief heeft vanavond ouderavonden en morgen zit ie in het voetbalstadion...

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    mermaid en surf, ook ik heb, naast mijn toeterbuik, nog 2 toeters wat hoger ;) Heb nu 80D ipv 75C, maar die zitten alweer strak.... Beetje balen, heb geen zin om weer nieuwe te kopen eigenlijk. Mijn Ctjes gingen echt niet meer, dat deed zo'n zeer elke dag!

Ikheid, je bent dus niet de enige 'bitch'. En het geeft niet als je er ff over 'zeurt', dat mag best als het je hoog zit! Hoe reageert je vriend op jou eigenlijk als je 'zo' 'doet'? In elk geval: Knuffel voor jou!

Over dagvulling: Ik heb zoals het er nu uitziet heel januari nog zat te doen, ook voor mijn studie, en dan ga ik in februari onze trouwfoto's inplakken wat nog steeds moet (mag) (zijn zaterdag een jaar getrouwd ;)) en dat zal wel een heel werk zijn. Maar ja, ik weet nog niet goed wat dan... Ik weet van mezelf dat als ik te weinig te doen heb dat ik altijd een beetje depressievig kan worden. Heeft iemand nog ideeën om dagen te vullen als je thuiszit? Ik ben niet rijk en mijn creatieve vermogen is niet ontzettend ontwikkeld ;)

Napoleon, wat rot zeg van je moeder. Spannend joh. Hoe oud is ze? Je had het wel gepost, ergens vanochtend ofzo geloof ik. Nou ja, sterkte ermee, hou je ons op de hoogte hoe het gaat?
    Jij staat toch ook voor de klas? Net als je man dus? grappig :)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: aaaah wat lief!! ja ze zijn zo schattig!!

@napoleon: oe wat schrikken zeg! hopelijk valt het toch nog allemaal mee! ik zal vor je duimen!

@janne: nee niet echt veel ideeen... ik heb voor mn verlof al plannen, en dat is vooral fotoboeken afmaken waarmee ik ooit begonnen ben... en verder niet zoveel eigenlijk... lekker boekjes lezen, films kijken, ehm ik weet het niet...

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napoleon: wat erg zeg van en voor je moeder! Hopelijk is het niets ernstigs! Ik denk aan je.. Dikke knuffel voor jou!

TM: ook al zo'n lief kindje die de buik kust! Wat schattig!!!

Janne: mijn vriend probeert het te begrijpen waarom ik zo af en toe doe, maar dat is niet altijd even makkelijk, maar hij doet serieus zijn uiterste best! Hij is gelukkig erg geduldig met me en er zijn ook genoeg leuke en fijne momenten samen.. Hihi!

Dagen vullen: dus als je de meubeltjes erin hebt staan ben je dan klaar Janne? Moet je het niet wat verder aankleden enzo? Ik ben daar dus al weken mee bezig.. aangezien ik zelf schilderijtjes ga maken enzo, de kast inrichten, wasjes draaien, wasjes strijken.. Daar ben ik wel ff zoet mee denk ik zo.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Papa is net weg.. hij is hier weer de hele dag geweest om te klussen! Wat is die vent goed bezig geweest! Hij heeft echt weer veel gedaan! :D Wat moeten we toch zonder de papa's..
    Zo raakt ons huis steeds meer af, allemaal voordat ons manneke er is, heerlijk! :D

Wij gaan ff eten, lasagne!

Tot straks! XxX

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij eten patat mmmmm:)

Deel Deze Pagina