April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja das wel irritant inderdaad!

hihi hier lekker bordje op schoot met mn broodje... geeft die kleine toch een trap, ligt mn bord omver! broodje ernaast haha

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Had ik net een berichtje geschreven over Marijn zie ik het nergens staan dus nogmaals:

Marijn veel succes!!!!!!!!!!!!!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hahah kennelijk vind hij het niet lekker:p

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee zeker te zwaar dat bordje...

5. Trotsemama1

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik moet van mezelf nog even de kledingkast opruimen vandaag, dus ga zo maar eens beginnen.
    we hebben zo'n inloopkast in ons kleinste slaapkamertje en ik wil dat die wel opgeruimd is als de kraamhulp hier rondloopt....
    dus HUP! aan de slag!
    ...

7. Trotsemama1

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi,

Even snel vanaf het werk, zit aan een andere comp, dus kan niet vaak kijken....
    Bedankt voor jullie advies, ik ga het denk ik zelf maar betalen.....:(
    Mijn auto is all risk en door een ongelukje vorig jaar ben ik al van trede 15 naar trede 9 gekukeld, nog meer wordt wel heeeeel erg duur denk....

Marijn: heeel veel sterkte meis, zet m op!!

Ik kom vanavond weer even on line, zal ik alles eens even rustiger doorlezen (nu alleen de rode teksten)

Fijne middag!!

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zoooo Demi ligt op bed haha en het is stil ook :$

echt heerlijk, nu even op de bank met
    choco met slagroom en cakejes :D

lekker in het leven
    weer binnen met pampers korting :D morgen gelijk halen. 3 voor Demi en 3 voor de baby haha kunnen ze weer even
    vooruit..

Ikheid: hoe is het vandaag..??

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou mijn drukke programma gaat niet lukken.. heb wat aangerommelt in huis, boodschappen gedaan en voel me alsof ik een marathon gelopen heb. Net dus maar even languit op de bank gelegen, nu nog even zitten en dan straks naar het bos. De ikea moet morgen maar.. fotoles vanavond wil ik zeker heen nl.

Vraag me de hele tijd af hoe het met Marijn is.. spannend hoor. En i.d. Ikheid; hopelijk heb je een beetje geslapen vannacht..

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh spannend zeg, dan wordt dus de 2de topic beeb geboren! :D
    ingrid gaan we ook nog een update hier bijhouden in dit topic? ik zag bi de maart mama's een heel mooi schema :S weet niet of iemand daar interesse in heeft, maar lijkt me leuk als we zo ook kunnen zien we wat en waar mee bezig is :D

we gaan zo de enveloppen halen bij de drukker, kunnen die eindelijk geschreven worden..

weet iemand overigens tot wanneer maat 62 nog ongeveer past in de zomer? ik kwam erachter dat we heel veel maat 62 hebben en ik hoop toch dat we tot juli daarmee kunnen doen.. ik zag wel dat noppies kleiner lijkt qwa maat?
    ik weet ook niet of we een grote baby krijgen maar ongeveer een gemiddelde, anders zullen we meer maat 68 moeten hebben voor de zomer denk ik :S

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Is heel weinig te zeggen over de maten, als je baby geboren wordt en dan goed past in maat 50 en daarna niet zo heel snel groeid heb je kans dat je in de zomer nog in maat 56 zit en misschien gedeeltelijk maat 62. Zou het nog even afwachten, mocht je meer kleertjes nodig hebben in een andere maat dan is het snel genoeg gehaald. Jongetjes groeien trouwens langzamer dan meisjes het eerste jaar.

Als er meer beebjes zijn geboren komt er ook een lijst daarvan hier in het topic maar omdat er tot nu toe nog maar 1 beebje is geboren staat het een beetje raar een lijstje met 1 naam vandaar nu nog niet. Wat voor een schema bedoel je?

Nopies valt trouwens inderdaad kleiner als andere kleding.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb even bij de maart mama's gekeken, van mij mag er zo'n schema worden bijgehouden maar ik ga het zelf niet bijhouden hahaha. Hoef er zelf ook niet op te komen moet ik eerlijk bekennen, rommelen zegt me namelijk niks want dat deed het bij Julian al 2 weken ofzo voor de uitgerekende datum en als ik aan het bevallen ben dan zal ik dat gewoon melden bij mijn buddy's en misschien zelf ook wel hier neerzetten (bij Julian ook gedaan) dus dan is het toch al te lezen voor iedereen. Denk dat zo'n schema vooral makkelijk is voor mensen die niet terug lezen, niet lullig bedoeld!!!!

14. Trotsemama1

ingrid dat hoeft voor mij ook niet hoor !!
    vind het trouwens ook veel overzichterlijker op de site dan als je het telkens hier gaat plaatsen dan ben je straks meer aan het scrollen,want stel sochtends bevalt er iemand en diezelfde dag nog iemand, dan ben je hem steeds opnieuw aan het plaatsen

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Grrrr! irritant! Ik krijg 95 euro per dag... nogal een verschil dus (5 dagen per week uitbetaald)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo, ik stort in! hahaha middagdipje...
    Heb net het hoofd van vera de muis afgeborduurd en ga nu even lekker lezen op de bank.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja ik zou nu volgens hun 37euro per dag krijgen, kan je vertellen dat ik echt niet voor 37euro per dag aan het werk ben geweest de afgelopen maanden dus ze mogen het gewoon opnieuw uitbetalen. Snap niet dat ze zoiets simpels kunnen verpesten, moet nu dus mijn loonstroken opstaan en dan gaan ze het herberekenen maar vraag me af hoe ze aan de gegevens komen die ze nu hebben;)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga het hier 1x op een dag plaatsen, als ik 's ochtends online kom lees ik bij van wat ik heb gemist en dat is het. Blijf het niet plaatsen, de site wordt wel gewoon aangepast natuurlijk;) Daarnaast is het ook maar net wat de persoon die de site overneemt als ik bevallen ben wil doen, als die alleen de site wil doen dan vervalt de lijst van hier sowieso.

19. Trotsemama1

het lijkt me echt een gedoe :p:p

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    maak van de geboortelijst gewoon een kopie van de site;)

Deel Deze Pagina