Zo, mijn huisje is weer lekker schoon! Nu ga ik mezelf door de sneeuw naar de AH slepen. Ik denk dat ik mijn fietsje maar aan de hand hou, vind het nu echt eng om te vallen...
@ surf Wat een leuke sneeuw-foto van jullie mannetje ! @ Ann Wat een lief sneeuwkonijntje ! Schattig ! @ Ikheid Leuke foto van woeffies in de sneeuw ! Vinden ze zeker helemaal te gek !!!? @ Janne87 Leuke babykamer ! Mooi groot ook ! @ TM Leuke foto's van jullie meisje in de sneeuw !! En ook echt van die rode kou wangetjes en een rood neusje! Schattig
hihi ja kleintje maar ze had echt dikke lagen aan een majow spijker broek romper lange mouw skipak en col tshirt en een fleece trui en een dikke skijas hhahah dus koud had ze het echt niet maar wel lekker gezond
Jeetje wat een leuke foto;s allemaal van de kids en de honden en nijntjes! @Janne mooi kamertje hoor en toch het dakje wit gelaten Ikheid -> WEL 13 en 20 maart Janne -> WEL alle zaterdagen Ingrid130 -> WEL Trotsemama1 -> WEL alle zaterdagen Napoleon -> Misschien Ladyzorra -> WEL Mermaid -> Misschien alle zaterdagen Caromama -> Misschien mik25 -> Misschien Wonder1980 -> WEL Marijn> WEL Mirjam2112 > WEL alle zaterdagen Ann80>Wel alle zaterdagen Franka83 > Wel alle zaterdagen Smile> misschien obv datum Was ook van de lijst snif snif maar zal even mijn agenda nagaan want krijg ik maart een vrijgezellenfeest waarvan de datum nog niet helemaal zeker is dus afhankelijkdaarvan ga ik mee
Pfffffffffffff ik heb geen zin meer..... en zoveel heb ik niet gedaan vandaag hahaha behalve forummen... Ga toch maar de minimonkey (zo heet die 4in1 toch??) bestellen en voorlopig geen kinderwagen.. heb ik maar even besloten zojuist.. Vanavond even aan schoonpa vragen of hij misschien een oplossing heeft voor een stoeltje óp de kinderwagenbak had mijn moeder vroeger voor mijn broer (1,5 jaar ouder) en schoonpa is best handig dus wie weet... JAAA HET LAATSTE UUR IS BEGONNEN !! hoe is het met de sneeuw bij jullie ?? hier niks meer
ik weet niet wat voor kinderwagen je hebt maar ik zou eerst even goed rond vragen of hij wel op jou wagen mag ik wou dat namelijk ook maar als ik het op mijn kinderwagen doe, dan gaat mijn bak kantelen daarom kon het bij mij niet waar ik echt van baalde
Je kan ook een plankje laten maken over de kinderwagenbak, dan kan Demi daarop zitten.. Het laatste uur! Jeuj! Morgen nog een dagje en dan weekend! Hier begint het weer met sneeuwen..
Hmmmmmmm!!! Straks frietjes halen Dadelijk eerst de Volvo naar de garage brengen, er is iemand tegenaan gereden :x godsamme! Dus de expert komt nu kijken naar de schade.. Daarna rijden we door om frietjes te halen, mjum mjum! Morgen vertrekt mijn vriend voor een kerstfeest van het werk naar Duitsland.. zaterdag komt ie weer terug gelukkig, dus maar 1 nachtje alleen. Zaterdag maar meteen ook ff kijken of ik wat leuks kan vinden voor onze trouwerij.