Bijtje wat triest, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ja en spriet heel erg gefeliciteerd. Wat is het leven toch weer dubbel..
@spriet: super meid!!! @bijtjes: och meis veel sterkte!! @xdien: he hoe'st met jou??? Hier weer een beetje bloed verloren vanochtend (steeds voor het poepen... maar ik "duw" helemaal niet). aarrrggghhh Ik bedoel als het mis moet gaan; dan liever nu meteen in 1 x goed!! Dit is zenuwslopend...
@ debora21 heb dan niet gewoon een aambei? Dat kan ook een beetje bloed geven. Is vaak ook pijnlijk! @ Bijtjes, wat een vervelend nieuws..... Hier alles ok, voelde me wel een beetje misselijk vanmiddag...... Fijne avond!
Nou inderdaad, heb je al een afspraak voor een echo, of doen ze dat niet zo snel? in ieder geval hoop ik voor je dat het allemaal goed afloopt.... gr
Bijtje: Wat een slecht nieuws zeg.. heel veel sterkte de komende tijd ! Heb wel een beetje bijgelezen maar niet echt blijven hangen.. Spriet: Gefeliciteerd met je echo !! Altijd leuk een paar dagen winst Hier nog niks bijzonders eigenlijk.. behalve het nare gevoel dat er iets niet goed zit en dat had ik bij Demi helemaal niet. Maar misschien komt het omdat je nu wat meer weet waar het fout kan gaan en bij de eerste ben je misschien wat meer overdonderd enzo.. Mja nog 4 weekjes dan mag ik ook voor de echo Duurt nog zo lang !! Vriendlief wil voetbal kijken... blehh... ga maar even op internet dan..
Hoi Xdien! Hoe is het met jou? Debora, blijft inderdaad vervelend. Wel vreemd, zo voor het poepen. Het heeft er vast mee te maken hoor....
Sterkte bijtjes! Ik zou daar ook verschrikkelijk van balen Debora, die onzekerheid is echt killing!!!! Ik heb dat ook veel meer die onzekerheid Mirjam! Ik ben steeds bang dat het fout gaat, mss omdat je bang bent dat je niet 2x zoveel geluk kan hebben dat je snel zwanger raakt en het dan ook nog eens allemaal in 1x goed gaat.
hee meiden, ik heb mezelf vanochtend weer helemaal gek lopen maken... ik voelde me gister en vanochtend helemaal niet zwanger meer, dus ik dacht heb nog een testje liggen, laat ik die eens doen... werd ie helemaal niet zo donker als dat ik m verwachtte. Bij mn vorige zwangerschappen was de teststreep rond de 5 weken dikker dan de controlestreep, maar nu was ie amper dikker dan die van vorige week... dus ik meteen zorgen maken, dat het dus niet goed zit... maar goed, heb mezelf weer bijeen geraapt en probeer positief te blijven... heb helemaal geen reden verder om aan te nemen dat er iets niet goed zit... dus... lekker weer, verspilde energie! heb nu geen testen meer, dus ga ook niet testen... als het fout gaat merken we het vanzelf en anders gaan we er gewoon vanuit dat het goed zit (proberen we althans...) hoe is het hier???
spriet wat fijn dat je een goede echo had! caromama: wauw wat bijzonder joh! had ik met thijmen ook... een vriendinnetje was vanaf april weer bezig voor de 2e maar ze werd maar niet ongesteld na het stoppen met de pil, toen kwam de vakantie en daarna hadden we afgesproken, ik was inmiddels 6 weken zwanger en kwam bij haar thuis... stonden mooie bloemen op tafel, dus ik: wauw wat een mooi boeket, waarvoor heb je die gekregen? en toen vertelde ze dus dat ze zwanger was, en toen vertelde ik het ook, scheelden we maar 4 dagen! zo leuk! uiteindelijk is haar kleine 3 weken eerder met een keizersnede gehaald, maar toch wel echt bijzonder om zo samen zwanger te zijn! @bijtjes: pff vreselijk voor je!! sterkte!
Surf: Maar er was wel een streepje toch ?? Ik voel me ook totaal niet zwanger, misschien volgende week. Maar maak je geen zorgen, het zit vast helemaal goed. De ene test is misschien ook lichter dan de andere ?
Oh bijtjes, wat een tegenslag. Ik leef met je mee. Spriet, jij dan het omgekeerde, zelfs nog wat verder dan je dacht! Gefeliciteerd! Minder dan 1% nog dat het misgaat, wat een geruststelling! Caromama, wat een geluk dat hun laatste poging gelukt is! Supre dat jullie nu samen zwanger kunnen zijn! Zo veel hier die met een dagboek begonnen zijn! Wat leuk! Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook een tijdje gedaan, is wel leuk om nu terug te lezen (en ook wel wat gerurststellend want toen had ik ook minder kwaaltjes dan ik me kan herinneren)! Hier super zenuwachtig, morgen mijn eerste echo en ik hoop echt dat ik een kloppend hartje zal zien. Ik heb er echt schrik voor dat het niet zo zou zijn... da's het ergste dat kan gebeuren denk ik!
ik kom hier even meekletsen! heb geen idee of ik eind april of begin mei uitgerekend ben namelijk... Ong. 5,5 week geleden een Mk gehad en nu zat ik maar te wachten op mn menstruatie...wilde de HA bellen maar dacht..doe nog 1x een testje...(had zaterdag voor het laatst getest en dat was negatief Dus ik had ook helemaal niet meer het idee dat ik zwanger kon zijn!) Maar...KV test gedaan en ja hoor 2 strepen! Was niet eens met ochtend urine! Vanmorgen de andere uit het pakje gedaan...weer een streep maar iets lichter als die van gister! Balen natuurlijk! Dus naar de drogist en daar van huismerk (idyl ofzo..) nog weer getest..(17.00 vanmiddag..) en ja weer een streep! Wel lichtroze maar zeker duidelijk te zien! Maar ja...kan het dus moeilijk geloven he... Heb wel last van een trekkerig gevoel naar mn liezen de hele dag...verder weinig klachten eigenlijk... Maar ze zeggen...een streep is een streep he....hoeft niet zo donker te zijn als de controlestreep toch? terugkijkend had ik mn ei 14 dagen geleden ...denk ik.. x
heey spriet super van je echo geniet er lekker van :d ik vond die echo's altijd zo leuk ik kreeg erop een gegeven moment zoveel(2 keer in het ziekenhuis gelegen) alleen met bijna 30 weken kregen ze noa er niet mooi meer op hahah en met 33 weken nog een pretecho en die hebben we nog op dvd staan:d
mijn kleine man gaat in NL twee dagen (van 11-18) naar de opvang op donderdagmiddag gaat ie van 13 tot 18 naar mn moeder... hij vindt de opvang heerlijk omdat ie lekker met andere kindjes kan spelen en hij vindt het bij mn moeder heerlijk omdat ie de volle aandacht krijgt, vind het zelf wel een goede verdeling...