Herkenbaar, maar mijn man schijnt niet het idee te hebben dat ik ergens last van heb, dus ik kan makkelijk het hele huishouden nog doen ofzo. Zijn film is veel belangrijker.
haha mermaid... die is leuk ---------------- hier een nachtje weg... logeren bij mijn ouders die een huisje van landal gehuurd hebben we gaan vanmiddag die kant op ----------------------
Marijke, fijn, goede berichten! Veel sterkte met de bestralingen meid. Wendy, lekker zeg, weekendje weg! Surf, deskundigheidsbevordering op zaterdag?! Doe rustig aan he! Onsukkie, dat wordt dan toch een gesprekje met je man over het huishouden... ingrid, jammer dat het niet doorgezet heeft! Ikheid, 37 weken! Laat de kleine maar komen! Vind je het spannend? TM, balen van je bekken enzo na het boodschappen doen... niks aan he, zo weinig kunnen? Dat was het geloof ik....
bleh.. kom even heel ego klagen hoor. Heb het even helemaal gehad. Alles doet me zeer, mijn bekken, mijn rib, mijn maag, mijn rug en dan heb ook nog sinds woensdag om de zoveel uur een soort van voorweeen. ( pijnlijke harde buiken ) Niets is fijn, lopen, zitten, liggen alles lukt maar even. BAH. Probeer gezellig te zijn voor mijn vriend het weekeinde, maar het lukt me gewoon niet nu. Heb alleen maar huilbuien. Muts dat ik ben.. * Sorrie .. .einde ego .. *
@hier: wij waren vroeg op voor de zaterdag, 8 uur waren we hardstikke wakker! Tenminste, alles deed pijn dus ik werd wakker, maar ik voelde me niet echt wakker Mijn man is nu weg met een vriend en ik heb net een half verslag getypt, het moet af vandaag van mezelf. Ga er zo mee verder. Nog ff doorbijten... Enne... wentelteefjes zijn echt lekkerrrrr
Ah Kris, zo herkenbaar, vooral ook je gevoel dat je dan gezellig wilt zijn en het niet lukt, da's zo frustrerend!!! Maar eigenlijk heeft het weinig zin om je gezelligheidslat hoog te leggen, ik merk zelf dat als ik weinig van mezelf verwacht ik een stuk gezelliger ben Sterkte meid met alles!!
kris balen meid ik ken het !! hier doet ook alles Pijn maar overmorgen gesprek met de gyn !! hopen dat het doorgaat en ik vond de datum 1 april wel erg leuk dus vragen of dat kan hoop het wel ben dan bijna 38 weken op 3 dagen na
ik vond het wel grappig maar als ze het echt pas vanaf 38 weken willen dan wil ik 5 april dan krijgen we een paaskindje
Thanks.... @ Janne; succes met de laatste loodjes van je verslag.. straks ben je lekker klaar !! @ TM ha ha.. ja 1 april is wel een grappige datum ja..
In de ochtend gaat het wel, middag gaat redelijka ls ik niet te veel heb gedaan, maar na het avondeten kan ik niet meer op of neer. Constant harde buiken en moet dan echt in bed gaan liggen om eht houdbaar te houden, vreselijk...
ik vind het wel leuk ga je mensen op bellen met de mededeling wij zijn weer papa en mama geworden haha ja 1 april wat dan niet zo is
Ik krijg overigens nu al neigingen om mijn ouders ofzo veel vroeger of later dan normaal op te bellen met een doodsimpele vraag, maar ze dan even laten denken dat er NIEUWS is Hoe flauw eigenlijk, maar ik weet dat ze over een poosje elke keer naar de telefoon sjeesen als tie gaat
hahah dat zal ik weer niet doen even wat anders meiden !! ik zie dat ze bij de maart mama's beginnen met *** BUDDYNIEUWS** en dan het nieuws van hun buddy is dat hier ook geen goed idee dan leest niemand erover heen !!??
@Kris Balen dat je je dag niet hebt. Ik denk wel dat je vriend begrijpt dat het hormonsters zijn. Ik wil even gaan liggen maar we hebben onze oude maxicosi verkocht en ze komen hem tussen 1300 en 1600 ophalen. Moet dus wachten wachten wachten. Bedacht me vandaag dat ik het zonnekapje niet kan vinden. Zal wel ergens in een doos liggen maar aan die taak begin ik niet. Hoop maar dat ze er niet om vragen.
HAHA Ik had het eerder moeten posten. De koper is zojuist geweest. De maxicosi die we verkocht hebben was volgens hem de enige die in een vliegtuigstoel past dus daarvoor had hij het nodig. Heb maar niks over de zonnekap gezegd