Morge! Nee ik heb nog geen idee voor de tas, ben niet zo crea, maar ga het proberen, laat het eindresultaat (indien niet belachelijk) zeker zien. Lau: sorry, hier 2 honden en een vriend die allergisch is voor katten.. Mermaid: leuk vanavond meubeltjes ophalen!! n rustig aan met die laxo he!! Al heb ik al 2 flessen leeg Verder fijn dat iedereen handige vrienden en familie heeft!!
Net je krantenartikel ook gelezen. Bijzonder om zo te lezen...Veel herkenning:http://anoeshpoems.blogspot.com/ Vind het mooi dat je alles gebundeld en daardoor iets hebt wat je altijd terug kan lezen...
goedemorgen meiden! hoe is het met jullie? (moet nog bijlezen....) hier een enorme emo-dag! ik zou vandaag uitgerekend zijn. Ik was er steeds al mee bezig, maar ik wist niet dat het nog zo hoog zou zitten... maar goed, de dag gaat vanzelf om, vriendje werkt thuis vandaag, dus dat scheelt ook. En straks gewoon werken, beetje afleiding... iedereen nog leuke plannen voor vandaag?
He surf, sterkte vandaag! Ik kan me haast niet voorstellen hoe dit moet zijn voor je en dat maakt weer dat ik me wel voor kan stellen dat het een emo-dag is. Wel goed van je dat je er een beetje bij stil staat maar ook wel fijn dat je afleiding hebt. Veel sterkte gewenst meid!
Sterkte meis, het lijkt mij ook echt een zware dag, ondanks dat je nu in je buik getrappel voelt van jullie kleine spruit. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven.
hee meiden, bedankt voor jullie lieve reacties! dat helpt echt! even iets anders: ik heb de maxi cosi straks voor de kleine, maar bij thijmen had ik er geen voetenzak in omdat het toen bijna 30 graden was, denken jullie dat het in april nodig is zo'n warm ding te hebben of zal een dekentje ook voldoen? ik twijfel enorm...
He Surf, ik ga gewoon voor een dekentje. Volgens mij kan dat best in april en daar kun je je kindje ook lekker inwikkelen. En anders.... als ik beval zijn de voetenzakken vast ook nog wel in de verkoop
ja zo'n wrapper heb ik ook... dus dan lijkt me een voetenzakje toch niet meteen nodig mssn... ik kan idd ook afwachten tot de bevalling en als het dan nog sneeuwt, kan ik alsnog zo'n ding snel (laten) kopen... en mssn is het wel prachtig weer.
Precies, ik denk dat zo'n wrapper met jasje eronder etc wel warm genoeg is. En anders vind ik vast wel iemand die een voetenzak wil kopen
@surf ook namens mij nog even sterkte gewenst. dikke knuffel. @all ik moet nog ff bij lezen hoor jullie gaan soms heel snel hier heeft manlief voor het eerste de kleine voelen schoppen vanmorgen dus ik ben helemaal in de wolken
Wij hebben er geen voetenzak bijgekocht. Mocht het wat fris zijn dan gebruiken we gewoon een dekentje.