webwinkel ken ik eigenlijk alleen kleertjes.com. Daar hebben ze ook kleertjes maar of het echt betaalbaar is dat is weer een ander verhaal omdat ze daar wel de 'merken' verkopen.
Eerlijk gezegd niet echt, bestel voor Demi vaak bij h&m en daar hebben ze ook mt 50-56 maar vind het juist leuk om in de winkels rond te snuffelen hihi damn, even klagen over het weer: heb ik eindelijk een vrije dag en oppas voor Demi gooit het weer weer roet in het eten om te gaan babyshoppen!! En als het tegenzit kunnen we niet eens de meubeltjes gaan halen, als het echt flink sneeuwt. Vind het nou wel weer mooi geweest en van mij mag de zon weer gaan schijnen en de temp dan op z'n minst boven de 5 graden!! ** einde klaagzang **
Ik vind het ook leuker om voor kleertje rond te neuzen, maar ik heb zo weinig tijd . Misschien volgende week woensdag maar even naar Utrecht. En dat ik nog niet aan de H&M gedacht heb...ik ben voor mezelf ook gek op de H&M. Thanks voor de tip! Oh, en klagen mag hoor. Ik heb vanmiddag toch ook lekker lopen klagen.
Mirjam, ben het helemaal eens over het weer. Het is hier in de straat gewoon spekglad en als ik naar de auto loop of er uitstap dan moet ik echt uitkijken anders lig ik zo op mijn kont.
@Wendysunny Hoop dat je zoontje snel opknapt. @Trotsemama Wat naar van je oma. Hoop dat ze gauw bij haar positieven komt @Ingrid Mega balen dat je nog steeds zo misselijk bent. En inderdaad wat een vreemd sms-je. @Mirjam Mijn kraamperiode zal ik bij mijn ouders moeten doorbrengen. Balen wat betreft privacy ondanks dat we allemaal een eigen slaapkamer hebben maar wel handig dat ik extra paar handen in de buurt heb. Openingsbod is geplaatst helaas hebben zij niks laten horen. Heb zojuist het kerstpakket cadeautje van mijn man ontvangen. (afgegeven bij buren aangezien we beide koopavond hadden) We hadden een thermometer, speen en een speen met thermometer ingebouwd besteld van avent. Je kreeg een cadeaubon waarbij je via internet verschillende dingen kon bestellen. Express iets leuks voor de baby besteld.
:x:x Gggrrrr, ze hebben bij de Hema online nog steeds niet die positie-longsleeves in maat S leverbaar. Wat een k-zooi, want mijn normale longsleeves beginnen wel een klein beetje krap te zitten. Eerst dacht ik dan maar een maat M te bestellen, maar die zijn ook niet leverbaar! Schiet lekker op dus...maar niet heus.
Balen van die shirts, anders morgen gewoon langs de Hema in de hoop dat ze ze wel in de winkel hebben liggen.
Bij de Hema bij ons in de stad hebben ze helaas geen positiekleding. Maar als ik binnenkort weer eens naar Utrecht ga om wat te winkelen dan zal ik daar wel eens bij de Hema binnen wippen.
Morning ladies! Iedereen lekker geslapen? Ik heb zowaar een hele nacht doorgeslapen zonder wakker te worden!! Heerlijk weer eens een keer. En ik heb me net gewogen en ben al 9 kilo aangekomen . Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar al dat extra gewicht zit, mijn buik is niet zo heel groot en op mijn benen ben ik volgens mij ook niet veel extra aangekomen. Ik denk dat de helft van het gewicht dan in mijn bombonella's zit en de andere helft mijn buik, haha.
goeiemorgen meiden ik kom even egooon mijn oma is gisternacht om 12 uur overleden ik werd om 10 uur gister avond gebeld dat het niet goed ging en of ik nog afscheid wou nemen zo ja dat ik nu moest komen dus ik hup in de auto met hardstikke pijn in me bekken en naar hilversum gereden met 140 k/m per uur en heb haar ons geheimpje verteld over haar 2de achterkleinkind
Gecondoleerd met het verlies van je oma. Wat mooi dat je jullie geheimpje nog met haar hebt kunnen delen... Veel sterkte de komende dagen
Gecondoleerd met het verlies van je oma. Wat mooi dat je jullie geheimpje met haar hebt kunnen delen... Veel sterkte de komende dagen
TM: Gecondoleerd met je oma. Wel een mooie gedachte dat oma nog weet wat haar achterkleinkind word. Mermaid: ik heb van de H&M ook longsleeves, maar dan niet van de mamalijn. die zijn net zo lang en hebben een lagere hals, die van de mamalijn zijn hoog. Ideetje? En bij de Zara verkopen ze ook hele leuke babykleren
@ TM: Gecondoleerd. @ LadyZ: Misschien is dat dan wel een idee. Dan neem ik denk ik een maat M ipv S en dan zou het toch goed moet komen. Thanx voor de tip!
@ TM: gecondoleerd met je oma. Wat kan het dan ineens snel gaan... Heel veel sterkte de komende tijd. Wel fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen en haar hebt kunnen vertellen over jullie kindje. (gelukkig viel het weer gisteravond nog mee, stel je voor dat je nog een sneeuwstorm had ook).
TM gecondoleerd meid! Heel erg veel sterkte de aankomende tijd! Mermaid, hier ook al 8 of 9 kilo erbij. Ik zou alleen niet weten waar nee. Zo'n grote buik heb ik niet, maar ergens anders is het ook niet te zien
meiden bedankt voor jullie berichtjes maar het is beter voor me oma haar lichaam was echt op en nu kan ze lekker weer naar me opa toe
Gecondoleerd tm! Hoe oud was ze? brrrr bar koud jakkes, ik blijf binnen vandaag, matthijs is boodschappen doen met meike (ik zei weet je het zeker, zo met de buggy? maar ze zit nu lekker onder de regenkap maar durf te wedden dat ze brullend thuis komt. Kan ik mooi even wat schooldingen doen.
TM GECONDOLEERD MEID, Gelukkig kon je nog afscheid nemen van haar en weet ze ook wat het wordt. Hier heb echt nergens zin. WIj hebben vanavond een feestje maar ik ga denk ik niet. Want wij hebben geen auto op dit moment is die van ons kapot. En dan moet ik de auto van mijn broer gaan halen en daar heb ik geen zin. Om die afstand te gaan lopen.
TM, gecondeleerd met je oma! Wel fijn dat je nog afscheid van haar hebt kunnen nemen en jullie geheimpje hebt kunnen delen!