Ja, die vind ik ook de lekkerste! @ TM: Het blijft wel rommelen bij jou hè. Wie weet haal je 6 april inderdaad wel niet.
mermaid daar lijkt het wel op maar dit kan ook weken duren hoor ! ik ga even lekker bij me ventje op de bank liggen tot morgen meiden
Nee, dat lijkt met dan toch iets minder lekker. Hahaha. Denk dat ik maar een beschuitje met hagelslag maken. Heb ik tenminste nog iets van chocola binnen .
Volgens mij heb ik met een te zwaar mandje en daarna tas lopen sjouwen, heb gewoon pijn in mijn zij ervan gekregen. Moet er toch maar eens een keer van leren en het niet weer doen maar ja zul je zien de volgende keer doe ik het gewoon weer.
Ladyz en Ingrid, jullie zijn erg!!! Dan heeft mijn zoontje morgen geen hagelslag op zijn boterham!!! (ik kan proberen hem te overtuigen dat pindakaas net zo lekker is....)
Ja hoe langer het duurt voor hij weet dat het de wereld hard is hoe harder het ook aankomt, dat kun je ze beter zo snel mogelijk leren is veel beter voor de ontwikkeling
ik heb de niet hormonale versie van cts gehad en ben eraan geopereerd, daarna geen last meer gehad gelukkig! Ja nu merk ik het soms een beetje met iets opendraaien maar dat komt omdat ik nu iets vocht vasthoud.
Ik! Ik lustte vroeger geen pindakaas. Nu vind ik het overigens heerlijk. Door jullie gepraat over chocola en pindakaas ben ik bijna zover dat ik een boterham met pindakaas en hagelslag ga maken...