April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Ingrid130: is een mooie schatting.

Maar ik ga lekker bankhangen. Misschien morgen wel weer even op het forum.

Fijne nacht allemaal!

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Fijne avond Geeaaaatje !!

Wil trouwens ook niet dat Demi ziet dat ik pijn heb haha of ik dat gek..?? Lijkt me zo vervelend als je je moeder elke 5-10 minuten in mekaar ziet krimpen.. ze komt me al knuffelen als ik m'n teen stoot :p

Wilde net gaan posten dat het hier ook rommelt maar kan geloof ik beter even naar de wc gaan haha :)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Rugweeen zijn inderdaad verschrikkelijk! Had buik en rug dus wist echt niet meer hoe ik het moest doen. Mocht ook niet meer van bed af omdat Julian in het vruchtwater had gepoept dus das niet echt fijn al kan ik me niet voorstellen dat het anders fijner was geweest maar goed.

Ambu ritje naar het ziekenhuis lijkt me wel heel heftig trouwens! Hier gelukkig zelf kunnen zeggen wanneer ik naar het ziekenhuis wilde. Wilde zo graag iets tegen de pijn en uiteindelijk heeft het nog een paar uur geduurd voor ik er in het ziekenhuis om vroeg;)

Hier is de oppas wel geregeld maar heb er toch niet zoveel vertrouwen in. Roeland zijn ouders die passen op maar nu had zijn vader het al over een paar dagen, nou het is echt alleen maar de tijd dat ik in het ziekenhuis lig om te bevallen en zodra dat achter de rug is moeten ze hem naar het ziekenhuis brengen en gaat hij gewoon met ons of met Roeland mee naar huis. Daarnaast wil ik ook dat ze Julian naar het ziekenhuis brengen en dat Roeland hem van beneden ophaalt en dat hij als eerste de baby ziet en dan 10minuten later ofzo mogen zij wel boven komen maar zie wel gebeuren dat ze zo eigenwijs zijn dat ze gewoon naar boven komen en wij geen rustig moment voor ons viertjes hebben. Maar goed dat is allemaal voor later zorg, ga er ook nog een keer goed met Roeland hier over praten dus komt het vast wel allemaal goed!

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden wou even melden dat ze zijn afgezakt
    mssn komt het ook doordat de tussenpersoon er was

waar goed nieuws uit komt
    ik krijg (we krijgen) 1200 euro terug:D JEEJJ

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij bellen Roeland zijn ouders pas als het zo is dat ik naar het ziekenhuis ga/moet. Ze wonen hier 5 minuten vandaan en tot die tijd wil ik hem zolang mogelijk thuis houden, als het 's nachts begint dan moeten zijn ouders hier maar komen want ga hem 's nachts niet uit zijn bed tillen en dat is dan ook op het laatste moment dat we ze bellen want heb er geen behoefte aan dat ze erbij zijn terwijl ik nog niet weg moet hahah.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha misschien is het dan inderdaad verstandig om naar de wc te gaan;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dan moet die tussenpersoon maar niet te vaak meer langskomen:p

Wel goed nieuws inderdaad!

8. mirjam2112

Ingrid: Hmmm lastig ja.... stel de baby wordt 's avonds laat geboren (dus als Julian al slaapt..) dan komt hij de volgende dag pas in het ziekenhuis of diezelfde avond nog ??
    Mijn vriend wil dat Demi gelijk komt, ouders die oppassen blijven toch wel op totdat ze wat horen.. maar ik wil graag dat Demi gewoon in haar ritme blijft zo lang het kan.. het wordt al vermoeiend genoeg voor haar..

Edit: dus ik bedoel haar niet om 2200 uur uit haar bed halen om naar het ziekenhuis te gaan... dan maar liever de volgende dag toch..? of verpest ik dan de romantiek haha

TM: JEEEE Feestje !!

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    TM wat fijn dat het weer rustig is! En helemaal goed nieuws dat jullie zoveel terug krijgen! :)

10. Trotsemama1

gelukkig komt hij 1 keer per jaar:p

cker goed nieuws
    het is echt ons jaar qua finacieel:D

11. mirjam2112

hier ook eindelijk !!! Moet nog vanaf 2007 terugkrijgen.. en 2009 was een mooi bedrag dus reken dat ook voor 2007 en 2008 haha.. alleen jammer dat ons spaarsaldo drastisch daalde: 2 auto's gekeurd, cv ketel gemaakt, nog wta babyuitzet en daar ga je al ;)

12. Trotsemama1

dat wil ik ook niet hoor laat haar maar lekker slapen
    als ik thuis mocht bevallen en het zou savonds/snachts gebeuren dan zou ik haar gewoon laten slapen in haar kamertje
    als ze dan even wakker zou worden, dan kon ab altijd even naar haar toe gaan en dan geven we haar een flesje melk en slaapt ze echt wel weer verder

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als de baby geboren is en Julian slaapt dan doen we het de volgende dag. Dan mag hij gewoon lekker slapen en ziet hij zijn broertje de volgende dag wel.

Thuis bevallen was sowieso geen optie hier ivm de honden maar als ik wel thuis zou bevallen en Julian was hier en werdt wakker dan zouden we een probleem hebben, als die wakker is dan is hij ook wakker en aangezien we al sinds 11 maanden geen fles meer geven zal hij daar nu ook niet meer aan willen.

14. mirjam2112

Ja en het lijkt me niet echt prettig om hem dan wakker te hebben ;)
    Dus het is helemaal niet zo raar om Demi te laten slapen tot de volgende dag ?? Ik praat het m'n vriend wel uit z'n hoofd haha zie het al voor me een krijsende grote zus omdat ze uit haar slaap is gehaald haha

Bij Demi stonden binnen een paar uur de hele familie (ouders+schoonouders+broer+zwager+schoonzus) om m'n bed, dat vond ik niet erg.. maar toen liet m'n vriend ook nog zijn vriend + vriendin + 4 jarig kind(!!) komen !!!! Wil ik dit keer echt niet hebben.. buitendat heb ik ze heel deze zwangerschap 1 keer gezien dus zie het nut er niet van in haha ja hij gaat wel met die vriend om uiteraard maar ik heb niet veel met hun..

Eerst Demi (die komt met m'n ouders mee) dan pas de opa's en oma's ... en vrienden wachten maar tot we thuis zijn :p (al zal dat bij ons wel 3-4 dagen kunnen duren maar dat maakt me niet uit...)

15. Trotsemama1

hier krijgt noa sochtend zowiezo een pap fles
    en als ze savonds wakker wordt krijgt ze nog warme melk

16. Trotsemama1

hier ook eerst noa
    en daarna pas opa's en oma's en als we thuis zijn, zijn zusjes enz

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier inderdaad ook eerst Julian en dan pas de opa's en de oma's! Het is ook zo dat als de baby 's nachts geboren wordt Roeland Julian de volgende ochtend moet ophalen en de opa's en oma's maar komen als ik weer thuis ben (als dat dan wel die dag is). Bij Julian was een kennis van ons de eerste die hem zag want die werkt in het ziekenhuis en die liep toevallig door de gang. Daarna heb ik mijn ouders gebeld om te vragen wanneer ze kwamen hahaha. Verveelde me een beetje. De rest van de fam heb ik pas gezien toen we thuis waren en dat was vanaf vier uur ongeveer dat ze kwamen.

18. Trotsemama1

dat is ook wel een idee
    dat ab noa ophaalt
    anders dan staat me schoonmoeder ook meteen binnen

19. mirjam2112

Demi was om 16uur geboren dus heel de familie was klaar met werk/ bijna klaar en ik stond nog onder de douche toen de familie binnen kwam haha maar vond het niet erg... wilde zo graag ons moppie showen !!
    (Beetje jammer dat ik vanuit de douche met alleen zo'n netbroekje aan langs m'n schoonvader moest maar ach... ze zijn nudisten dus heus wel wat gewend... oh ja en toen ik opstond omdat we naar de afdeling gingen er nog een plens bloed op de grond kletterde die net schoon was ..... sorry :) )

Mja nu is het anders... vind ik het belangrijker dat Demi rustig kan wennen .. mijn vriend mag op de kamer blijven slapen in dit ziekenhuis, maar heb liever dat hij thuis met Demi is... heb 's nachts toch niks aan hem haha en zo heeft iig 1 van ons wat slaap te pakken..

20. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Mirjam en Caromama Nee wij weten het geslacht niet.

@Caromama Jij wij kregen ook een amber alert mail. Gatver dat dit gebeurt zeg.

Mijn ouders zorgen de eerste dagen voor Kaydee aangezien mijn man en ik 2 nachten in het Kraamhotel willen verblijven.

Weet echt niet meer wat ik kan drinken???? Ik drink heel slecht. schaam schaam. Maar van alles krijg ik het zuur. Ik drink geen prik en sapjes vanwege het zuur. Ik lust geen koffie, thee, ranja en melk. Ik drink momenteel al een tijd Taxi maar dat gaat nu ook niet meer goed.

Deel Deze Pagina