April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik ga ook slapen des te eerder is het morgen en dan nog een paar uurtjes aftellen naar de echo.

Weltrusten allemaal!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

woehoe spannend
    veel succes morgen :D

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Spriet veel succes morgen en vooral veel plezier met genieten van jullie kleintje!!!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nee nog niet, waar ik zin in heb verschild ook nog per dag maar hou het tot nu toe nog wel bij de gezonde dingen. Is maar goed ook als ik zo naar mijn buik kijk;)

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dames die vandaag een intake/echo hebben succes!

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @spriet heel veel suc6 en geniet er van!!!!! We zijn reuze benieuwd hier laat je snel wat weten?
    Als er nog meer dames zijn voor een echo heel veel suc6

Liefs

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Spriet,

Heel veel succes met je echo.. Spannend, geniet van jullie kleine hummeltje!!

8. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Heey die Spriet, heel veel plezier en succes vandaag! Laat snel wat weten we zijn heeeeeeeeeel erg benieuwd! Er was volgens mij nog iemand vandaag die een echo had of een intake ook voor jouw veel plezier en succes!

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Goedemorgen,

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten, als we er zijn geweest zal ik zo snel mogenlijk wat laten weten, kwart voor 2 moeten we er zijn.
    Vind het wel enorm spannend hoor.

Wie was die andere dan met de echo? Nou in ieder geval ook heel veel succes vandaag!

De zetpillen slaan aan, heb nu 4 crackers gegeten en een bakje thee en alles blijft erin.
    Het is nog niet 100% maar zolang ik niet hoef te braken en toch enigsinds wat binnen krijg ben ik al blij.

10. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    @ Spriet, Succes vandaag

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    spriet succes vandaag!

de mama's die al mama zijn hebben jullie ook een soort stuwingsgevoel i je borsten. was gisteren op visite bij mensen met een baby toen die begon te huilen was het helemal erg! vnd het wel erg want ben pas 5 weken zwanger hihi

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haaai lieffies!

Wat een geklets hier :D

Kippenvel kreeg ik bij het lezen van je verhaal Ibas.. Ik weet niet wat je precies doormaakt, maar het idee dat ik mijn 2 hondjes weg moet doen.. Verschrikkelijk! Ik wens je veel sterkte meis. Maar wat iedereen zegt, een gestreste hond in huis is niks, zeker niet als je straks een kleine hebt.. Ook voor de hond is dit zo geen leven.. Het is de moeilijkste, maar uiteindelijk de beste en dapperste beslissing meid! Ik denk aan je..

Spriet, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag met de echo, laat je meteen ff weten hoe het was. Dit is de aftrap, vanaf nu volgen wij :D

Weet niet meer wie het zei.. maar ik heb ook last van erg veel afscheiding, soms voel ik het gewoon lopen :)

XxX

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

alle nieuwe 2-B mama's; welkom en gefeliciteerd!!!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ikheid! dat heb en had ik ook. bij mijn vorige zwangerschap werd het met de maand erger. soms leek het net alsof ik in mijn broek pieste! liep ook constant met een inlegkruisje in!

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Spriet veel plezier vandaag misschien als je de echo meekrijgt kun je hem in je album zetten ;) Want ben namelijk erg benieuwd wat je ziet nu.

Ik heb ook erg last van afscheiding en voel het soms ook lopen en ga dan snel naar de wc want schrik er toch steeds van.
    Verder nog steeds erg moe en misselijk

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja moe dat ben ik ook echt zo erg. had ik de vorige keer ook. moe moe moe! en nu met eenkleintje is dat best astig. maar goed donique slaapt van 7 tot 7 dus ik kan 's avonds gelukkig vroeg naar bed!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

ja idd, als het eruit loopt schrik ik me kapot.. dan denk ik het ergste en ben ik blij als ik de afscheiding zie! hahahaha!!!

18. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Ik was gister avond niet online en als je dan in de ochtend komt kijken heb je toch een hoop te lezen, het is net een dagboek.
    even lezen wat er allemal gebeurt is..
    is wel oke met een kopje thee er bij . hahah

@Ibas, Heel veel sterkte!!
    @spriet, Heel veel plezier vandaag geniet er van.

Mijn man wil pas de vk bellen voor een afspraak aan het eind van deze maand, hij vind dat we geduld moeten hebben ,(we hebben eerder een miskraam gekregen op 8weken vandaar)
    maar dan zie ik zo veel dames diein augustus dan al geweest zijn dan wil ik bijna bellen maar heb beloofd dat ik pas 1 sep ga bellen met de vk voor een afspraak.

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    limegreen het is heel normaal om nu al de vk te bellen als je dan tussendoor vragen hebt kun je ook bellen.

Ik krijg nu juist een vroege echo omdat ik vorige keer een missed abortion heb gehad.

Zou gek worden als ik het nu maar zou moeten afwachten...

20. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    ja wordt ok wel een beetje gek je wil toch een soort van bevestiging zien.

Deel Deze Pagina