April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid
    zo het ook niet 1 2 3 weten
    wat ik heb dat het van onder zo zwaar wordt op een gegeven moment vooral als ik lang sta

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hey meiden,
    Lang niet hier geweest om wat te typen. Had wel alles een beetje bijgelezen, maar er blijft eerlijk gezegd niet zoveel van hangen...:)

Surf heel veel sterkte vandaag!

Ikheid, ik weet niet wat dat is :( Dat is schrikken dan of niet? Anders bel je de vk even op om te vragen als je je erg ongerust maakt.

Janne fijn hè een warme douche en een warm huis! Geniet ervan haha.

Ik ben heel erg benieuwd naar foto's van jullie babykamers!

Ik meld me ook aan bij de ziektewet aprilmama's. Afgelopen maandag extra naar de vk geweest omdat ik heel erg veel harde buiken had terwijl ik alleen maar op de bank zit. Blaasontsteking was het niet. Het is waarschijnlijk een combinatie van sterke buikspieren die moeilijk aan de kant willen, zelf niet zo breed zijn en teveel doen. Heb me voor 50% ziek gemeld, maar mochten de harde buiken niet minder worden dan moet ik me helemaal ziek worden. Vandaag voor het eerst gewerkt en dan schieten het aantal harde buiken omhoog en krijg ook erg last van mijn rug. Heel irritant!

Maar goed. Heel verhaal weer. Komt erop neer dat ik weer meer kan reageren. Nu even uitzoeken hoe je een administratie opzet als zzp-er. Heb daar geen kaas van gegeten, maar manlief begint een bedrijfje dus maar even uitzoeken hoe en wat.

Fijne dag allemaal!

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ka: Wat vervelend zeg !! hopelijk helpt het wel om rust te nemen !!
    En sterkte met het opzetten van de administratie... ik ben blij dat wij er vanaf zijn... sorry ;)

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag meiden,

Even iets heel anders; mijn man en ik willen in de februari vakantie nog een paar daagjes weg; voor het laatst met zijn 2 en...

Heeft er iemand nog leuke ideeen wat te doen of waarheen te gaan voor 3 dagen/ 2 overnachtingen (24-26 feb)....

Vind het moeilijk om te bepalen wat dan nog wel en niet kan met mijn 31 weken...Vliegen wordt in ieder geval niets :p

5. Trotsemama1

ka wat vervelend die harde buiken
    maar kom bij het clubje

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Hm, heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.

@ Ka: Vervelend meid! Sterkte ermee.

@ Franka: Arco en ik gaan 22 en 23 januari 2 nachtjes naar Brugge. Schijnt een erg leuke stad te zijn, maar wel redelijk dicht bij huis.

Hebben jullie trouwens ook zo'n ontzettende last van veel afscheiding? Ik dus wel, en ik word er echt helemaal gek van. Ik vind het vies, bah! Ik neem nu gewoon een extra inlegkruisje mee naar mijn werk zodat ik die halverwege de dag kan verschonen.

7. Trotsemama1

franka
    wij gaan nog een midweekje naar centerparcs in februari
    ik ben dan 32 weken zwanger
    ik zou gewoon iets in NL BE of DL zoeken

8. mirjam2112

Ja ik wordt er ook gek van !!!! zat het net nog te denken.. dan sta je op en voel je zo bblehhhhh... inlegkruisjes zijn wel een goed idee voor op het werk.. thuis gooi ik gewoon een schone onderbroek aan :D

Franka: ja dicht bij huis blijven haha verder kan je nog alles natuurlijk.. wellicht lekker wandelen / zwemmen / van de natuur genieten/ UITSLAPEN !!!!! :D

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: hier ook veel afscheiding, net alsof ik steeds plas :) Ik d8 9 maanden van die zooi af te zijn, maar ik loop dus nu iedere dag met inlegkruisjes in..

Franka: Breskens! Dat is aan zee.. vanuit daar kan je naar Sluis, kei gaaf stadje! En een heel gaaf winkeltje voor zwangerschapskleding!

Ka: goed dat je de stap hebt gezet! Lekker aan jezelf denken en succes met de administratie!

Ik heb de VK net gebeld.. niets om me druk te maken! Manneke wordt steeds zwaarder en drukt op mijn bekken en de pijn in de liezen is weer die verdomde bandenpijn!!! :x

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Hoi Dames,

Wou even reageren van de pijn van onder bij je mossel zeg maar. IK heb daar ook heel erg pijn de laatste dagen. vooral als ik op mijn hurken ga zitten dan voel ik het nog erger. Het lijkt wel of die al ingedaald is of zo. Ik hoop van niet.

En afscheiding heb ik ook heel veel last van. Ieder keer is mijn onderbroek helemaal nat. Sorrij voor de details.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ah, meer meiden die er last van hebben! Nou vervelend is het zeker. Blegh!

@ Sweetcandie: PROEST!!! Je "mossel". Hahaha :D

12. mirjam2112

Whahahahhaah je mossel hahahahha

maarre... gelukkig maar, gedeelde smart is halve smart !!

Ann: Jij woont in Rotterdam toch ?? Welke van de prenatal winkels is het grootst ??? :D

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, leuke naam toch... vind het V woord niet zo mooi klinken

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Veel mensen zeggen trouwens dat ik zo'n kleine buik heb. Wat vinden jullie? Foto's staan in mijn album.

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hebben jullie dan ook pijn aan je mossel.. zeg maar dat het er veel druk op is. dat het voelt alsof je zware sex hebt gehad.

16. mirjam2112

hahha nee maar vind mossels een beetje stinken :p

ff kijken, Mermaid !!

Oh ja... vandaag 26 weken = levensvatbaar :D :D

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mermaid, je bent ook een slanke meid.. Het is inderdaad een kleine buik. Maar wel een mooie buik. Als de baby goed groeit is er toch niets aan de hand..

IK heb een buik van 9 maanden.. hahahaha maar ben ook een stevige dame.

18. Trotsemama1

19. mirjam2112

Hij is bescheiden maar wat sweet ook al zegt, jij bent ook een slanke meid !!
    Ik ben 1.79 en nu ongeveer 75 kilo dus dan ziet het er al heel anders uit..
    Mijn collega is net zo lang meer heeeeeeel dun en die is 6 weken verder maar heeft een kleiner buikje ... zegt dus helemaal niks.

Maar inderdaad, wel een hele mooie buik !!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het geeft ook niet dat ie wat kleiner is, maar ik vroeg me af of het echt zo is, of dat sommige mensen maar wat zeggen (die heb je er ook nog bij namelijk). Maar het klopt wel wat jullie zeggen, ik ben ook redelijk slank inderdaad, dus wellicht dat het daar mee te maken hebt. En de beeb groeit verder ook goed, dus ik maak me er ook niet druk om. En thanx dat jullie het een mooie buik vinden :) (ik ben er ook wel content mee, hahaha).

Deel Deze Pagina