Zie in mijn banner iets staan over de ziekenhuistas, denk dat ik die vandaag ook maar eens ga inpakken voor zover al mogelijk is. Heb ik dat tenminste ook gedaan mocht het wel ineens zover zijn.
Zo hee, jij ben productief!!! Hopelijk kan je vandaag een beetje bijslapen.. Opleiding duurt 2 jaar, weet niet of het hele dagen school zijn... Kan natuurlijk gewoon gaan proberen... Lekker solliciteren als de baby net een week oud is haha
mirjam: hoeland duurt dat werken leren? lijkt me zelf wel veel... marja.. als je werkgarantie hebt is ook super natuurlijk ziekenhuistas: ligt hier nu klaar op de babykamer. verbouwing: binnen 1,5 week liggen we in onze eigen kamer.... eindelijk!!!!! ingrid: gefeliciteerd met je 37 weken
hahaha ja, Roeland vondt het wat minder leuk. Dat ik niet geslapen had was niet goed maar dat ik het nodig vond om hem om kwart over zes wakker te maken vondt hij nog minder Maarrrrr.... ik had wel een kopje senseo meegenomen. Nu zit iedereen al in de kleren, de honden zijn uitgeweest en Julian is zijn broodje aan het opeten, wat wil je nog meer??!! Ik zou sowieso heen gaan, is het niks dan is het jammer dan maar is het wel wat dan hou je er misschien wel een mooie baan aan over. Ik heb bij Julian gesolliciteerd op de uitgerekende datum, hij zat tenslotte toch nog in mijn buik en 2 weken na de bevallling. Allebei niks geworden ivm de starttijd die niet uitkwam met het einde van mijn verlof.
Jeuhhhh....eindelijk een soort van einde in zicht!!! Jullie gaan dan nog wel hartstikke veel doen maar is toch!!
ha die ingrid: hier ook een slechte slaper vannacht... het zelftje gaat steeds dubbel... ligt niet lekker. Maar eens even naar kijken vandaag... anders alleen een kraammatras erop doen oid
o ja.... kon gisteren wel janken (en nu nog) woog voor de zw schap 71 kilo.... gisteravond 86,2!!!! ruim 15 kilo erbij tjee..... vorige xw schap was ik 72 en woog ik bij 39,6 86 kilo = 14 kilo erbij. ga nu extra opletten de laatste weken.... maarja dat deed ik eigenlijk al
ja ingrid: soort einde... ik wil in de middag graga even op bed... maar dan lig ik naast zoonlief en wi hij niet slapen.
ingrid: leuke zwemfoto... heerlijk he dat babyzwemmen. ik heb gisteren nog gewommen met mijn ouders, neefje/ nichtje/manlief en dave natuurlijk. maar vond het benauwd en ben er eerder uitgegaan. sex: tja ie buik wil niet meer meewerken.... heb er ook niet meer zo'n behoefte aan (misschien aan het einde van de zw schap om wat op te wekken
Wat ik bij Julian had met het zeiltje, bleef het ook beter door liggen, was eerst een groot badlaken, dan het zeil, dan 2 grote badlakens in de breedte erover en daarover heen onze molton overtrek en daar dan weer het hoeslaken enz. Kraakt een stuk minder en had ook geen last van zweten enzo dus dit keer maar weer de hele constructie in elkaar zetten.
ingrid: dat is nog wel een idee ja... ik zweet me ook kapot met dat plastic onder mijn rug..... vorige keer matras super beschermd want ik zou thuis bevallen... nu d8 ik een zeiltje alleen is wel genoeg... maarja.... wat als de vliezen breken? o ja... morgen weer een echo... mijn moeder gaat dan mee.... tjee wat heb ik er al veel gehad: 6 weken (d8 dat ik verder was) 9 weken 20 weken 35 weken liggingsecho 36 weken voor het draaien 36 weken tijdens het draaien 36 weken na het draaien morgen bij 37 weken vd ligging (zal wel ok zijn) als de vk wijfelt do nog een echo!!! en we weten nog niet wat we krijgen... al denk ik een jongen!!!
ingrid: ik vind je banner zo mooi..... 37 weken klinkt natuurlijk nog mooier dan 36,6 haha bij hoeveel weken zijn jullie de vorige keer bevallen? ikke 39,6
en wat denk je nu... weer doorlopen tot 42??? ik denk zelf dat de kleine nog wel ff blijft zitten bij mij.... hoewel ik vannacht voorweeën had..maarja had ik de vorige keer ook al weken van te voren
Ik denk dat deze inderdaad net zo eigenwijs is als zijn grote broer en gewoon blijft zitten tot het woord inleiden genoemd wordt.
Julian was 7 pond en 51cm dus hartstikke gemiddeld en als je bedenkt dat hij 2 weken langer in mijn buik heeft gezeten was hij zelfs kleiner als gemiddeld.
nee en ze hadden hem groter geschat dus dat zegt ook niks. Nu schatten ze de baby weer op 7 pond maar ik zie het wel als hij er uit is.