April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lekker ikheid, zowel de lasagne als dat jullie huisje langzaamaan naar je wens wordt!
    @TM: oo lekker patat!

@hier: ik heb me toch opeens buikpijn en ben zoooo misselijk... liep net nog lekker in de stad.. weet niet waar dat van is...

wij eten macaroni carbonara, ook lekker...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja thijmen heeft gewoon zn prik gehad, ben heen gegaan en er waren daar ook artsen, dus even gevraagd en het kon als ie geen koorts meer had, en dat was zo, dus weer een prik erbij...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat een rust hier zeg, is iedereen al aan het eten soms?

lalalalalaaaaaaaa

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou ik heb meike vandaag in totaal wel 1,5 uur gezien... veel joh... Vanmorgen ging de wekker niet dus hadden we ons 'verslapen' dus ging ze vanuit bed zowat meteen door naar de creche (meike is een langslaper :D) en vanmiddag op de creche had ze het veel te druk met slapen dus thuiskomend viel ze tijdens het eten zowat in slaap, niks was goed meer en tijdens het omkleden in pyama kon ze ook alleen maar huilen... dus ze ligt er ook alweer in! Ach heb ik lekker de avond voor mezelf :D Herman kijken straks en tv makelaar.

Janne, wij werken allebij in het onderwijs idd. Hij geeft maatschappijleer en ik wereldoriëntatie en aardrijkskunde. Hij in Winschoten en ik in Assen. We kennen elkaar dan ook van de opleiding (de lerarenopleidingen aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer, economie en zorg&welzijn hadden veel gezamelijke vakken - pedagogiek, ontwikkelingssamenwerkingen etc - en projecten). In het tweede jaar van de opleiding liep mijn relatie met mijn ex stuk. (voelde me opgesloten, kreeg van mn ex niet de ruimte me te ontplooiien, mocht niet met mn studie bezig zijn enz) en vrij snel daarna gingen we een dagje op stap, stond al heel lang gepland - zonder bijbedoelingen ;) -. En toen sloeg de vonk over. We zijn nu sinds 2003 bij elkaar en in april 2 jaar getrouwd.

Mijn borsten zijn ook enorm nu! van 75C naar 75E... dubbel d pastte niet eens meer... ook weinig te krijgen trouwens. De vrouw in de winkel zei, dan moet je een E cup, en ze liet wat zien. Ik zei, wát nee das enorm! hihi maar het zit perfect en geen 4 borsten meer ;)
    Alleen omdat mn borsten nu nog groter zijn dan de vorige zwangerschap zijn al mn zwangerschapskleren te kort. pfff schaam me dood. Moest vanmorgen iets oppakken in de klas. Oh zei een leerling, u heeft een decolleté (van achteren dus) gelukkig had ik een positiebroek met band aan :D maar ik ga zo dus nog even shoppen bij wehkamp.nl ;) Dan heb ik dat morgen in huis.

things to do when you get bored:

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    vaaag... ik druk op enter en hij post mijn bericht !

maar goed, om verder te gaan:

Things to do when you get bored

* je zou toch nog gaan borduren janne? daar ben je wel ff mee zoet ;)

* digiscrappen (digitaal foto's bewerken) een leuk programma, die legaal en gratis te downloaden is, is The Gimp (vergelijkbaar met ADOBE Photoshop) www.gimp.org en als je na installatie googled op free gimp brushes kan je een heleboel leuke brushes 'penselen' downloaden waarmee je je foto's mooi kan versieren, zoals met van die bloemenranden enz.

* Leen dvdboxen van iedereen en kijk regelmatig een leuke serie of film, ik heb 3 seizoenen prisonbreak klaar liggen en hoop van iemand nog seizoen 4 te krijgen, tijdens mijn vorig verlof keek ik McLeods Daughters.

* Ga bij vrienden, familie enz langs op de thee

* ga iets lekkers bakken zoals brownies, muffins, appeltaarten enz.

* ga elke middag even lekker slapen, tegen de tijd dat je verlof hebt slaap je snachts minder goed, dus lekker slapen!

* Probeer nieuwe recepten uit

* Ga op de stoel in de babykamer zitten en denk aan je baby, je bent zo een uur verder :D

* ga zelf kleertjes, omslagdoeken enz naaien

* lees die stapel boeken, en als je die niet meer hebt, wordt lid van de bieb en lees al die boeken ;) Ik ben zelf echt een boekenworm, heb van het weekend de nieuwe Dan Brown gelezen (in 2 dagen) en ook de bookazine van de libelle heb ik gisteren in 1 keer uitgelezen. (leuk trouwens want dat zijn hele boeken in tijdschriftvorm en die zijn maar 2,95)

* als je van ellende niet meer weer wat je moet doen, kom je vast tot de ontdekking dat je nodig je benen moet ontharen, doe dit niet met een mesje maar met een pincet, ben je wel even zoet :D:D:D

hihi tijdens het verlof van meike was iedereen op vakantie... ik zat al sinds mei thuis en matthijs had ook vakantie, gelukkig was de tour de france en het wk er toen, dat scheelde iets maar we konden nergens heen, iedereen wilde op vakantie voor de baby er was. Mijn ouders waren zelfs nog op vakantie en mijn schoonouders kwamen op de dag van de geboorte thuis, mijn oudste twee die dus de eerste helft van de zomervakantie met hun vader op vakantie waren kwam toen ook net terug.
    Toen ben ik dus van ellende maar gaan borduren ;) matthijs ook :D. We hebben wel wat uitstapjes gedaan maar omdat ik snel beval wilde ik niet verder dan een half uur van huis zijn.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou dat zijn een hoop tips!

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ surf & trotsemama
    Wat een leuke foto's !!
    Lief hoor !!! :D

@ all
    Hier ook al iemand die zich beroerd voelt.
    Verkouden, hoesten en enorme hoofdpijn.
    En ik moet nog de nachtdienst in ook. Pffff..
    Ik heb er zo geen zin in !

22 december hebben wij onze pretecho in 3d en 4d
    Ik ben zo benieuwd. En kan ook echt niet wachten tot ik
    ons kleine mannetje vast mag houden !
    Ben zo benieuwd hoe hij er uitziet, hoe hij voelt, ruikt etc. :D

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn mannetje heb ik om 6 uur er in gelegd omdat ie zo aan het piepen was... maar mssn slaapt ie nu wel meer door zn prik, hmm mssn toch zo maar even wakker maken...
    ga eerst het eten klaarmaken, dan kunnen we eten als ie uitbed komt.
    tot later!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kleintje: oo balen, nachtdienst! zou echt niets voor mij zijn...
    en ja 3d gaaf! wij hebben 20 jan de 2e, heb er ook zin in, maar vooral dat de kleine er is! weer zo'n klein hummeltje erbij, heerlijk!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wooow Napoleon, wat een hoop tips! Cool!!!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eeeh bah! Vervelend! Sterkte met je nachtdienst meis en hopelijk ben je snel weer beter!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Brrrrrrr! Ik was ff de schuur in voor de was.. wat een kou zeg!
    Nu lekker joggingpak aan en onder de fleecedeken! Zaaalig!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb je wasmachine daar staan dan?
    ik zit ook lekker op de bank met een dekentje, heerlijk! heb honger, maar wil wachten tot thijmen weer wakker is, dan kunnen we samen eten...

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

De schuur is aan huis, verwarmt en wel.. Maar moet dan wel 3 meter buitenom (via de tuin..) Daar staat de wasmachine en droger. Brrrr koud!
    Ja heerlijk met een dekentje.. (klinkt zo lekker ouderwets, hahaha!)

Hmm.. kan je 'm niet wakker maken en een half uurtje na het eten weer op bed leggen? Of pikt ie dat niet?

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dan wordt ie heel chaggie wakker, wil niet eten,m aar ook niet slapen, dus ik kijk wel even wat er gebeurt...

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Meiden ik ben bankhangen! Tot morgen!
    Trusten allemaal voor straks en een fijne avond voor nu!

XxX

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aah ok.. succes!
    Bye bye :D

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He, bedankt voor de tips! Het meeste had ik al wel bedacht/doe ik trouwens. Ik moet het denk ik gewoon gaan ervaren ;)
    Ik krijg trouwens binnenkort een naaimachine, dus het naaien gaat er vast ook van komen.
    Napoleon, mijn man en ik lagen helemaal in de scheur toen we lazen dat matthijs ook ging borduren :D GE WEL DIG!
    Ohja Ikheid, het is wel min of meer klaar als de meubels erin staan, wel nog wassen en strijken enzo en luxaflex schoonmaken :$:(. En muuraankleding ben ik dus nog over aan het nadenken, ik denk dat het idd iets creabea's gaat worden haha.

Kleintje, balen dat je de nachtdienst in moet als je je niet lekker voelt! Sterkte ermee? Werkte jij nou in de zorg oid?

Ikheid, geniet van je dekentje en joggingbroek he ;)

De rest ben ik even kwijt. Fijne avond voor jullie!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kleintje
    je hoeft geen nachtdiensten meer te draaien he !staat in het cao

Deel Deze Pagina