Goedemorgen dames, @Ingrid, blij dat de test toch posi is!!! @ de nieuwe april mama's to be welkom en Gefeliciteerd!! Ik heb gister ook weer een test gedaan, hartstikke positief, kan het denk ik nog steeds niet geloven... Inderdaad een versterkte reuk heb ik ook... er hangt hier bij binnenkomst in het gebouw een hele smerige lucht waar ik misselijk van word, maar m'n vriend ruikt het erg licht. Ik werk trouwens fulltime als juridisch secretaresse en ben van plan om na de bevalling 3 dagen te gaan werken. Hoop dat mijn baas het daarmee eens is.
ingrid je omschrijft het wel goed hoor volgens mij snap ik het wel en helemaal als ik zelf krijg. Wimjo wat grappig ik werk ook 38 uur maar wil ook wel wat minder gaan werken kan minimaal 32 uur. Werk alleen niet in de mode zal de winkel maar niet noemen misschien later als iedereen weet dat ik zwanger ben. Lysette jij ook al getest, grappig was echt nationale nog een keer testen dag Ik heb nogal last van mijn darmen die maken echt overuren. Hebben jullie ook dat vage gevoel in je benen? alsof je heel actief bent geweest, ook als je de trap op loopt dan voelt het zo vreemd.
ik heb wel als ik traploop dat als ik boven kom het lijkt of ik de maraton heb gelopen. had ik eerder nooit! :S
hahaha... ipv de ?? komt of je in het ziekenhuis wil bevallen of thuis, of je flesvoeding wil geven of borstvoeding en of je het geslacht wel wilt weten maar niet wilt vertellen of helemaal niet wilt weten en natuurlijk als je het wel wilt weten en vertellen dan komt er zodra je het verteld het geslacht te staan.
Dan kan je invullen Fv= Flesvoeding of BV= borstvoeding Zh= ziekenhuis bevallen of TH= Thuis bevallen En of je het geslacht wilt weten of dat je het geheim houd of het een verrassing gaat worden...
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 7 april Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend! Afsprakenlijst: 14 augustus: Marijke B - Echo 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk
Debora, bij jou staat er geslacht onbekend maar wil je het een verrassing houden of geheim houden of weet je nog niet wat je wilt?
nou net vol spanning de verloskundige praktijk gebeld, kon bellen tussen 9.00 en 10.00 voor een afspraak nemen ze niet op kreeg antwoordapparaat, nou probeer het zo nog wel eens...
Heb ook de vk gebeld, bij mijn mk zeiden ze toen dat ik bij een volgende zwangerschap snel moest bellen zodat ze optijd een afspraak konden inplannen zodat ik ook snel een echo kon krijgen. Nou niet dus, ben gewoon normaal ingepland met 8 weken. Vind het ook allemaal wel goed eigenlijk, als ik maar mijn echo krijg hahaha
Nou heb net gebeld en kreeg ze aan de lijn, 12 augustus mag ik erheen krijg gelijk een echo Spannend!!!
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 7 april Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend! Afsprakenlijst: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk
Hoi dames Wat gaat het hier snel zeg! Allemaal van harte gefeliciteerd! Voor de lijst wij willen in het ziekenhuis bevallen en borstvoediing geven. En 14 augustus heb ik een intkae met de vk daarna plannen we een echo Hebben jullie al veel kwaaltjes? Bij mij valt het nog mee wel gevoelige borsten en rommelde buik en af en toe een vlaag misselijkheid en ik ruik echt alles hihih en ik vind het heerlijk om de kwaaltjes te hebben! @Ingrid ben blij dat je test nu knalpositief was!
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 7 april Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend! Afsprakenlijst: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk