Ik ga duimen voor je dat beebje volgende week dinsdagavond denkt, mama heeft d'r haartjes mooi laat ik er maar eens uitkomen om ze te bewonderen! Wel lekker weer helemaal klaar voor de zomer, wat haar betrefd dan!
@napoleon: ja das waar, als je mag kiezen wat je hebt 's nachts dan iig iets waarvan je het gevoel hebt dat het een doel dient... en ik heb de ponden omgerekend, maar is bijna gelijk aan de euro. 30 pond is 32 euri... dus dat valt mee! @ingrid: geniet van je pauze, heb je wel verdiend!
Ik hoorde trouwens van mijn moeder dat je de eerste hydrofielluiers wel moet strijken, dan zijn ze schoner (omdat je kindje uit je steriele lijf komt). Wel lastiger met minder vocht opnemen, maar wel beter dus, volgens haar. En aangezien zij nooit zo van het steriele is, geloof ik dit toch maar wel (en het komt me wel goed uit, had geen zin om die luiers nog een keer te wassen...). Bij mij staat de thermostaat op 18
Ik vind het wel spannend ja! Want zolang hij niet is ingedaald en de vliezen breken dan heb je dus een hele vloedgolf! En ik moet meteen plat.. Stel dat ik in een winkel ben, ik zou niet weten wat ik dan moet doen. Ik bel wel meteen mijn man en de VK. Dan moet de vk maar zeggen wat ik moet doen. Voor het niet kunnen slapen hebben ze niets.. Ik mag wel tijdens de ontsluitingsfase ff onder zeil, zodat ik even kan slapen. Dus dat scheelt een hoop denk ik! Verder zeggen zij ook; het is nu echt ff die laatste weken/dagen uitzingen, hoe zwaar het ook is.. Aaaah jah! De auto.. Nu weet ik het weer! Ik d8 al, waar is Janne toch?
Ja, maar de supermarkt is even ver als 'de stad' (onze overweldigende winkelstraat, ahum). Wilde eerst ff bij de Hema kijken (heb geen geduld om te wachten op de markt, die's pas woensdag )
Ja, slim om dan meteen de vk te bellen. Ik ben soweiso wel eens bang dat mijn vliezen ergens op een niet-fijn moment breken. Sta je daar, in een plas! Maar meestal begint het toch met weeën... Fijn dat je dan wel onder zeil mag. ohja, want het staat dus wel vast dat je naar het ziekenhuis moet? Ik ga ff nog wat te eten maken, heb hongerrrrr.
@janne: ja dat heb ik idd ook gedaan, even alleen de eerste keer strijken, daarna nooit meer hihi @ikheid: ja lijkt me ook spannend hoor. ik had trouwens ook een hele vloedgolf toen mn vliezen braken ondanks dat ie volledig ingedaald was... moest echt naar de wc rennen en het bleef maar stromen. ik liet een heel spoor achter en een plas bij het bed (ik stond gelukkig net op...)
@janne: bij mij begon het bij het breken van de vliezen, daarna kwamen de weeen op gang... ik ging er eigenlijk vanuit dat het nu weer zo zou zijn, maar mssn is het nu wel andersom, hmmm...
Janne: ja het staat nu vast dat ik in het zkh moet bevallen. Ach ja, ik heb er vrede mee hoor.. Dan blijft thuis alles lekker schoon en kom ik in een schoon en gespreid bedje thuis, heeft ook zo z'n voordelen! En dat de vliezen breken.. ik vind het ook maar niks. Maar het krijgt me niet zo gek dat ik vanaf nu thuis ga zitten 'wachten'. Ingrid: Goh! Das volgende week al.. Brrr! Wie weet denkt ie er zo wel over, maar wie weet helemaal niet! Hahaha! We shall see! Hier staat de thermostaat op 18 graden..
Stofzuigen doe ik elke dag maar ja dat moet ook wel met 3 honden en dweilen om de dag ongeveer maar is een gewone laminaatvloer en hebben ook een stoomreiniger dus als ik geen zin heb om gewoon te dweilen dan gebruik ik die even snel. Hier staat de thermosstaat op 19 al staat ie nu volgens mij op 16, is een klok en ik verander dat ding nooit eigenlijk en volgens slaat ie nu pas om half vijf weer aan naar 19 graden. Moet er wel bij zeggen dat het hier in huis ook nooit kouder wordt dan 19 graden of dat ding nu aan is of niet.
Ooh mijn god! Ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat.. Wij hebben boven vloerbedekking, lekker fris als ik daar alles verlies! En beneden zit ik weer met de honden.. Hahaha! Ach.. het moet hè!
hihi, ja kan er niets aan doen... komt wel goed! ik hoop wel dat het gewoon thuis weer gebeurt, en niet ergens onderweg....
oh goh! toen wij op huwelijksreis waren anderhalf jaar geleden (oh bijna 2...) toen was 1 pond 1 euro 30 ofzo...
Dat lijkt me echt fijn! Bij ons koelt het wel flink af hoor, als de thermosstaat uit is. Probeer het overdag maar niet uit. Toen het echt koud was en dat ding stuk was, was het hier 11 graden, brrr.
Gelukkig beginnen bevallingen zelden op ongelegen momenten meestal op een moment dat je ontspannen bent en vaak snachts
Ok, rijstewafel achter de kiezen (best een goed tussendoortje ), nu ga ik eindelijk douchen! Tot later, X
Hier begon het bij Julian met weeen en hebben ze in het ziekenhuis bij 5cm ontsluiting mijn vliezen gebroken. Kan me niet herinneren of het veel of weinig was eigenlijk hahaha Wel dat ik mijn buik meteen een stuk minder dik vond dus waarschijnlijk is er wel genoeg uitgekomen. Ben wel benieuwd hoe het dit keer gaat beginnen.
tip: leg een maand of kraamverband naast je bed en maar 1 op 10 bevallingen begint met het breken van de vliezen dus dat valt ook wel weer mee ik heb 2 bevalling met weeën gehad en 1 met het breken van de vliezen. Bij xander zijn ze bij volledige ontsluiting gebroken(kunstmatig) en toen had ie in het vw gepoept... bij eva begon het met de vliezen terwijl ik in bed zat, ik hoorde knap en voelde dat ook, linksonder mijn navel. oh reminds me dat het zijltje nog op mn matras moet... maar ja breken ze op de bank heb je nog een probleem natuurlijk... en bij meike ook gewoon weeën en zijn de vliezen met 5cm kunstmatig gebroken.