April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Waaaaa! Ik heb de tas besteld :D
    En nu ben ik honden uitlaten en de bovenverdieping doen..

Tot laterrr! XxX

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat is idd handig zeg! Altijd makkelijk.. :D

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo, kom weer eens even binnenvallen...Heb ene poging gedaan zoveel mogelijk terug te lezen, maar jullie dames gaan zo snel! :D

Voor degene die met de kamertjes bezig zijn: Wij hebben het kamertje groen met musbruin gemaakt en dan de antiekbeits meubeltjes van de Ikea. Mooie en rustige combinatie...Al had ik het kamertje al klaar voordat we zwanger waren :D Toen ik stopte met de pil hebben we de hele bovenverdieping aangepakt, dus toen ook in de geplande babykamer maar gelijk geverfd, behangen en nieuw laminaat gelegd. Wat dat betreft ben ik echt Truus Ongeduld :p

Vanaf deze week is op het werk de kogel door de kerk; ik ga tot aan mijn verlof nog maar halve dagen werken. Ik trek het gewoon niet anders; ik ben nog steeds zo ontzettend moe, terwijl ik lekker slaap 's nachts...Ik snap er dus weinig van, maar ja ook de misselijkheid blijft, dus ik zal wel een van die vrouwen zijn die de hele zwangerschap moe en misselijk is :( Afgelopen maandag bij de verloskundige bleek in ieder geval wel dat ik weer 1 kilo boven mijn startgewicht van voor de zwangerschap zit, dus dat begint te komen :D

Zo weer even lekker kunnen 'zeuren'...:D

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Hebben jullie de meubeltjes van de Leksvki-serie van Ikea? Wij gaan die vanavond namelijk ook kopen.

@ hier: Nou, heb ik gisteren eindelijk die Roosvicee Laxo gekocht en nu heb ik sinds gisteren ineens wat last van (sorry vast voor de vieze praat :)) diarree. Het moet toch niet gekker worden: het ene moment kan ik 3 dagen niet naar de wc en gisteren ben ik wel 4 à 5 keer geweest. Hebben er meer van die eigenwijze darmen?

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ja, inderdaad die hebben we ook...Alleen de commode hebben we nog uit de oude serie (marktplaats). We vonden die wat praktischer als die ze nu bij de Ikea hebben. Ons blad kun je omhoog klappen en dan is het gewoon een kastje. De huidige zit het blad erop bevestigd met schroeven geloof ik...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooooh zo herkenbaar! Maar doe mij dan maar diarree in plaats van verstopte darmen, dat gaat op een gegeven moment zo zeer doen!
    Nu ben ik weer van de dunne af en kan ik 2 maal per week naar de wc, daar doe ik het voor hoor, ben echt blij dat ik nu gewoon wel kan.. Voorheen kon ik 2 weken niet! :$

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij de commode die ze nu verkopen heb je inderdaad een apart blad wat je erop bevestigd. Deze kan je er ook weer afhalen en dan is het gewoon een kastje IKEA | Babyverzorging en commodes | Opbergmeubels | LEKSVIK | Ladekast 2 lades met dat blad erop is ie zo: IKEA | Babyverzorging en commodes | Commodes & kinderverzorging | LEKSVIK | Commode/ kast

@ Ikheid: Ah, het komt jou dus ook bekend voor. Nou ja, het zal er wel bijhoren denk ik maar. Op het moment dat ik weer verstopt raak heb ik iig die Roosvicee Laxo bij de hand.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

goedemorgen dames!

hoe is het hier?
    aan deze kant gaat het wel goed!! druk bezig met een site maken voor mijn gedichtenbundel die uit is! voor de rest beetje schoonmaken en kleertjes uitzoeken, vanmiddag ook even nieuw setje kopen :D

Gisteravond wel veel last gehad van een stijve nek bah was niet lekker, maar gelukkig heeft ventje net gebeld die heeft tijgerbalsem gehaald kijken of dat gaat helpen :) en hij heeft een woezel en pip tas gekocht de schat!! ik ben benieuwd haha!

voor de rest zwangere kat hier zijn we iets minder blij mee maar ja tis niet anders, de kleintjes kunnen na schatting in begin april weg dus word krap... maarja zal vast goed komen... hier nog lief hebbers voor kittens in april? denk het niet he? :p

genoeg gekletst haha

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hihi wat leuk, iedereen is tegelijk bezig met de afwerking / meubeltjes enzo !! Eigenlijk zouden we even een extra topic moeten openen voor foto's van de kinderkamers.. :D

Janne: Brrrrrrr wat koud zeg, nu ongeveer zijn ze er toch ?? hoop voor je dat het snel is opgelost !!

Mermaid: hmmm dan maar niet teveel van die laxo drinken ;) en die meubels zijn gaaf !! was zondag nog bij Ikea en vond het écht heeeel mooi !!

Shoppen: Ik wil ook gaan shoppen !!!!!!! Maar het komt er maar niet van, zaterdag staat alweer volgepland met lamp + vloer uitzoeken, meubels ophalen en dan is de dag weer voorbij vrees ik....
    Ach volgende week weer een nieuwe ronde :D

Thnx !! voor de tips van de vloer... twijfel heel erg tussen donkerdonkerpaars (dus echt heel donker) en juist lichtgrijs/antraciet... zaterdag meer even kijken bij Roobol en dan proberen een stukje behang mee te nemen haha moet vriendlief weer in de kelder graven en duiken want daar hebben we net alle behangrollen neergezet :p

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Thanx!!! Wij vinden het zelf ook erg mooi en ik denk dat de kleur van de meubeltjes heel mooi staan bij het lichtroze en fuchsia wat ik gekocht heb.

Moeilijk hè om een kleur-keuze te maken. Vaak is het ook zo moeilijk, omdat het vrij lastig voor te stellen is...Succes met jullie keuze.

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Lautjuh: Wat gaaf zeg !! Gefeliciteerd :D :D :D is dit je eerste boek ??

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Heerlijk van die handige mannen! Mijne heeft twee linkerhanden hahaha maar probeerd het altijd wel wat dan wel weer veel hilarische momenten opleverd :D

Hij hoeft voor de babykamer alleen nu maar een plank op te hangen (dat moet lukken) maar ook de rolgordijnen (kan je zeggen dat word minder) :D:D:D

Heeft ie beneden ook gedaan en ben toen zelf langzaam naar boven geslopen omdat alles ongeveer twee keer naar beneden kwam en hij er zo uitzag :x:x:x:D. (totaal ongeveer 15 luxaflexjes die niet bleven hangen met zijn techniek...)

Uhmmm maar goed van het weekend gaat ie geloof ik beginnen met de babykamer rolgordijnen....Gezellig....;)

13. lautjuhhh

@Mirjam ja het is mijn eerste boek:D dus erg spannend of hij nog gaat verkopen of niet :) dus lekker veel promoten en afwachten!!

Leuk he bezig zijn met de babykamer vind het echt zoo leuk..

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Mijn broer is ook al timmerman altijd erg handig en mijn man en ik zijn ook erg handig. Enige nadeel is dat we allemaal erg perfectionistisch zijn dus dan duurt de afwerking wat langer maar wordt het wel helemaal mooi.

Mermaid mooie meubeld hoor!

@janne en wordt het alweer warm?

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

lautjuh als mijn dochter niet allergisch was voor katten had ik er zo 1 van je genomen hoor !!!
    wat voor poes heb je?

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tjonge zeg, die monteur is er nog steeds niet. Weet niet of ik nou moet bellen of nog ff af moet wachten. Ik vond het eigenlijk al raar dat hij gister zei 'ik kom tegen tienen' want normaal zeggen ze altijd 'voor de middag' ofzo.

Hm, intussen mailt mijn man dat hij gaat bellen, lief :)
    Het is nu 11,5 graden en het huis is al schoon. Hmmmmm.;)

Lautjuh, sorry, ik help je niet van je katjes af!

Leuk hoor, om te lezen over alle babykamertjes!

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ziet er goed uit je boek, gefeliciteerd!

Heb een gastenboek berichtje achter gelaten :)

18. lautjuhhh

ik heb lapjes katten, k kom er wel vanaf hoor maarja tis even zoeken, plus het duurt nog ff, ze is in e eerste of 2e week van februari pas uitgerekend dus duurt nog effe :)

19. lautjuhhh

dank je wel voor je reactie ann!!!

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ mirjam2112
    een 9 !!!!!!!! Gefeliciteerd ! :D

@ all
    Straks werken van 14.00 tot 21.30 maar ik heb zo geen zin.
    Ik ben moe, misselijk en heb last van maagzuur.
    Hopen dat de avond maar snel voorbij gaat....
    Nu eerst even de sneeuw trotseren om boodschappen te doen :)

Deel Deze Pagina