Toen ik in het ziekenhuis lag zag ik alleen maar aanstaande vaders met trolleys langs komen lopen!!! En ik woon niet eens in 't Gooi hoor!
Ik mag het hopen hahaha, anders kan ik veranderen in een paalverslepende hoogzwangere vrouw incl. stoom
Whoehoe! Weet je wat ik achterin de kast vond? Cream Eggs van Cadbury!!! Heerlijk!!! Kan ik toch wat hagelslag in het pak laten zitten voor Lukas! (vraag met trouwens af wat die achterin de kast doen... volgens mij heb ik het geheime verstopplekje van manlief gevonden)
oh trouwens, mocht de auto het begeven en je dan bij je man op de bagedrager moeten... laat dan niet je trolly achter je aan rijden... wij hadden dat toen we op vakantie gingen, ik achterop naar de bushalte (zouden zowiezo met ov hoor) en koffertje achter me aan rijden smelten zo die wieltjes eraf omdat je dan te snel gaat
Meiden, ik ga even op de bank hangen, zit nu in de keuken aan de keukentafel rechtop, met 1 oog bones te kijken, ga dat maar eens even in de woonkamer doen. Tot morgen en welterusten!!
Proest........hahahahhaha......nou dan kan je iig hier in Arnhem bevallen, want daar zijn ze dat 'soort' vrouwen gewend! Hahaa