Wat kan ik me soms kwaad maken om sommige domme domme domme mensen zeg!!!! :x Ik zit nu Oprah Winfrey te kijken en ze hebben het nu over een vrouw die door een chimpansee is verminkt. En dan hebben ze het maar over die agressieve aap enzo. Ggggrrr, als die vrouw van wie die chimp was niet zo DOM was geweest om een chimpansee, een wild dier, in huis te nemen dan was dit niet gebeurt. En dat arme beest is uiteindelijk doodgeschoten. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heel erg voor die vrouw, want wat er is gebeurd is natuurlijk afschuwelijk, maar wiens schuld is het nou eigenlijk dat zij is aangevallen. In ieder geval niet van die chimp!!! Zo, mijn frustraties hier omtrent ben ik ook weer kwijt.
@ Mermaid: das d'r eigen schuld ja! Je neemt toch geen 'wild' beest in huis dat eigenlijk in de vrije natuur hoort te leven! En dan schieten ze dat arme beest neer! Schande!
Tja, het was niet de chimp van de vrouw die is aangevallen, hij was van een vriendin van haar. Maar ik kan me er gewoon zo kwaad om maken dat mensen een wild dier in huis nemen...
koes koes ik moet hier de was nog opvouwen maar dat gaat op het moment niet echt de spullen staan beneden niet op zijn plek door ab hahah plafon zit bijna dicht
Ik ga er zo nog 's ff met de stofzuiger doorheen, was uit de droger halen en dan langzaam aan het eten beginnen denk ik..
@ Ikheid, mijn neefje is 5 maanden jonger dan mijn zoontje. Dus we zijn inderdaad een tijdje tegelijk zwanger geweest. Was wel grappig! Gunde het haar ook zoooo!!! Ze waren al 3 jaar bezig en bij ons was het in één keer raak. Vond het ook heel moeilijk om het haar te vertellen. Dus toen was het extra feest toen zij na een paar maanden ook kon vertellen dat ze zwanger was!!!
hihi jaaa zaterdag dan het laminaat en dan moet er nog behangen worden en boven de keukenkastjes moet het nog dicht gemaakt worden hahah en dan alles weer in de verf gezet worden het is allemaal een begin hahah
haha ja zou best kunnen maar dan zou me zus ook nu zwanger moeten wezen dus ik heb haar niet aangestoken
Meiden ik ben ff nog wat doen hier.. Anders komt het er helemaal niet meer van vandaag! Misschien tot vanavond xxx