@ aantal kids: Wij willen er graag 3. Maar goed, misschien ben ik er na deze eerste wel helemaal klaar mee, hahaha . @ ouders/gezin: Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was en heb altijd bij mijn moeder gewoont. Eens in de 2 weken was ik dan 5 dagen bij mijn vader en stiefmoeder. Mijn vader en stiefmoeder hebben samen nog 2 kinderen, mijn (half)zusje en -broertje dus. Maar ik zie ze gewoon als zusje en broertje hoor. Met mijn zusje heb ik altijd een goede band gehad, met mijn broertje wordt het steeds beter. We schelen ook 6,5 jaar, dus als je op een gegeven moment een bepaalde leeftijd hebt heb je niets met elkaar gemeen. Nu woont ie inmiddels een jaar samen met zijn vriendin. @ zp-clubje: Ja, echt gezellig met jullie. Jammer dat de high tea niet door kon gaan, want ik had jullie graag allemaal in levende lijve ontmoet. Ik heb eindelijk een badje met standaard besteld op de site van de Hema. Heb gelijk nog wat broekjes en een mutsje besteld. Als het goed is komen ze het woensdag bezorgen.
ik word regelmatig door mijn vent gevraagd zal ik de laptop maar meenemen naar bed schat kun je vannacht ook nog op het forum zitten hahahahaa arme hij
hahah arme mannen hier heeft hij niet eens kans om achter de laptop te zitten ik zit er altijd achter
zoo das inderdaad luxe ingrid! maar je hebt nooit het probleem van mag ik nou? hahaha das dan wel erg lekker
haha nooit ruzie dus manlief heeft echt last van nesteldrang hij is ook al aan het plafon begonnen er moesten 2 platen uit omdat er een gat zit vanwege de schouw dus daar moeten 2 nieuwe platen komen
Ik heb wel een goede band met mijn moeder en met mijn vader gaat het ook steeds beter. Mijn vader was heel erg overspannen toen ik geboren werd en dus heeft mijn moeder er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik hem niet zou "storen", dus ze pakte mij gelijk op als ik huilde en deed eigenlijk alles met mij. Dus heb ik nooit echt dezelfde relatie opgebouwd met mijn vader als met mijn moeder, want tegen de tijd dat het beter ging met mijn vader was ik al echt een moederskindje. Nu gaat het wel steeds beter, ook omdat hij zo gek is op zijn kleinzoon, maar ik merk dat ik toch nog steeds veel meer naar mijn moeder toe trek. Mijn zus en ik schelen drie jaar, maar mijn zus ik echt zo anders dan mij. Vroeger konden we nooit met elkaar opschieten, maar sinds we allebei een zoontje hebben van ongeveer dezelfde leeftijd hebben we in ieder geval wat meer raakvlakken en spreken we elkaar wat regelmatiger. Maar samen shoppen ofzo zit er echt niet in. Alles wat zij leuk vind, vindt ik vreselijk en andersom!!!
Ingrid: wat een luxe 3 laptops en een pc! Mermaid: dus het badje heb je straks ook binnen! Lekker! TM: die man van jou weet niet van ophouden! Hahahaha! Caro: logisch dat je dan meer naar je moeder toetrekt.. En wat grappig dat je zus ook een zoontje heeft van ongeveer dezelfde leeftijd! Dus jullie waren samen zwanger? Zo, net ff lange wandeling gemaakt met de honden, lekker weer zeg! LadyZ: werkse wijffie!
Wat een weertje he meiden !!!!!!! Daar kan ik nou zo van genieten ! Net bij de vk geweest. Alles was goed ! Bloedruk nog steeds mooi laag. 110/60 En een hoop formulieren meegekregen om me voor te bereiden op de bevalling. Ps: Lopen jullie ook elke dag even de babykamer binnen ? Ik moet gewoon elke dag even kijken, en dan heerlijk weg dromen ! Hihi
nee haha hij is nu naar de karwei om dezelfde platen te halen die er al zitten inmiddels is overal het laminaat al weg en hij wil die platen er ook nog is op maken voor vandaag hihi en hij moet dus om 5 uur naar zijn werk want hij heeft weer nachtdienst als het goed is heeft hij volgende week weer dagdienst en dan is het dus om en om week nacht,week dag
TM: die Ab heeft het er maar druk mee! Kleintje: wat fijn dat alles goed was bij de VK! Ja ik loop ook tig keer op een dag'z'n kamertje binnen! Zwijmel zwijmel..
@ Kleintje: Ja, ik loop ook elke dag wel een paar keer de babykamer op. Dan doe ik ook altijd de kast even open om naar alle kleertjes te kijken. Blijft leuk!!!
hihi ik kom zowiezo elke dag in de babykamer want de commode staat er nog en die gebruik ik ook voor noa
tm: je mannetje is er maar druk mee haha!! maar wel lief! ik heb hier een kitten in mijn nek klimmen, is gek op lang haar. hahaha. voor de rest cake is aardig gelukt, toch een stukje aangebrand dus te weinig ingevet..maja
Oh ik ben dus niet de enige die dan heerlijk staat te zwijmelen bij het wiegje... En idd even al die kleine, schattige kleertjes bewonder. En daar heb ik van die zwitsal geurzakjes tussen, en van die geur alleen al kan ik ook al zo genieten ! Nog een paar weekjes meiden !!!
Die geurbuiltjes ja! Opa in spé riep gisteren 'het ruikt al helemaal naar baby op z'n kamertje!' Hahahaha! Leuk!
ik kan echt niet wachten. heb echt zo iets vna laat maar komen ,maar ze moet nog even wachten. maar kwa kwaaltjes ben ik het wel zat aan het worden hoor.. maar nog eventjes