April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga hier eens een kleine stinkerd een schone luier geven en op bed leggen want hij is super vervelend aan het worden en dan kan ik ook weer eens wat in huis doen.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lijstje voor vandaag is:

* keuken opruimen en schoonmaken
    * was draaien en opruimen
    * stofzuigen beneden
    * dweilen beneden
    * de wc's schoonmaken

Moet lukken in 2 uur tijd dacht ik zo.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #2283 surf, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    @napoleon: ja de tricon slen zag er mooi uit, maar ik las op dragen en voeden.nl dat die juist warm is in de zomer... (zelf heb ik geen idee natuurlijk...) heb net de draagdoek.nl uitgeprobeerd bij mn schoonzusje en haar dochtertje van 4 maanden, het zat echt goed! ondanks mn buik hihi geen gesjor aan je schouders maar echt het gewicht goed verdeeld. ik twijfel nu tussen de calin bleu baby sling gauze, die is 32 euro (Ex verzendkosten) of de hoppediz das leichte van 65 euro (een geweven doek, maar met enkele garen waardoor het een echte zomerdoek is) moeilijk, moeilijk
    zal hieronder een linkje zetten, kunnen jullie ze zien:
    Calin Bleu | Baby Wrap | Baby Wraps | Baby Sling Wrap | Baby Carriers - Calin Bleu wraparound baby sling. A baby wrap sling is a truly versatile baby carrier, baby wraps are adjustable for a perfect fit.

Das Leichte Dublin 4.60 m. - €65,00 : Slings & Things

@mermaid: fijn de vaat weer gedaan!

@ingrid: wauw wat snel joh, super hoor! jij bent goed in brieven schrijven dus hihi! hopelijk wordt het wat, ik zal keihard duimen!

@lady: fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@tm en napoleon: hopelijk blijft het niet nog weken rommelen das niet fijn. of het moet doorzetten of het moet nog even wegblijven.
    ik heb wel veel harde buiken en soms voel ik het ook echt onderin mn buik pijnlijk zijn, maar of dat nou voorweeen zijn, geen idee. ik denk eerder gewoon flinke harde buik. nu staat mn buik sowieso de hele dag al op spanning, echt keihard de hele tijd, maar een harde buik voel ik nog meer in mn baarmoeder zeg maar...

ehm:verder weet ik het even niet meer...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wendy: fijn joh dat alles weer goed was!

@ingrid: tis maar waar je zin in hebt haha

@hier: mn moeder heeft thijmen net opgehaald. hij wilde niet slapen net, stond te springen in zn bedje, dus is ie eerst maar met mn moeder mee, die gaat lekker met m buiten naar de speeltuin ofzo, en dan gaat ie rond 4 uur nog maar even slapen, tis niet anders, anders trekt ie het echt niet tot vanavond...

ik wilde eigenlijk de kastjes nog een keertje schilderen vandaag en fotootjes printen voor in een fotolijstje dat ik op mn slaapkamer wil ophangen. tis er eentje met 12 vakjes dan kan ik van thijmens eerste jaar elke maand een foto er in doen, maar ik heb pas de eerste 2 maanden gedaan en daarna niet meer bijgehouden, nu wil ik voor de 2e zo'n zelfde ding, maar moet deze eerst af natuurlijk.
    maar ik lig nu lekker in bed... o o kijken wat er nog komt van mn plannen...

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LadyZorra: fijn dat alles goed was bij de VK!

Mermaid: dat Jouw vrouw, Mijn vrouw moet jij maar niet teveel kijken ;)Hahahah!
    Dat zou fijn zijn als je zusje bij kan springen!

Ingrid: *Ikheid maakt een buiging voor jou*. Jij snapt het!
    Het wordt idd steeds zwaarder die hele zwangerschap en dan ook nog eens niet kunnen slapen maakt het helemaal zwaar..
    Wat irritant van je nichtje! Nichtje van mijn man kan ook zo zeuren en vraagt gewoon om medelijden, nou dat krijgt ze niet van me!
    Balen van je nacht wijffie! Heb je niets voor het maagzuur?
    Wooow die ma van jou! Die gaat jou en de baby goed verwennen!
    OMG! Hoe doe je dat met die sollicitatie?! Wat goehoed! Ik ga heel hard duimen! Als ik straks opzoek ga naar een baan kan je voor mij dan ook wat brieven de deur uitdoen? Hahah! ;)

Janne: er is besloten om de natuur zijn gang te laten gaan, dus ook al besluit die van ons om niet in te dalen dan laten ze het gewoon lopen zoals het gaat.. Dus breken mijn vliezen terwijl
    de baby nog niet is ingedaald, dan moet ik meteen plat, want de kans bestaat dan dat de navelstreng of zijn arpmje eruit komen.. En dat willen we niet. Als mijn vliezen breken moet ik meteen
    bellen met de VK en zij beslist wanneer we naar het ziekenhuis gaan..
    Jij bent goed bezig vandaag met poetsen zeg! Waar was je gisteren eigenlijk?

TM: wie is dat van de maart mama's???

Hier ook enorme dorst! Ik zuip liters weg op een dag!
    Ik ga dadelijk maar wat stronkjes bleekselderij kopen, dat drijft ook vocht af zeggen ze..

WendySunny: fijn dat alles goed was bij de vk! Waarom die echo's?

Surf: ik zeg het gewoon weer; wat een fijne en lieve mama heb jij!
    Daar heb je maar veel gemak van hè!?

X

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zooo noa denkt ook mama is op het toilet dus dan kan ik stiekum de choco reep verder op eten
    whahah kan er wel om lachen
    Bekijk bijlage 57797 stond ze daar dan lekker de choco reep te eten

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dadelijk eerst ff naar het plein, boodschapjes doen en ff wat verjaardagskaarten op de bus doen. Dan de was uit de droger opvouwen en nog een witte was erin doen..
    Hondje is weer helemaal geschoren! Wat een plaatje! Over 2,5 maand gaat ze weer.. dan is ze lekker kort voor de zomer.
    Nu ff relaxen.. de boven is weer gedaan! Heerlijk!
    Net de ziekenhuistassen klaargezet en nu ff het lijstje met belangrijke nummers compleet maken en uitprinten. Dan ben ik er klaar voor!

Volgende week dinsdag naar de kapper, zomers kleurtje erin en laten knippen.. Ik wil wat lichtere kamstreepjes erdoorheen met blond en rood, lekker een gemalleerd effect! Heb er nu al zin in!

Daarna mag beebje komen hoor! ;)

X

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zij is echt om op te vreten! Heerlijk smoeltje heeft ze!

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Super wendy! fijn dat ie gaat indalen, dan kan ie daar zn kont iig niet meer neerleggen ;)

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ja, hier zie je ook heel mooi verschil tussen de oudere en nieuwe luiers :D

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :$ actief hoor... ik red dat niet met mijn bekken hoor... ik vraag manlief of ie van het weekend de vloer onder handen wil nemen (dweilen maar hij is geolied dus een K klus). Ik mag trouwens van hem ook niet meer met de stofzuiger slepen ;)

pfff volgens mij is onze thermosstaat niet goed ofzo... hij staat op 20 maar heb het smoorheet...

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Zo, huis weer schoon, was een hele bevalling (beetje dubieus om dat zo te noemen haha) deze keer eigenlijk. Het was helemaal niet vies ofzo, maar gewoon het bijhouden zeg maar, maar mijn lijf wilde gewoon niet echt. Beetje irritant!!
    Ga vanmiddag ff in de stad elastiek kopen voor door de ruche van de wieg, dan kan ik de wieg aankleden zeg maar en is tie klaar, YEAH! 8) Als ik nog puf heb.... zit eigelijk nog steeds in m'n pyjama :) Dus eerst maar eens mezelf onder de douche en daarna in de kleren hijsen ;)
    En ik heb een to do list gemaakt voor mijn man, want er zijn gewoon dingen die ik niet kan en hij moet doen en ik word er zenuwachtig van dat het nog niet gebeurd is.

Ikheid, vind je dat spannend, stel dat de vliezen breken als je net ergens in een winkel bent ofzo? Of kun je dan nog wel oke naar huis? Ben je blij met dit besluit? En doen ze nog wat voor je wat betreft het slapen?
    Ik was eergister naar mn ouders gegaan, auto bij m'n broer gebracht, die werd dan gister heel vroeg ge-apk-t enzo, verder gister gezellig dagje gehad met m'n moeder, autootje weer gehaald en weer nach hause.

haha, die noa met die chocola! :D

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lijstje voor vandaag is:

* keuken opruimen en schoonmaken :D
    * was draaien :D en opruimen
    * stofzuigen beneden :D
    * dweilen beneden
    * de wc's schoonmaken :D

Moet lukken in 2 uur tijd dacht ik zo.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: aaah wat een slimmerd, ziet er wel mooi uit zo haha
    @ikheid: ja mijn moeder is echt goud! ze neemt m op ma, di en do mee na haar werk, terwijl normaal alleen de domiddag haar oppasmiddag is! echt heerlijk! en ze doet boodschapjes die ik vergeten ben bij albert.nl, ze kookt vanavond voor ons (vriendje is uit eten) echt geweldig!!

weer wat dingetjes kunnen afstrepen van je doe lijst, is altijd fijn! en volgende week nog even lekker opfrissen bij de kapper, dan ben je er volgens mij helemaal klaar voor of niet?

hier: het buurmeisje van ruim een jaar stond voor de deur om met thijmen te spelen, zo schattig! alleen is hij er niet... vorige week wilde ze ook al, maar ja, mn moeder heeft m mee dan...

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik heb dat ding nooit meer op 20 staan, ja 's avonds als mijn man er is, anders heeft hij het koud, maar dan trek ik wel wat uit. Ik heb het zo warm steeds de laatste weken!! In bed is het helemaal een ramp..

Ik mag eigenlijk van mijn man ook niet meer zo achter elkaar schoonmaken, maar ja, ik vind het fijn om zelf te doen en vind het gezelliger als we op zaterdag weinig moet-dingen moeten ;) En onze nieuwe stofzuiger is zo fiiiijjjjnn :)

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en nu heb ik pauze!!! Heb alle was van de lijn gehaald boven maar ga dat dus echt niet meer mee naar beneden nemen, dat mag Roeland vanavond doen dan gooi ik het dan wel in de kast. Dweilen moet ik nog even kijken of ik dat ga doen want de honden zijn nu buiten dus vrees dat het weinig nut heeft als ze straks weer met zandpootjes binnen komen stormen. Roeland moet nog steeds tegels naast het huis leggen zodat ze geen zandpootjes meer hebben als ze daar zijn geweest.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kan best idd dat ie vrij warm is in de zomer... al heb ik er niet heel veel last van gehad bij meike. Maar idd het doek is aan de dikke kant dus iets dunner is misschien wel fijn, als je het toch nog moet aanschaffen. Ik ga er geen nieuwe om kopen ;).

Die eerste doek is de prijs in ponden trouwens, heb je dat wel gezien?

Ach bij mij rommelt het altijd lang, misschien dat de bevallingen zelf daarom ook snel gaan ;) ik heb me er al op ingesteld dus maak me er verder niet druk om. Of ik nou wakker lig door maagzuur of doordat het rommelt maakt ook niet zoveel uit ;) dan heb ik liever rommelen want dan lijkt het nog ergens op hahaha.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    k had m steeds op 20,5 maar sinds een maandje ofzo nog maar op 19 omdat ik het steeds zo warm heb...
    komt vriendje van zn werk, zet ie m meteen omhoog omdat het zo koud is (merk ik niets van...)

en heb ook nieuwe hydrofiel luiers, idd nog veel witter en groter haha

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    had ik ook gedaan hoor Noa :D

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Sorbo heeft ook elastiek in het assortiment hè. dat kan je gewoon bij de supermarkt halen ;)

Deel Deze Pagina