High Tea deelname en geef ff aan welke zaterdagen je kan in Maart! (kinderen kunnen niet mee..) Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL ovb datum Ann80>Wel
Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL ovb datum Ann80>Wel alle zaterdagen nog vrij
High Tea deelname en geef ff aan welke zaterdagen je kan in Maart! (kinderen kunnen niet mee..) Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL 13 en 20 maart (mijn agenda loopt nog niet ver voor) Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL ovb datum Ann80>Wel
Ja ik ook hahaha maar wat moet je dan met die pony in d'r ogen.. heb er zelfs gel voor volwassenen in gedaan en dat bleef maar 15 minuten zitten en toen hing het weer satijnzacht in d'r ogen te prikken.... Maar Noa accepteerd wel dingen in d'r haar zo te zien ?? Hihi H&M zeker ook ??
High Tea deelname en geef ff aan welke zaterdagen je kan in Maart! (kinderen kunnen niet mee..) Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL 13 en 20 maart (mijn agenda loopt nog niet ver voor) Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL 13 en 20 maart Ann80>Wel
Ja hahaha als ik een klipje erin wil doen heb ik een boze dochter die ze eruit trekt.. vind ik ook weer zo zielig... en ach, een pony is hip toch hahaha
Ik dacht dat we moesten kiezen tussen 13 en 20 maart, maar ik kan dus ook alle zaterdagen PS: Ik kom uit Maassluis (Tussen Westland-Rotterdam) dus 3 personen op de route naar Amersfoort kunnen meetuffen (navigatie op de Iphone ) en misschien kunnen we benzine dan delen ?? Goed voor het milieu en de portomonnee PB me maar als iemand mee wil rijden op die route High Tea deelname en geef ff aan welke zaterdagen je kan in Maart! (kinderen kunnen niet mee..) Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL 13 en 20 maart Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL alle zaterdagen Ann80>Wel alle zaterdagen
High Tea deelname en geef ff aan welke zaterdagen je kan in Maart! (kinderen kunnen niet mee..) Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL 13 en 20 maart Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien alle zaterdagen Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL alle zaterdagen Ann80>Wel alle zaterdagen Franka83 > Wel alle zaterdagen Ik heb Franka aan mijn post toegevoegd...
Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL alle zaterdagen Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien alle zaterdagen Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL alle zaterdagen Ann80>Wel alle zaterdagen Franka83 > Wel alle zaterdagen
Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL alle zaterdagen Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL alle zaterdagen Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien alle zaterdagen Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL alle zaterdagen Ann80>Wel alle zaterdagen Franka83 > Wel alle zaterdagen (post gewijzigd met het bericht van trotsemama, wij kruisten elkaar net.)