Smile: zaterdag ben ik 37 weken.. Oooh wat lekker dat je nu verlof hebt! Dus nu alles schoonmaken en alvast klaarzetten en inpakken.. Mermaid: hopelijk heb je vandaag een beter dag zeg! Ingrid: wat klote van het werk van Roeland. Ik hoop alsnog dat ie kan blijven! Wat lief je reactie meis! Ik ben er ook helemaal blij mee! Surf: balen dat Thijmen zo slecht naar bed wil als je vriend er niet is, hopelijk zet dat niet door! Hier geen verstand van draagdoeken. Ik denk dat ik er één ga kopen als de baby er is.. Dan neem ik 'm wel mee. Is makkelijk zo'n draagdoek met de honden uitlaten.. Lautjuh: oooh meis! Ik denk aan je.. Heel veel sterkte! LadyZorra: nog ff wijffie en je hebt ook verlof! Oooh wat zal jij gaan genieten.. Lekker! Heel herkenbaar die puntige buik! Die van ons doet dat met z'n kont en met z'n voeten! Dan heb ik helemaal een ei als buik! Mirjam: lekker dat de admin weer op orde is! Caromama: ik had je al gekrabbeld op Hyves.. Leuk een ochtendje met een vriendin. Je chef komt langs? Blèh, daar zou ik ook geen zin in hebben! Balen van je nacht! Kris: jeuj 36 weken! Gefeliciteerd! En wat lekker die yoga zo vroeg op de ochtend! Succes bij de VK! Afdruiprek: wij hebben geen vaatwasser.. lekker ouderwets hè!? Maar ik vind het helemaal niet erg om af te wassen.. Elegance: belachelijk zeg die poetsvrouw! Het is jouw huis! Geaaatje: ik slaap gewoon helemaal niet.. Ik voel me net een zombie! Lang leve de rouge, camouflagestick en mascara! Roken: hier wordt ook niet binnen gerookt, ze kunnen in de tuin gaan staan, als straks de baby er is wil ik dat gewoon niet hebben! Vannacht weer geen oog dichtgedaan.. Ik begin er haast aan te wennen Zo, nu ben ik ff de hond naar de trimsalon brengen! Tot laterrr! X
hahaha ja dat ie stuk is had ik begrepen maar dat je jezelf zo op een tijd moest zetten . ik ga even wat uitzendinggemist dingen kijken van gisteravond. Manlief keek voetbal nl.
als het nou regende kon je het buiten zetten dat deed manlief samen met onze vriend ook van de zomer ze hadden geen zin om de vaat te doen op de camping en dus stond het buiten in de regen overigens moesten ze daarna als nog de vaat doen maar ze dachten even dat het ging werken
Zo terug van zwangerschapsyoga. W.s. de laatste x .. volgende week is het niet en de week daarna ben ik 38 weken. Nu gaan al zoveel oefeningen niet met mijn bekken dat ik denk dat ik niet meer ga dan. Ik las iets over draagdoek. Tricoslen hebben vrienden van ons en die zijn er erg tevreden over.. wij krijgen de Lodger Shelter Cotton Ground | Babypark w.s. van mijn vriend zijn vader.. tja .. daar ga ik geen nee tegen zeggen.. ha ha... lijkt me een fijn ding.. Napoleon; Voorweeen ofzo ? Hier is mijn buik ook sinds gisteren erg onrustig .. maar ja het is mijn eerste kindje, dus geen idee of dit voorweeen zijn ? Steeds een soort kramp en bij het minste of geringste harde buiken. Maar de baby is ook errug druk..
Hierbinnen word ook echt niet gerookt hoor. gatverderre... Vroeger rookten mijn beide ouders, mijn vader is gestopt toen ik 6 was ofzo, mijn moeder is nu 4 jaar gestopt. Zodra ik op mezelf ging was de eerste regel niet roken! Mijn moeder ging buiten roken toen ze de woonkamer opnieuw hadden gedaan. maar die roken gelukkig niet meer. Mijn schoonmoeder is wel een erge roker, gatver! Ze zegt nu te gaan stoppen en heeft een supersmoker gekocht... Maar ze wil nu nog geen datum stellen dus denk niet dat het iets wordt... Ik zei, mooi dan stop je op de dag dat de baby is geboren! Zodra ze er is draai de laatste. Maar daar wilde ze nog niet aan... Wel bijzonder, mijn opa en oma rookten altijd heel heel erg, die kant van de familie zowiezo. Ik heb toen gezegd dat ik niet langskwam met de baby als er dan gerookt werd, en? ze gingen allemaal buiten roken! WOW! (was toen bij xander) dat was wel heel bijzonder want dat waren echt hele erge rokers...
ik lig trouwens tegenwoordig vanaf 4 uur wakker en doe dan geen oog dicht tot half 6 en val dan weer in slaap, maar dat is ook de tijd dat noa voor het eerst wakker wordt , en daarna komt ze tussen half 8 en half 9 dus vanaf 4 uur slaap ik niet echt meer maar ik mag niet klagen ik slaap de rest van de nacht nog
Als wij op vlieland kamperen dan neem ik de vaat mee in de familiedouche En dan afwassen en douchen tegelijk, hahaha!
kris, tsja hoe herken je voorweeën. Ze komen wel regelmatig maar zetten niet door. Ik merk vooral dat het van onderaf samentrekt naar boven toe. Het wordt minder als je een hittepit / kruik tegen je buik houdt. je baarmoeder oefent als het ware hoe het moet gaan samentrekken voor het echte werk straks. Harde buiken zijn meer een onwillekeurige samentrekking waarbij je ook best nog een deel van je buik zachter kan hebben en die ontstaan juist bij teveel doen bijv.
volgens mij is het hier ook afentoe aan het rommelen zoals gister avond het kan zo verrekte pijn doen maar ach hoort er bij
yeah napoleon geen eitjes meer dat van de vaat is wel makkelijk ja mee onder de douche hahah ik heb trouwens ook z'n zin in de zomervakantie lekker met zijn 4tjes weg en hopen dat de zon schijnt
Nu alle sneeuw weg is zijn de boeren ook weer druk bezig. Heb al de hele dag tractoren die voorbij rijden. Heeft toch wel iets hoor, merk je echt dat de lente eraan komt. (en de hooikoorts...)
Fijn dat de eitjes klaar zijn ! Klonk niet fijn.. Ik denk dat het bij mij dan een soort oefenweeen zijn, want mijn hele buik doet dan zeer en het is meer en en. Dus en die pijnlijke krampen en harde buiken. Die harde buiken doen niet echt pijn, maar zijn gewoon niet lekker. Ach het hoort er blijkbaar bij !
hmm, hier nog nergens last van... zal nog wel te vroeg zijn denk ik.. vraag me ook af of ik ooit nog ga ondervinden wat een "harde buik" is.. vind hem sowieso erg gespannen.. beetje weinig ruimte binnenin Lekker he dat de lente heel langzaam eraan komt! gelukkig hier geen last van hooikoorts! ik zag bij de knmi dat het dinsdag zelfs 11 graden zou kunnen worden.. joepiee! dat begint er aardig op te lijken!
dat zou vet tof zijn vorige week hebben we hier ook al eens 11 graden gehad. was heerlijk! Vooral dat de kids dan weer buiten kunnen spelen. Manlief moet alleen nog even de tuin ontmesten (onze kat poepte in de tuin toen het sneeuwde...)
Hello, Nog geen nieuws van Marijn? Spannend hoor.. Mermaid: vaat al gedaan??? Afwassen en strijken, daar heb ik echt een hekel aan.... Napoleon: geen eieren meer! hoera. Nu verder met de chocolade-eieren!! Roken: hier wordt ook niet binnen gerookt. Wij roken allebei niet, dus.. Vanmorgen bij de vk geweest, alles was goed gelukkig.
weer door de keuring heen ladyzory, lekker kun je weer even vooruit Hier is het nog helemaal bewolkt! zo zeg zometeen maar eens een dutje doen!