April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank jullie wel dames voor de advies.. Ik ga mijn man maar even overhalen om die te kopen. Mannen die zijn zo rustig voor zulke dingen. Het is mijn 3e kindje wel wil de andere kinderwagen niet meer gebruiken.

vandaar.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hopen dat je bloeddruk goed is...

@sweets: succes met je man overhalen!!

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ingrid, hoop dat alles goed is meid... succes. En beterschap hoop dat de misselijkheid over gaat en het spugen.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: succes bij de dokter!

Sweet: succes met je man overhalen.. ;)

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zoooo ik heb heerlijk gegeten, geroosterd brood met ragout! Hmm!
    Vriend is op een nieuwjaarsborrel en eet niet thuis.
    Nu aan de verse ananas! :D

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lekker, ik heb vanmiddag ook broodje ragout gegeten!!!
    Moet zo pannenkoeken bakken..heb er eigenlijk geen zin in, maar ja...

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Toevallig! :D

Hmm pannenkoeken, ook lekkerrrr!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja back online! he wat een afkicken, en toen was de site eindelijk weer online en toen had ik een afspraak bij de kappert voor mijzelf en meike ;)

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nieuwe coupe??

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik zeg altijd, doe maar wat ;) maar het is lekker vlot, piekerig en a-sysmetrisch geknipt (expres ;))

Meike is voor de 2e keer geknipt, even de pieken eruit zodat het mooi recht kan groeien :D

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Leuk!! En schattig samen met meike, moeder en dochter met "nieuwe" coupe

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

En hoe vond Meike het bij de kapper??

Ingrid: hoe is het afgelopen bij de dokter??

Hier: op een krukje naast Demi's bad (teil) online op m'n phone.... Hoe bedoel je verslaafd ;)

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

ja de mini monkey is binnen. Dalijk even oefenen met Demi's pop :)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik weer, was al weer even thuis maar eerst belde mijn moeder, toen kwamen Julian en Roeland thuis en moest nog even eten maken natuurlijk.

Mijn bloeddruk was nu 118/62 dus mooi gestegen, dokter vroeg nog wat ik anders had gedaan deze week en heb gezegd dat ik deze week niet heb gewerkt. Dat vond hij dus goed want mijn bloeddruk is normaal. Voor of eigenlijk tegen de misselijkheid/braken heb ik nu zetpillen gekregen, mocht ik maandag nog steeds misselijk zijn dan moet ik urine inleveren en dan gaan ze kijken of daar iets in te vinden is. Mag nu weer drie dagen niet autorijden en daarna kijken hoe ik me dan voel door de pillen. Heb nu wel een zwaardere dosis gekregen.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hopen dat het helpt ingrid, maar wat zouden ze willen vinden in je urine dan? Eitwitten ofzo?

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Hopen dat de pillen nu werken, want dat constant misselijk zijn en spugen is ook 10x niks natuurlijk.

@ Napoleon: Altijd lekker weer even naar de kapper gaan. Foto van je nieuwe coupe?

@ Sweet: En? Heb je je man al overgehaald?

@ Hier: De weekboodschappen zijn binnen en het avondeten ook inmiddels. Arco ligt even op bed want die had hoofdpijn. Pfff, echt een vent hoor, die heeft altijd wat....en zielig dat ie dan is ;). Straks komt mijn moeder even haar honden brengen. Ze gaat naar een verjaardag en ik pas dan even op de hondjes. Ik hoop trouwens dat ik morgen een beetje normaal met de trein naar Utrecht kan, want ze voorspellen weer sneeuw...

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik zat trouwens tegelijk met mijn verloskundige bij de kapper ;)

mijn moeder krijgt maandag te horen wanneer ze opereren gaan of wanneer ze de eerste chemo krijgt

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Leuke spulletjes had je trouwens nog besteld. Die lamp van rijstpapier vind ik echt hartstikke leuk. Ik had vroeger ook een lamp van rijstpapier op mijn kamer, met een plaatje van de Pink Panther erop (jeugdsentiment :D).

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb geen idee, hij vroeg wel dingen als sterretjes zien en pijn boven in mijn buik omdat dat zou kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging maar voor zover ik me kan herinneren heb ik daar geen last van gehad. Week voor oud en nieuw wel last van mijn buik gehad dat het zo straks aanvoelde allemaal enzo maar geen pijn. Omdat de misseljkheid zolang blijft ook ondanks de medicijnen wil hij dan mijn urine controleren op wat er eventueel zou kunnen zijn. Hopen dat het niet nodig is.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid: Hoop dat de zwaardere dosis werkt.

Napoleon: spannend voor jullie en je moeder, heel veel sterkte, want het is best een zware tijd..

Mermaid:lekker dat de boodschappen er weer zijn, ik kan dat dus niet, sra 9 van de 10 keer zelfs op zondag nog in de supermarkt;)

Heb net ruim een uur pannenkoeken staan bakken, ben er moe van8) dus vanavond doe ik niks meer

Deel Deze Pagina