April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Hadden ze bij jullie Wibra die baby-voordeel nu al? Gaat namelijk pas in vanaf maandag staat in de folder.

@ baarkruk: Ik heb er ook al wel over nagedacht. Het lijkt mij veel natuurlijker dan bevallen al liggend op je rug. Ten eerste werkt de zwaartekracht mee en ten tweede “opent” je bekken zeg maar meer als je in de baarkruk-houding zit. (denk Hans Teeuwen: Pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je schijten maar ’t is beter als je zit…;))

@ Napoleon: Hm, lekker cake! Wat voor cake ben je aan het bakken?

@ Wonder: Jeetje je bent al weer 38 weken! Wie had dat gedacht, dat ze zo lang zou blijven zitten?!

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid, stond inderdaad op de folder ja. Vorige keer was het echter maandagmorgen allemaal al op dus ik dacht vandaag ik ga maar alvast even kijken. Alles lag al in de schappen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou beter toch! Ik ga woensdag naar de stad en hoop dat ze dan nog wel wat hebben. Ik hoef niet veel te hebben, maar nog wat extra spuugdoekjes bijv. lijkt me wel handig.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Spuugdoekjes zullen ze dan vast nog wel hebben. Ik heb er een boxkleed gekocht (voor als de ander in de was zit) en sokken. Verder hebben we alles eigenlijk al in huis.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik wilde de spuugdoekjes (5 voor een euri) halen en 2 rompertjes voor € 2,49 in maat 50. En misschien nog wat van die babyschoentjes, want die vind ik echt TE schattig :D.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola chickas!
    Zo nagels zijn weer gedaan, ff langs vriendin geweest.. Net terug en mannetje is nu eten aan het maken; maaltijdsoep met stokbrood, dus lekker makkelijk. Ik heb nog wat pyama's gehaald bij de Zeeman en een joggingbroek, makkelijk voor het ziekenhuis en de kraamperiode (zolang ik in bed lig..). Ook nog wat hotpants gehaald waar dat kraamverband goed in blijft zitten.
    Ik voel me zooooooo ellendig! Ik ben moe, alles doet zeer en ik snak zo naar slaap! Ik kan niet meer.. Dus hier wordt ook heel wat afgebruld!
    Ja Janne, ik vind het nu heel erg spannend! Het zou nu gewoon kunnen beginnen, ik ben zo benieuwd hoe het begint, wanneer het begint en hoe ik het allemaal ga ervaren..
    Baarkruk; hebben ze in het ziekenhuis, wie weet dat ik er gebruik van maak, maar wie weet ook helemaal niet, het is in ieder geval fijn dat ze 'm altijd paraat hebben staan.

Ooh.. eten roept!
    Fijne avond allemaal meissies!

Koes koes

7. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik heb heel lang in de ontkenningsfase gezeten maar ik moet er echt aan geloven. Volgens mij heb ik ook last van aambeien. (NEEEEEEEE)
    Ik stel me er het slechtste van voor maar volgens mij kan het heel eenvoudig verholpen worden. Wat kan ik doen????

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Ikheid
    Dikke knuf meis !!je mag lekker klagen hoor !!

Alre
    je kan aambeienzalf ervoor gebruiken,
    ik heb er zelf ook 1 maar heb er bijna geen last meer van

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoe weet je dat of je aambeien hebt? Waar merk je dat aan?

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

als je pijn hebt met poepen zeg maar en je hebt van die bultjes die rondom je anus zit zeg maar
    lekker praat weeR:p

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De cake is superlekker! (chocalatechipcake) alleen vond de poes dat ook :$ hele hap eruit! stom beest... we ging een half uurtje de deur uit voor een last minute boodschapjes (oa anti maagzuur) en komen we terug, hap uit de cake en poes lag in de box! Ik heb haar linea recta de deur uit gezet, wat denk ze wel niet!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo allemaal!!!

Janne, jeuhhhh verslag af!!!!

Napoleon, 37 weken nu mag ze komen!!

TM, balen van je doos. Volgende keer maar niet meer meelopen met boodschappen doen!

Baarkruk, geen ervaring mee maar je kan altijd kijken op het moment of het iets is en anders gewoon weer je bed in kruipen.

Verder weet ik het niet meer!

Hier, weer een hele rustige baby. Ga morgen toch maar bellen want het is me net iets te lang te rustig al.

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ikheid, ja we zijn 37 weken!!! Spannend hè!

@aambeien, je hoeft er niet meteen iets aan te doen, tenzij je er last van hebt natuurlijk. Bij meike had ik ook 1 aambeitje en na de bevalling was ie weer weg. komt nu terug en hopelijk is ie straks ook weer weg ;)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ingrid, hier ook een heel rustig beebje. Ik ga ook bellen morgen als ze niet meer actie heeft...
    Mn buik doet ook een beetje pijn, lig nu met een pittenzakje.
    Hopelijk is het gewoon stilte voor de (bevallings)storm

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Raar is dat eigenlijk he, Julian was op een gegeven moment ontzettend druk dat ik zoiets had van zou wel een rustdagje willen en deze is nu de laatste tijd zo rustig dat ik het weer te rustig vind. Hij beweegt ook alleen maar als ik ga porren en niet uit zichzelf en dat vind ik vooral niet fijn.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja dat is niet fijn... je wil toch dat ze hun eigen beweegritme hebben. Maar morgen gewoon bellen en voor een ctg gaan. al is het maar ter geruststelling ;)

hier begint het weer met rommelen... hopelijk is dat de reden van de rust.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hopelijk zet het rommelen nu ook lekker door dan bij jou, vanaf vandaag mag het tenslotte!!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #2718 pamsie, 13 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
    hey meiden daar ben ik weer.

me eerste week verlof viel dus vies tegen. hele week al last van krampen en steken. zo erg dat ik eigenlijk alleen maar plat lig en nergens zin in heb.
    nu gaat het wel weer wat beter. dus ik ga proberen jullie bij te houden.

ik heb helaas niet bij kunnen lezen liep geloof ik al meer dan 100 pagina achter

@baarkruk: ben wel benieuwd of het nou echt beter werkt. ik ga gewoon op bed bevallen is de bedoeling. ben wel benieuwd als iemand wel met baarkurk bevalt naar de ervaringen.

@napoleon: super alweer 37 weken!! nu mag de kleine echt komen.
    lekker een cake bakken, dacht de poes dus ook :p

@wonder: ook helemaal top natuurlijk dat jouw kleine meisje er nog zit. en nu hopen dat ze snel komt ;)

@ingrid: als je twijfelt altijd bellen he! beter een keer te veel dan te weinig.

ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen ;) wij zijn helemaal klaar voor de komst van de kleine. alleen hopen dat de komende twee weken van me verlof beter worden als de afgelopen :p

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pamsie, dat hoop ik ook voor je!
    Ik had het mijn eerste week verlof ook... en daarna merkte ik echt dat ik tot rust kwam, heerlijk!
    vooral rust in mijn hoofd trouwens.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ja missn dat dat ook nog wel mee speelt hoor. alles van het werk los moeten laten. dat is toch nog best wel moeilijk af en toe.

Deel Deze Pagina