je mag er max 6 per dag en als je een goed pijngrens wil op bouwen moet je er als het goed is elke 4 uur 2 innemen
heb er net 1 ingenomen en die begint al te werken want de pijn is nu meer irritant dan echt pijnlijk. Als het nodig is neem ik er nog 1 voor het slapen maar meer wil ik er eigenlijk niet slikken.
Dank je Had je zus ook eierstokkanker? Mijn moeder gaat naar het Martiniziekenhuis in groningen, mocht dat niet ok zijn dan kan ze evt nog naar het UMCG. Maar mijn ouders hebben heel erg vertrouwen in de artsen... dus we moeten het wel in de gaten houden...
ik wil ook het liefst niks innemen maar me vriendin had toen der tijd een skiongeluk gehad en was ook zwanger en toen heeft ze zo een pijngrens opgebouwd
Ja, hij is idd wel een beetje duur, maar omdat we verder bijna niets hoeven te kopen, (geen meubeltjes, geen nieuwe wagen enz) vind ik dat ik best eens een keer gek mag doen!!!
mijn pijngrens is gelukkig redelijk hoog maar als er iets in mijn mond is dan is die grens spontaan verdwenen
Haha ja inderdaad H&M...Hij zit heerlijk!! Zit er bijna in vastgegroeid...Het is dat hij af en toe in de was moet
Mermaid, was jij het nou die een boxkleed van Roses ging kopen? Kwam net een site tegen met allemaal spullen daarvan. Misschien had je het zelf ook al gezien, maar anders zit er misschien wel wat voor je bij? Roses | shop4fans gift & fanshop (of vergis ik me nou helemaal?)
@ napoleon: nee, mijn zus had een hersentumor, een zeldzame vorm. @ ingrid: paracetamol mag je gerust innemen hoor, kan echt geen kwaad. 't is ook belangrijk voor jou en je beeb dat je wat kan uitrusten en ontspannen kunt zijn zonder pijn. Natuurlijk wil je het liefst geen of zo weinig mogelijk slikken.
Wat leuk dat jullie me allemaal zo bruin vinden; dan zou je me in de zomer eens moeten zien Ik wordt altijd snel bruin en houdt blijkbaar dan ook lang kleur vast....Zelf zie ik dat niet zo meer
Maastricht is inderdaad ook wel leuk! Ik weet niet zo goed wat ik wil...Het is lastig in te schatten vind ik wat je nog wel en niet goed kan over 7 weken. Ben nu nog steeds erg moe; ben ook 50% minder gaan werken vanaf deze week omdat ik het gewoon niet trek. Dus ochtenden werken en ook /s middags lekker slapen...Begin nu ook last te krijgen van bekken, dus mag niet te veel lopen en niet tillen en geen trappen lopen. Dan is een stad bekijken tijdens je weekendje weg al een stuk minder interessant Wordt dus denk ik eerder huisje in drenthe ofzo met een jaccuzi erbij
@ Janne: Ja, soms is het wel irri inderdaad dat iedereen er altijd wat over je buik moet zeggen, maar ja, ik probeer me dan maar te bedenken dat het allemaal goed bedoelt is. Ik ben inderdaad wel redelijk slank van mezelf. Woog voor de zwangerschap 60/61 kilo bij 1.70m, daarmee pas ik in een maatje 36. En met dat gewicht ben ik nog op mijn zwaarst (zonder baby, haha). Meestal weeg ik zon 57/58 kilo en dan past bovenkleding maat 34 ook wel (als er bij mijn bombonellas genoeg ruimte is, want die hebben wel wat ruimte nodig ) @ TM: Balen dat je gaatjes hebt! @ Caro: Ja, ik heb inderdaad dat Roses-boxkleed van Jollein gekocht. Leuke website. Thanx voor de tip. Ik ga m bij mijn favorieten opslaan. Volgens mij had jij mij ook die website gegeven met de houten letters die bekleed worden met Pip Studio stof. @ Hier: Nou we hebben de meubeltjes voor het kamertje in huis. Pfff, ik ben blij dat ik zit. We hadden bij mijn moeder ook nog even een slaapbank van ons die daar nog stond opgehaald en we hebben alles nog naar boven gesjouwd, dus ik ben het nu wel behoorlijk zat. Maarrrrr, wel helemaal blij dat we het kamertje gescoord hebben.
Foto's !!!!!!! Zowel op Hyves als in m'n album hier.. Zie 3 foto's van de kamer, buikfoto van 2 weken terug en babykleertjes !!!! Nou kom maar op, welke kleur vloer moet hierin ??
Ik zou de vloer laten liggen die er nu in ligt. Maar dat wilde je volgens mij niet omdat je wandpanelen hebt in een andere kleur hout. Klopt dat? Als je echt een andere vloer wilt zou ik voor lichtgrijs gaan, anders wordt het denk ik té paars.
Ik zou ook voor een grijs tint gaan; vergrijst eiken ofzo...Hebben we zelf ook liggen Heel rustig en past vrijwel overal bij
@Smile wow jij hebt lang in de file gestaan. Meer dan 3 uur @Surf Ik hoop dat je een beetje door deze dag bent gekomen. @Napoleon Ook voor jou helaas geen goed nieuws vandaag. Je was er al bang voor. Sterkte toegewenst. @Afscheiding het was weg maar het is weer terug helaas. @Buikfoto's Hele mooie buiken gezien. @Gewicht Ik ben tot nu toe 6 kilo aangekomen. Dit was ik in totaal aangekomen tijdens de zwangerschap van Kaydee. @Ego Vandaag bouwkundig rapport gehad. Het was netjes op 1 ding na. Het voegwerk buiten moet gedaan worden. Dit is te overzien maar willen we natuurlijk wel van de vraagprijs af hebben. Morgen gaan we bieden!!! Hopelijk ben ik over 24 uur een huis rijker.