Zo, heb net ff geinternetshopt (is dat goed nederlands?) Heb bij wehkamp wat kleding besteld, ik wil iig een lekker warm vest! Ik had een lekker grijs vest maar die is spoorloos verdwenen, heel vaag... maar goed. Bij hema heb ik ook wat besteld, dat kan ik dan begin volgende week ophalen, mn wat basic shirts met lange mouwen, daar kan dan nog weer vanalles op. en twee buikbanden op buikbanden.com, een met streepjescode met de uitgerekende datum en een met een riem. Ik vind nl ook dat je veel buikbanden hebt met made in... of made with love enz. maar dat kan ik dus écht niet aan voor de klas!
Ik werk inderdaad in de zorg. Met psychogeriatrische ouderen. De nachtdienst loop ik zelf nog erg graag. Het zijn er gelukkig maar 3 per maand Valt me ook niet heel erg zwaar, want ik ben ook echt een avond en nachtmens En de werkzaamheden zijn in de nacht ook het minst zwaar. Geen douche/wasbeurten, niet tillen etc. Dus vandaar dat ik nog steeds nachtdiensten draai
Kleintje, sterkte met je nachtdienst!! TM, wat goed van Noa!!! Ben blij dat Julian al sinds dat hij een paar maanden was van de speen af is. Had er wel 20 in huis liggen maar was er 1 vergeten mee te nemen naar boven toen hij naar bed ging en hij heeft er niks om gegeven dus vanaf toen maar niet meer gegeven. Napoleon, goed geshopt zeg!!! Ikheid, lekker he met een dekentje op de bank! Zit ik nu ook met een dekentje en m'n laptop en de tv aan hahaha. Surf, is Thijmen nog wakker geworden? Hier ligt er ook 1 op bed, hij was het er eerst niet mee eens maar bleef wel liggen en is nu of aan het spelen of aan het slapen. Gebruik al eeuwen geen babyfoon meer dus zolang ik hem niet hoor huilen is het goed.
@Napoleon Ik hoop dat er niks ernstigs met je moeder is. @Trotsemama Fijn dat je je telefoon terug hebt.
oww vandaar kleintje maar als het echt niet mere gaat weet je dus wel dat je het niet meer hoeft he ! dus dan kunnen ze je niks verplichten
Het zal vannacht wel zwaar worden, want ik voel me hondsberoerd, en dan moet ik morgen ook nog 1 nachtdienst. Maar dan meld ik me morgenochtend gewoon ziek.
Heeft iemand het verhaal gelezen van Elke en haar dochtertje Nadine? (via geboren topic) Nadine is met 26+2 gehaald een maand geleden.(550gram) Elke en haar man hebben al een dochtertje Charlotte* die stierf na een zwangerschap van 24 weken door HELPP. Wat heftig zeg hoop dat Nadine het volhoud.
leuke disney foto's dat klinkt als een heftig verhaal ik heb het nog niet gelezen ga ik wel even doen. verder heb ik vanavond onze kerstborrel gehad pff wat een slopende zitting was dat zeg. we een echt kerstpakket voor mij een popcornmaker ( ben ik echt gek op) 1 grote en 4 kleine stenen popcornbakjes ( van de typische amerikaanse ) een gratis toegangskaart voor ponypark slagharen voor 4 personen. en wat popcornzaadje, marsmellows kaneelstaafjes dat soort dingentjes.
Pfffff..... de kerstboom staat, de versiering hangt, de extra stoelen van de verjaardag staan weer boven en ik ben moe en mijn buik doet zeer en mijn bekken nog zeerder! De honden uitlaten laat ik dus mooi aan Roeland over, ik ga met een beker melk op de bank zitten niks doen!
Janne: nou lekker toch dat je straks een maaimachine hebt! Kan je je daarop uitleven! En dat crea bea zijn voor de babykamer, daar gaat ook veel tijd in zitten.. Hier wel namelijk! Ik wil bij de Xenos canvasdoeken halen van 15 x 15 cm, ik denk 9 of 16, die ga ik allemaal zelf beschilderen met dieren, dus op de ene een hond, de andere een koe enz enz. Leuk! Heb er nu al zin in! Napoleon: dus heerlijk geshopt! Lekker hoor! Kleintje: hoe is de n8dienst gegaan? Aire: wat een leuke fot van Kaydee!!! Dat mutsje, schattig! Dat verhaal ga ik maar niet lezen, is niet goed voor de hormonen! Pfff! Pamsie: wat een gaaf kerstpakket! Hmmm lekker popcorn! Dus vanaf vandaag gaat het daar iedere dag plop plop plop! Popcorn! Ingrid: de boom staat! Lekker! Heb je dat ook weer gehad! Hier: alles goed, weer een nacht lekker geslapen.. Vandaag een rustdagje, dus niks op de planning, heerlijk niksen! Jullie nog plannen? Vandaag gaat het sneeuwen hè! Ik hoop het zo, kan ik ff met de honden ravotten, die vinden dat zooooo leuk! XxX
goeiemorgen meiden sneeuw laat maar komen pff vandaag belt de bedrijfsarts weer hopen dat het gezeur nu over is
oww meiden moet toch even met trots vertellen dat mijn dochter vanacht voor het eerst zonder speen heeft geslapen en het is hardstikke goed gegaan heerlijk zijn we ook weer van die speen af