hihi net gehaald ook al in begonnen net heb ook even een relax voedingskussen gehaal voor me rug pfoef heb z'n last van me rug
heb ook een boekje voor noa gehaald met wat zit er in mama's buik(niet dat ze het begrijpt maar vond het gewoon leuk)
hahah jaa (A) ik moest ook gewoon even naar de prenatal gewoon lekker de kriebels hebben dat er wat moois in je buik groeit en dan lekker zwijmelen bij de baby kleertjes vooral de maat 50 (A)
jij ook al!!! idd die kleine kleertjes.. zo onwerkelijk als je dat voor je houdt dat daar straks je kleine frummeltje inligt.. echt inieminie
Wij hebben ons ook al aangemeld voor kraamzorg. Aangezien ze een tekort hebben. En kinderopvang zijn we ook al een beetje naar aan het rondkijken. Bij ons gaat een gewoon kdv het niet worden. We werken allebei onregelmatig en er zit weinig vastigheid in de dagen dat we werken. Ik denk dat wij voor een gastouder gaan in combinatie met mijn moeder. Die wil ook graag 2 dagen oppassen. Hoe hebben jullie de kinderopvang geregeld of gaan jullie die regelen? En Spriet, hoe was het? We zijn niet nieuwsgierig ofzo
Hé Ka85, Wij zijn ook aan het rondkijken voor opvang.. die van ons gaat ook naar een gastoudergezin, vrienden van ons doen dat ook met hun kleine en die zijn zo tevreden! Hun kleine man krijgt daar hetzelfde ritme als ie thuiskrijgt en dat zorgt ervoor dat ie het erg goed doet en lekker in zijn ritme zit.. Ook was hij te vroeg geboren en was in het begin veel ziek, bij een kdv hadden ze een probleem gehad, want zodra ze ziek zijn kun je ze niet brengen. Nou ik heb dan een groot probleem, aangezien ik niemand heb die een dagje zou kunnen oppassen, iedereen woont net tè ver weg.. En mijn werk is denk ik niet zo flexibel. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar wij gaan voor een gastoudergezin, hiermee wil ik niet zeggen dat een kdv geengoede optie is hoor, echt niet! Maar mijn gevoel gaat meer uit naar een gastoudergezin.. Spriet.. en???
@Deborah: ik ben pas sinds mijn 18e allergisch voor huisstofmijt, dus je kan wel in een allergie groeien volgens mij... @mama's van binnenkort twee ukjes: zijn jullie ook al soms aan het piekeren over hoe je moet zorgen dat ze alletwee evenveel krijgen en dat de één zich nooit tekort gedaan zal voelen ten opzichte van de ander? Heb me altijd minder gevoeld dan mijn broertjes, dus komt van vroeger dat ik er zo over nadenk... Ik zit bijvoorbeeld nu er weer mee dat mijn man wel met alle vk-afspraken van mijn dochter is meegeweest, maar dit waarschijnlijk niet zal doen bij deze beeb, omdat hij nog maar weinig vrije dagen heeft. Maar dat vind ik nu al zo oneerlijk ten opzichte van de beeb, want dan krijgt ie nu al minder dan mijn dochter. Stomme redenatie vast, en suf dat ik me ermee bezig hou, maar kan er niets aan doen *bloost*
Ik ben terug!! Alles was goed en ben zelfs al iets verder 7 weken en 3 dagen uitgerekend op 28 maart, zag een mooi hartje knipperen. Echt heel apart om te zien maar echt super mooi. De kans dat het nu nog misgaat is minder dan 1% zei de vk. over 4 weken op 9 september heb ik weer een echo.
Wooooow Spriet!!! Kei gaaf zeg! Oooooh wat leuk... Nu kan het echte genieten echt gaan beginnen meis!!! Ga je het nu ook op je werk vertellen? En wie nog meer?
Tnx meiden zit continu naar de foto te staren toch heel apart. Het werk doe ik als ik 12 weken ben en de rest van de familie doen we een week ervoor dan hebben we een feest dus vonden we het wel leuk om dan aan iedereen te vertellen. Kreeg trouwens een inwendige echo.