CM, misschien was dat het hier ook wel. Dat mijn zus gewoon te braaf was en ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Al weet ik wel zeker dat ik het ze er ook niet makkelijker op heb gemaakt en als ik mijn vader moet geloven ben ik nog steeds niet de makkelijkste. Ik ben altijd heel direct geweest en dat ben ik dus nog steeds, als iets me niet bevalt dan zeg ik het en denk niet altijd na over hoe ik iets zeg. Inmiddels gaat dat wel steeds beter maar dat was vroeger dus echt een ramp. Mijn zus had ook altijd de nette vriendjes en die van mij zagen ze nooit want langer als 2 maanden gingen ze toch niet mee, de eerste die ze zagen was Roeland en die lag toen net in een scheiding dus ook niet bepaald de ideale situatie natuurlijk. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen! Steken in de onderbuik, zeer regelmatig en dat is eigenlijk vooral sinds ik ook steken in mijn onderkantje heb dus ik leg de link naar het indalen. TM, hoezo denk je dat de kleine ineens in een stuit ligt? Ander gevoel? Onsukkie, wat fijn dat jullie kleine ook gedraaid is!!! Morris is toch het broertje van Charlie? Hier zijn de meeste vakantiedagen van Roeland al vastgelegd, 2 weken met kerst en oud&nieuw en 3 weken bouwvak, daarnaast nog wat andere dagen die zijn vastgelegd zoals elke laatste vrijdag van elke schoolvakantie en dan heeft hij nog een week over ongeveer om zelf in te delen. Hier weer drie eieren liggen tegen de si, bij Julian kreeg ik de zalf en dat vond ik toch fijner.
Dalen ze ook in als ze zo liggen eigenlijk..... Er zijn natuurlijk stuitbevallingen maar zijn ze dan ook van te voren ingedaald? Nooit over nagedacht eigenlijk, toen deze kleine in een stuit lag was voor mij 1 ding duidelijk en dat was of draaien of een ks dus verder niet overnagedacht
volgens mij kunnen ze wel indalen want ik heb wel is bij bevallingsverhalen op tv gezien dat een vrouw toen via de normale weg is bevallen terwijl haar kind in een stuit lag
ja dat is een stuitbevalling dus 'normaal' bevallen kan inderdaad wel gewoon maar vraag me af of een baby dan wel indaald omdat bij een normale ligging bij het indalen de baby vast komt te liggen met het hoofd in de bekken dus vraag ik me af waarmee het dan vast komt te liggen.
De bevalling van een kind in stuitligging kan op twee manieren plaatsvinden: .... Er is enige indaling van de stuit in het bekken. ... dit heb ik gevonden
Meiden, hebben jullie ook last van aambeien ?? Ik heb er sinds 2 dagen 1tje, en nu sinds vanavond 2 ! Ik kan er gewoon niet op zitten ! Auw !
Hm, ik zie dit berichtje nu pas! Garrie zeg, ik ben nu spontaan bang dat ik iets verkeerds heb gekregen, die zalf. Het is gyno-miconazolnitraat ja. Vorige keer had ik ook 3 van die pillen en nu dus zalf voor 14 dagen. Ik heb gewoon telefonisch een gesprekje gehad met de assistente (die me dus afsnauwde) en ik kreeg dit. Wel gezegd dus dat ik zwanger ben en bij de apotheek ook nog dus het zal wel goed zijn hoop ik. In de bijsluiter staat trouwens dat er onvoldoende gegevens zijn om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen Lekker is dat. Ik ga nu helemaal twijfelen, suf he. Kan me voorstellen dat de vakantie met 3 kiddies best druk is! Wel lief van je man trouwens Mijn man en ik mailen heel wat af altijd haha! Plannen bevalling: Wordt jij trouwens nog ingeleid, of toch niet?
@Kleintje: hier ook last van aambeien. Mij helpt roosvicee laxo echt heel erg; vies praatje, maar het komt er allemaal wat makkelijker uit waardoor die aambeien dus netjes binnen blijven zeg maar. Er bestaat ook zalf he, wat je erop kunt smeren. Gewoon eens vragen bij de Etos ofzo (is goedkoper dan de apotheek ).
LadyZorra (voglens mij was jij het...?) heel veel respect met je slechte nacht en dan een dag werken, boodschappen en koken! goed bezig joh. Hoe lang moet je nou nog werken? Morgen dus vrij las ik? Geniet er lekker van
Zo, ik heb net mijn laatste zwangerschapsgymlesje gehad, was wel best ofzo. Niet echt vernieuwend verder, maar goed. Ik ben nu een beetje hyper terwijl ik eigenlijk heel moe moet zijn, ik heb veel te veel gedaan vandaag én slecht geslapen, dus hoe kan dat nou Ga de douche maar eens opzoeken, dat helpt vaak wel. Tot morgen ladies! Ik hoop echt dat jullie heerlijk slapen vannacht....! X
Ik vind die eieren wel onwijs branden, maar ja, de schimmel brand er dan dus wel in 1x uit bij mij en that's it. Vind het wel super goor!
Ja, volgens mij wel hoor, daarom blijven die beentjes dan na de geboorte ook een tijdje omhoog staan, dacht ik.