en de laatste... omgevallen, maar wilde niet met zn handjes in de sneeuw, dus bleef zo precies liggen haha Bekijk bijlage 36880
Leuk is ze he Kunnen natuurlijk niet tegen die van jouw op maar het is zo leuk beessie. Is al een jaar en blijft zo schattig.
Zou het nieuws wel een stuk leuker maken Hier ook niet teveel kleren gekocht en veel kan ik straks ook nog dragen. JA!!! 13e maand deze maand, alleen ik, mn vriend heeft een eigen bedrijf, dus hij heeft geen 13e maand..... Ben blij als het er is, want bij mij is de bodem al een tijdje in zicht...
@lady: ja ik krijg ook geen 13e maand, ben ook zelfstandige... maar mn vriend nu lekker wel! en we hebben net nieuwe banken en gordijnen besteld, dus kunnen wel wat extra's gebruiken, moeten tenslotte ook nog een kamertje kopen voor thijmen...
Heel kort, want ik heb niet veel tijd vandaag.. Net naar de verloskundige geweest en hartje klopte weer perfect ! Helemaal blij. Straks naar de arbo-arts en daarna werken..
Hier is de bodem ook alweer in zicht hoor, zelfs bereikt al wel denk ik. *aan het einde van mijn geld houd ik altijd een stukje maand over...*