o leuk TM nog een extra echo! t was toch niet omdat ze zich zorgen maakten om de groei van de kleine hoop ik maar gewoon voor extra? en fijn dat alles goed was verder joh! wel vervelend dat je morgen weer zoveel moet prikken, maar ja, het wordt inmiddels een standaard zinnetje, maar 'het is voor het goede doel' hihi ook echt fijn dat je nu al 2 weken bloedvrij bent, hopelijk gewoon nu tot het eind van de zwangerschap... @aantal flesjes, ik had er 2 in het begin en dat ging prima, maar ik gaf bv tot 7-8 maanden, dus had niet veel flesjes nodig. Nu heb ik er inmiddels 4 in de kast, maar gebruik er nog maar 1 per dag. Voor de volgende koop ik weer 2 nieuwe, dan ga ik die oude weer weggooien.
surf die echo was ook gewoon standaard procedure denk ik ze vroeg of ik het erg vond ik natuurlijk niet haha vondf het niet erg om te spieken
Hoi! Ikheid, ik ging niet echt voor iets heel speciaals. We hadden wel wat extra frisglazen nodig, servetten, een lamp, en ik wilde gewoon even zien wat ze hebben aan kinderspul want op de site zie je het niet goed. Wel moeilijk om heel schijnheilig bij jongens én meisjesspullen te gaan staan kijken omdat mn zus even onwetend moet blijven Zij is er overigens van overtuigd dat het een jochie is haha. Heb nu wel meer ideeën en leuke dingen gezien. Ben wel geradbraakt! Lastig ingrid datj e misschein moet stoppen met werken. ik snap het wel dat het voelt als falen als het niet lukt tot je verlof, maar als je even rationeel kijkt is dat natuurlijk onzin he. JIJ kunt daar niks aan doen. Sterkte meid! LadyZorra, ik zit ook redelijk verstopt hoewel het de laatste dagen een beetje los begint te komen. het lijkt wel of ik de laatste dagen mijn darminhoud van 2 weken eruit moet krijgen ofzo, elke keer is het weer raak. Niet erg fijn maar ben wel blij dat ik er een beetje vanaf lijk te komen weer (voor hoe lang is de vraag..) Maar wat jij schrijft is wel erg heftig zeg! Rot he, helemaal als je al braaf genoeg drinkt, veel vezels eet etc.... Voor mij helpt het overigens ook goed om er niet teveel aan te denken. Enne... niets eten zorgt ervoor dat je niks in je darmen krijgt en dan worden ze helemáál niet geprikkeld, dus dat helpt niet. Eet gewoon maar lekker! Sterkte! TM, balen van de klussers in je huis onder bedtijd...! Fijn dat alles goed was bij de gyn!! Mermaid, leuk je high tea! Over flesvoeding weet ik ook erg weinig. Mijn zus die op een kdv werkt, zegt dat Avent flesjes heel goed zijn. Sowieso weet ik weinig van voeding en hoe dat allemaal werkt, dan voel ik me zo DOM!! Dat was het denk ik en volgens mij hoor ik mijn mannetje thuiskomen dus ik ga hem begroeten FIjne avond!
o gelukkig! dan is het inderdaad alleen maar extra leuk om nog een keertje te mogen kijken! trouwens iets heel anders, mn oma was vorige week ziek en toen is ze flauw gevallen in de keuken met haar rug tegen een kast ofzo. de ha langs geweest, alleen gekneusd mevrouw. Maar mn oma hield veel last, dus de ha nog 2x langs geweest, u moet oefeningen doen om het weer te versterken... maar ze had zoveel pijn dat mn tante haar zelf naar de EHBO heeft gebracht, en wat blijkt, rugwervel gebroken! en al die oefeningen waren juist heeeeeeeel slecht! vind het zoooo slecht van de HA dat ie zo lang heeft afgewacht. bijna een week! nu ligt ze in het ziekenhuis, ze moet helemaal plat liggen en mag niets, echt zielig! sorry hoor, moest het even kwijt...
ik wil trouwens ook gewoon nieuwe flesjes kopen voor die kleine heb de spenen van avent al weggegooit noa gebruikt ook nog maar 1 fles en die gaat straks ook weg maar ga eerst BV proberen
Dus Janne, je hebt weer heel wat ideetjes op kunnen doen! Lekker een dagje weggeweest met zus-lief! Gezellig toch! TM: ik krijg ook groei-echo's, maar dat is ivm de navelstreng.. Maar ja, het zal vast loos alarm zijn. Tot nu toe groei ik mooi op schema en ik neem aan ons kindje ook, maar dat weten we de 27e.. Altijd leuk om ff extra te spieken! Surf: wat erg voor je oma zeg! Wat een stomme HA! Zo zie je maar, die weten ook echt niet alles en zeggen vaak ook maar wat.. Ik ben ff eten koken.. mannetje is bijna thuis!
Janne: thanx meis, is niet echt leuk he...maar goed. Denk er ook niet zoveel aan. Surf: wat een gekke HA, als oudere mensen vallen is de kans dat ze iets gebroken hebben toch juist heel groot. Sterkte voor je omaatje Gelukkig, ik heb flesjes genoeg Vriend is de babykamer aan t sausen, begint nu vorm te krijgen! Morgen of overmorgen nieuwe vloer erin en dan komen ze 1 feb de meubeltjes brengen!!
@lady: leuk leuk! dus het kamertje komt bijna af! wij zitten nu nog op meubeltjes te wachten (van Thijmens nieuwe kamer dan), maar dan kan Thijmen meteen naar boven en kan ik de babykamer weer baby maken, heb ik zo'n zin in! ik hoop dat ze begin feb komen...
Ben net pas thuis dus lees het nu. Maar echt ff een stappie terugnemen hoor zover dat mogelijk is. Ik heb heel erg gemerkt dat het niet zo serieus word genomen terwijl je hondsberoerd kan zijn... Word gauw gedacht en gezegd "zwanger zijn is geen ziekte"... Is het natuurlijk ook niet maar ik ben nog nooit in mn leven zo ziek geweest als in deze maanden. Let goed op jezelf! Naast Emesefane is er ook nog wat anders wat ik van het ziekenhuis heb gekregen en gewoon gebruikt mag worden. Vind dat medicijn prettiger. Mocht het zover komen pb me ff geef ik het aan je door. Fijne avond!
Leuk he meiden!! Dan kunnen we beginnen met aankleden!! 1 muur is nog "oud", omdat daar behang of een muurfoto komt. En dan allemaal showen!!!
@baby kamer, hier komen volgende week de eerste meubeltjes, wiegje staat er dan al wel effe maar ja das alleen maar leuk.. vandaag ook alvast bij de rivas de bedophoging gereserveerd net zo makkelijk.. Jeetje de tijd vliegt nu he nog maar 4 maandjes, gaat echt snel Wachten hier nu op een telefoontje van een vriend en vriendin van ons, die waren 23 december al uitgerekend maar nog steeds geen sein van de kleine.. behalve dan lekker druk bij mama in haar buik hahaha @ flessen ja ik ga ook maar zo'n starters set halen ideaal zoals ik het lees hier..
Flesjes, wij hadden voor Julian difrax s-flessen. Is ook tegen krampjes door de vorm krijgen ze minder snel lucht binnen. Julian deed het er goed op dus ga voor de kleine ook gewoon weer zulke flessen kopen, doet hij het niet goed op die flessen dan zijn er zo weer anderen gehaald. Voor het steriliseren hebben wij een magnetronsterillisator. Vind het ideaal, beetje water erin, flesjes en spenen enz. erin paar minuten in de magnetron en klaar! Wel heel warm na die tijd dus open doen en even zo laten staan voor je ze aanraakt hahaha. Ladyz, bijna klaar!!! Ben benieuwd naar de foto's! Surf, beterschap voor je oma!!!!!! Slechte zaak van de huisarts. Hier, heb medicijnen gekregen en mag nu 3 dagen niet autorijden. Daarna is het nog afwachten en het is ook nog maar afwachten of het uberhaupt gaat helpen want hij was op mijn buik enzo aan het duwen en er gebeurde niks. Was al misselijk maar ik ging er niet door spugen ofzo dus hij wist ook niet of het wel echt goed ging helpen. Wel heeft hij nog even met de stethoscoop (ofzoiets) geluisterd of hij het hartje van de beeb kon horen maar dat kon hij niet, wel heeft hij een paar fikse trappen gehad hahaha. Ben dus nu sowieso drie dagen thuis en van het werk zeiden ze al doe maar rustig aan en als het niet gaat dan gaat het niet! Ben wel blij met die reactie.