April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: aaaa wat lief!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Roefel en Duffy

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    leuk hoor! vinden ze het lekker de sneeuw?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

saampjes...

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

schattiggg!!!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

M'n oogappeltje..

Ze vinden de sneeuw helemaal het einde! Ze zijn nu op de plaats aan het ravotten in de sneeuw.. elkaar pakken en sneeuwhappen en sneeuwschuiven.. Hahahaha! Leuk om te zien! :D

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Surf: Groeispurt wel ja, heel raar ineens maar voelt niet vervelend/ hard..

Ikheid: Wat een poepies !!! De buurjongen van m'n ouders heeft precies zo'n hond als Roefel (maar dan met lang haar nog) en die heet Joe, nu heeft Demi hem gezien en roept ze telkens Jojo en dan zegt ze 'hon' (hond) en af af (waf waf)

Demi kan trouwens woordjes combineren !!! ze zegt 'mees' 'kindjes' en 'school' achter elkaar en Mees is dus een kindje op de opvang..

En 'hoog' 'vogel' 'vliegen' en 'buiten' combineerde ze ook al :$
    Ik ben TROTS :D

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Roefel heeft eigenlijk ook lang haar, maar wij laten ze altijd kort scheren, is makkelijker en voor de hond ook fijner!

Oooooh die Demi.. wat lief!!! het gaat snel hè met de kleintjes!?

9. Trotsemama1

hier gaat noa ze ook combineren
    nog niet duidelijk maar mama verstaat het wel
    zoals pas op
    goed zo (goezooo)

en vanochtend toen zei oma wat en toen zei ze het na
    maar alleen mama verstond he :p
    je eigen kind versta je toch het beste :p
    en ze probeert ook haar eigen naam te zeggen zooo lieff!!!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat herken ik zeker wel.. net alsof mijn vel op springen staat! En die navel, dat duurt ook niet lang meer voordat ie eruit plopt :$

11. mirjam2112

Veel te snel ja boehoe... we hebben zo'n spelletje dan zegt ze baby en wieg ik haar buik tegen buik als een baby tegen me aan en zing ik een liedje... deden we toen ze net geboren was en toen pastte ze nog in m'n armen, nu bungelt ze vanaf haar heupen ernaast hahaha

Mijn moeder deed dat ook altijd hoor, kort met die haren want anders wordt je er gek van.. wij hadden thuis ook precies zo'n hond maar dan bruin :)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff even zeuren hoor...

ben zooooo moe en heb last van mn bekken... en ik moet nog naar mn werk... geen zin in!!!!!

....zo weer klaar...

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Echt genieten van elke seconde die je met d'r hebt.. Want het vliegt voorbij de tijd. Wat is nu 9 maanden!!! April is al best dichtbij vind ik! Ik kan niet w8en! Maar ik geniet nu ook van elk moment samen met mijn vriend en de honden. Straks moeten we al onze aand8 gaan verdelen.. :$

Zijn zulke leuke honden! Een heerlijk eigenwijs karakter en een koppie om op te vreten! Ik ben helemaal verliefd! :D

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kan je niet een dagje thuisblijven?

15. Trotsemama1

als je pijn hebt moet je idd niet gaan werken straks krijg je nog meer last

16. mirjam2112

hihi ja leuk he !! Demi zegt als ze zichzelf op een foto ziet: JIJ !!! omdat wij telkens zeggen.. dat ben jij... ;) nu maar even : Ja dat ben jij, DEMI !!

Een vriendin van ons zette haar zoontje (nu 4,5 jaar) altijd voor de tv zodat ze zelf kon relaxen en praatte echt mee in zijn kindertaal, terwijl niemand hem verstond. Op zich wel schattig maar dat bleef ze doen met als gevolg dat hij nu heel erg wordt gepest op school omdat hij niet te verstaan is en daardoor wordt hij weer agressief.. en moet hij naar de logopedist.. echt heel zielig..

dus alles wat demi verkeerd zegt : sies = vies enzo dan zeg ik: Ja, dat is Vies :D
    Dus niet continue negatief reageren maar wel het goede woord blijven herhalen zeg maar...

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat is het beste! je kan echt wel op haar niveau levellen.. maar wel de juiste woorden blijven gebruiken ja.. anders dan praat ze over een paar jaar nog als een peuter. Maar dat doe je goed dus! Wat erg dat dat manneke gepest wordt!

18. Trotsemama1

ik corrigeer noa ook met goezoo zeg ik jaa goedzoo
    en pas op zegt ze ook nog niet goed en dan ook zeg ja pas op

nu ook ze is net wakker en hooor haar door de babyfoon
    zegt ze steeds Ja Ja
    en we zaten laatst bassie en adriaan te kijken
    en kwam het liedje voor bij van ieja ieja ik hou van jou maria
    en nou zit ze ook steed ieja ieja

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee heb vorige week ook al afgebeld omdat thijmen ziek was... en het is de laatste week voor de kerstvakantie, dus wil de kinderen en ouders nog even fijne feestdagen wensen... en ik heb op donderdagmiddag een stagiaire, dus die kan veel doen gelukkig... en het is maar 3 uurtjes... dus ik ga wel (anders kost het ons natuurlijk ook weer geld, als ik niet werk, want heb nog neits van mn verzekering gehoord...)

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemiddag (alweer)!

Wat grappig om te lezen dat dus meer meiden hebben dat het kindje stopt met schoppen als er een papahand in de buurt komt.... Zal ik eens aan mijn man vertellen, hoeft ie zich geen zorgen te maken ;)

Lekker kleintje, dat jij een beetje verlichting enzo krijgt op je werk met kortere tijden en een extra collega!

Ingrid, WOWOWOWOW wat een buik! Mooi! :D

Ann, lastig he, die onzekerheid soms. Heb ik ook hoor! Sosm ook wel een bloedje met afvegen, alleen dat is dan van obstipatie :( Ook vervelend, maar ik schrik toch áltijd!

Franka, gefeliciteerd met je goede echo!!! Enne.. ik heb ook nog niet zo'n heel grote buik hoor.

@personeelsfeestje: Haha, ik twijfelde juist nog of ik even moest laten zien dat ik zwanger ben of niet, ik kan het nog best wel verbergen. Ik denk dat ik maar eens flink mijn buik uit steek. "ik hoor ook bij de mamaclub hoor!" :p

Kleintje, lekker je nachtdienst achter de rug! En wat een gaaf kerstpakket, lekker uitgebreid!

@Mirjam, positiekleding: ik mis mijn eigen kleren heel erg! Nou ja, die positiedingen zijn ook van mezelf, maar voelt toch anders. Ik vind het ook zonde om veel te kopen, maar ik heb ook veel gekregen. Ik heb 1 broek die echt lekker zit nu, dus die heb ik heeeeel vaak aan ;)
    Wat ik het voordeel vind: ik vind het heel leuk om regelmatig wat neiuws te kopen, maar daar hebben we gewoon het geld niet voor. Nu is er maar weinig te kopo eigenlijk, wij hebben hier in elk geval bijna geen positiemode, dus ik hoef mezelf niet steeds te bedwingen!
    Da's overigens wat anders met de babykleertjes trouwens........ (maar ja, die zijn goedkoper dan grote mensen kleren ;))

Goed gedaan Mirjam, toch uitgekomen met het geld!
    Wij krijgen salaris net voor kerst denk ik. Ons geld van december is ook echt op, we zijn door de bodem heen op de spaarrekening gezakt. Dure maand, ook allemaal abonnementen die ineens betaald moesten worden :(
    Leuk dat demi woordjes gaat combineren,d us eigenlijk zinnetjes maakt! Ik vind het echt zó speciaal dat kinderen een taal kunnen leren, daar ben ik altijd verwonderd over ;)

Napoleon, best lekker toch, dagje vrij?

Surf, wat een mooie foto van jouw zoon!!!
    Dat van die buik herken ik wel ja, ik had eerst alleen 's avonds zo'n oninduwbarebuik, maar nu heb ik dat al veel eerder op de dag. Ook beetje last van mn banden enzo heb ik het idee. WIj lopen geloof ik gelijk trouwens!
    Balen dat je nog moet werken met last van je bekken, sterkte ermee! Wat doe je eigenlijk voor werk?

En Ann, jij hebt een leuk konijn, heelmaal zo in de sneeuw!

Oke, volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd, het was veel!

@Sneeuw: ben ik de enige die echt sippig wordt van sneeuw? Ik vind het echt VRESELIJK, beetje deprimerend ofzo :( Nou ja, dat zal mijn afwijking wel zijn.
    Ik ga aan de chocomel met slagroom, dat mag wel vind ik. En foto's maken van de meubeltjes, die ga ik zo posten!

Deel Deze Pagina