April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Bah zeg, dit is echt zo'n dag dat ik ineens in een mineurstemming om kan slaan en het helemaal niet zie zitten dat er een kindje komt (bijvoorbeeld doordat ik ineens denk: als het kindje gaat slapen, hoe maak je het bed op en hoe kleed je het kind aan? paniek!), dat ik bang ben dat ik minstens 40 kilo aankom, dat ik bang ben dat het kindje dwars ligt en er niet uit kan, dat ik het helemaal niet kan: studeren en een baby, etc.
    Hebben jullie dat ook wel eens? Ik weet dat het allemaal suffe gedachten zijn, ik kan alles wel weerleggen, maar het voelt wel heel erg zo!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Janne: tuurlijk, dat hebben we volgens mij allemaal. Ik zelf denk bijv al maanden dat hij veel te vroeg geboren gaat worden, en waarom??? Joost mag het weten....
    1e kindje, allemaal spannend en als het je 2e is, is het "weer" ojee, ik heb er straks 2 en als ze nou allebei tegelijk huilen ofzo...
    Meis, zelfs bij meisjes van 15 worden kinderen groot, dus het gaat je echt wel lukken!!!
    *knuf*

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Voor mij herkenbaar hoor. Soms vliegt het mij ook een beetje naar de keel. En dan denk ik ook van: Ooooh dat kan ik helemaal niet, voor een kind zorgen!!! Hoe moet ik het bedje opmaken. Hoe moet dat met die flessen (zie mijn posts van dinsdag :))? Hoe moet dat met in bad doen? Vergeet ik geen spullen te kopen? Hoe moet ik de commode indelen (jaja, waar je je al niet druk om kan maken). Wat moet zo'n babietje aan in de wagen/draagdoek/maxi-cosi? Enzovoort, enzovoort. Maarrrr, uiteindelijk zal alles goed komen. Zovele zijn ons voorgegaan, dus wij kunnen het vast ook wel!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @janne: ik heb het ook wel eens hoor, en dan niet het aankleden of dat het allemaal wel goed gaat bij de bevalling. maar wel ojee, 2 kinderen is veel meer geregel dan 1 (denk ik dan). hoe doe ik dat 's ochtends, ik douchen, thijmen in bad, baby in bad, allemaal eten, baby bv... maar goed, ik ga er maar vanuit dat we vanzelf in een ritme groeien net als toen thijmen kwam, toen was het ook wennen, maar je vindt vanzelf je eigen weg en ritme daarin... daar vertrouw ik maar op, maar soms vind ik het wel erg spannend idd!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben even lunchen en daarna werken... tot later en anders tot morgen...

fijne dag allemaal!

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Bedankt voor jullie reactie's meiden, en fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe zit te panieken of te sippen. Dat scheelt alweer :)

Enne.... de verwarming is gemaakt!!!!!!!!!! :D Hihi, spontaan begint ons kindje te schoppen ;)
    Ff sollicitatiebrief schrijven voor mijn stage volgend jaar en dan ga ik heeeeeel lang onder een warme douche :)

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Joehoe!!! En veel plezier!!!!

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Surf: heel veel sterkte vandaag.. het moet een zware dag zijn voor je.. laat de emoties maar lekker komen.. Dikke knuf !!

Voetenzak: Ik twijfel ook nog, denk inderdaad dat een dekentje wel genoeg is rond die tijd.

Janne: Ja heb ik hier ook .. omdat het m'n tweede is kijk ik er niet meer vanop maar bij Demi raakte ik helemaal in de stress... alles wijst zich vanzelf straks en een ritme komt vanzelf wel..
    (Bij Demi lag ik een keer huilend op bed en toen kwam m'n vriend vragen wat er is en kreeg hij allerlei vragen over zich heen; "Hoe moet ik nou straks bv geven!?" 'hoe lang kan je dat bewaren" "Welke kolf moeten we hebben!?" enz enz :D

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: werkse! Ik heb geen voetenzak, ik ga het eerst met een dekentje proberen..

Janne: ik heb ook vlagen van onzekerheid; kan ik het allemaal wel en hoe moet alles? Maar het gaat allemaal vanzelf zie ik nu wel bij een vriendin, die is net mama geworden. Je doet zoveel op je gevoel zegt ze.

Ik was in slaap gevallen.. net wakker. Heel mijn nek doet zeer en mijn been slaapt :)

10. mirjam2112

Jaaaaaa heb de knoop doorgehakt en een Mini Monkey besteld in olifantgrijs (want dat past bij de kleding van vriend en mij altijd wel hihi).
    Dus we gaan géén tweelingwagen kopen maar eerst zo proberen en als het niet lukt dan kunnen we altijd nog een noodwagen ergens op de kop tikken :D zo blij dat ik eindelijk niet meer twijfel... werd gek van mezelf !!!!

11. mirjam2112

hihi wel lekker geslapen ?? ;)

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat wel.. ben nu alleen zo suf! :$
    Ik ga maar 's ff wat broodjes smeren, ff wat eten en dan de boven nog ff stofzuigen, heb het allemaal al gepoetst..

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dames die zich zorgen maken, het komt allemaal goed!!! Wat je niet weet verteld de kraamzorg je wel. Ritme komt ook vanzelf! Alles komt goed!

Surf, weet precies hoe je je voeld. Had het zelf met de 3e en je bent er dan inderdaad nog meer mee bezig maar hierna kan ik je wel vertellen is het ook goed. Het blijft moeilijk en deze datum zal ook altijd moeilijk blijven maar hierna kun je je volledig richten op het kleintje in je buik! Sterkte!!

Verder, geen idee meer hahaha. Veel voorbij zien komen over kamertjes en tassen en vloeren maar daar is niet echt wat van blijven hangen.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Wat lekker dat de verwarming weer gemaakt is. Eindelijk weer een warm huisje.

@ Mirjam: Fijn dat jullie de knoop doorgehakt hebben. Dat geeft toch weer wat meer rust kan ik me voorstellen.

@ hier: Heb net geluncht en heb nu helemaal geen zin meer om nog te werken (en mijn motivatie was al zover te zoeken...;))

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb hier ook geen zin om wat te doen hoor, had een hoop plannen maar het schiet er allemaal een beetje bij in, het enige wat gelukt is mijn site maken en de was aan gezet voor de rest niks gelukt! maarja komt wel:)

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

surf sterkte vandaag *dikke knuf*

zo vanochtend met me dochter naar de kapper geweest
    haar lange haren zaten constant voor de ogen
    heb nu weer een pony laten knippen bij me dochter het zit veel beter zo

en heb de oranje kleertjes voor de andere spruit binnen helemaal geweldig:)

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Surf sterkte vandaag!!!!

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden ik ben een tijdje off line, ze gaan met de vloer beginnen en de router+modem liggen in de babykamer, dus dat moet eruit....
    Hoop dat ik morgen vanaf mn werk nog even kan "langskomen"
    Fijne middag en avond en tot snel!!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LadyZ: geniet ervan! Leuk!!! Wel straks foto's plaatsen hè!?

Meiden ik heb een vraag: ik was net lekker aan het stofzuigen en ineens een drukken gevoel 'down under'. OMG dat deed zeer! En nu nog steeds een drukkend gevoel en enorme steken in mijn muts en liezen! Wat is dat???

20. mirjam2112

Hmmm wat het is weet ik niet Ikheid, ik herken het wel maar had het bij Demi meer op het eind en dat was het indalen... misschien ligt ie wat te verschuiven dat er meer durk op je bekken komt ??

Deel Deze Pagina