Ibas, wat erg dat je de hond weg moet doen! We hebben zelf 3 honden, maar ik moet er niet aan denken dat er 1 weg zou moeten. Heel erg veel sterkte! Vind het wel heel dapper je beslissing! Spriet, hoe was je echo? Ik ben heel erg benieuwd! Heb je een inwendige of een uitwendige echo gehad? Hoe was je vk?
je kan idd gewoon bellen meis! is fijn om er zsm heen te kunnen, heb je toch weer iets van een bevestiging.. Het kan nu fout gaan, maar ook veel later in de zwangerschap, daar moeten we gewoon niet bij stilstaan.. Een vriendin van me had een mooi gezegde; 'enjoy now and cry later!'
Ja toch! nou gewoon bellen hoor, bij mij gaf de vk het zelf al aan dat ik dan maar een vroege echo moest krijgen. @ka85 ik kan dat pas beantwoorden na kwart voor 2 dan moet ik in het ziekenhuis zijn. maar weet wel zeker dat het inwendig word hoor.
Spriet, Veel succes voor straks... ben zo benieuwd!!! Kan niet wachten tot ik zelf mag....duurt nog zo lang!! Heb net weer een test gedaan (paranoid) omdat ik nog steeds niet misselijk ben en ook geen krampen meer... Harstikke positief. Wil zo graag de bevestiging dat het allemaal goed is.
Ik herken het helemaal Lysette.. ik heb afgelopen maandag getest (voor de 8e keer ). De eerst ebevestiging is voor mij het hartje en de echo, tot dan test ik er zelf gewoon op los kan mij het schelen, als dat hetgeen is dat ik nodig heb om me door die moeilijke weken heen te slepen dan doe ik dat gewoon.. Ja toch?
@limegreen je kan best de vk alvast bellen voor een afspraak in sept, mocht je dan tussendoor met vragen of bloedverlies hebben (wat niet te hopen is natuurlijk) dan kan je meteen terecht. Maar moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten Hier behoorlijk moe vandaag, gan vanmiddag met vriendinnen op pad dus hoop dat ik wat fitter word
limegreen ik geloof dat de vk je voor het eerst willen zien met 8 weken zwangerschap. dus ik zou voor die tijd wel even bellen. ivm de intake en bloedprikken!
@ bijtjes, heel veel sterkte. Ik ga denk toch maar even bellen voor een afspraak, dan staat het vast en kan uit kijken naar je 1e echo..
dames heb even een vraagje wanneer gaan jullie kraamzorg regelen en wanneer geef je bij je zorgverzekering aan dat je zwanger bent i.v.m kraampakket?
vorige zwangerschap had ik het meteen gedaan. maar nu doe ik het pas na mijn eerste echo omdat we niet zeker weten hoelang ik zwanger ben! mijn zorgverzekering regelde de kraamzorg. dus ik hoefde ze alleen maar te bellen en hun regelde de rest, ik moets wel vertellen welke ik wilde . dus ik zou eerst even kijken welke je wilt!
ik zou het doen ja! je kan maar niet vroeg genoeg zijn tegenwoordig met al die tekorten in de kraamzorg!
@trotsemama ik regel alles als ik een goede echo heb gehad niet voor de 9 weken i.i.g . Hier echt kapot op moe haha, mijn buikje groeit gewoon echt al beetje, voorzover dat kan!! heb spijkerbroek aan maar vraag niet hoe