April 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rosado, Feb 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hahaha wat een gezellige
    praat hier :D

trolley: heb ik niet eens haha
    wordt dus een grote weekendtas, ideaal!

Wat er hier nou loos is?? Denk tandjes maar Demi wordt elk kwartier wakker, huilen en gillen!! Even slokje water, troosten en weer
    toedekken.. Helaas slaapt ze niet bij ons in bed, wil haar graag troosten maar ze vraagt gewoon om haar eigen bed.. Helaas vriendje net de nachtdienst in, dus sta er alleen voor en morgen ook dus.. Balen!

Oh ja, net de dark knight gezien... K film
    zeg

enne napoleon; gezien dat hij al open staat?? Geeft je man biologie les ;) wat hebben jullie mannen toch hahaha ben allang
    blij dat de mijne nog sex durft te hebben.. Durfde hij bij Demi niet meer, dus ik vroeg of dat het misschien kwam omdat het nu een jongen is.. Zegt hij 'Ja dat zou best kunnen haha'

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wilde nog deze tip met julliedelen.. Misschien ben ik spuit elf maar goed ;)

neem wat lege plastic tasjes mee
    in je bevaltas.. Voor je bevalkleren/vieze kleren/zweetsokken .. Kan je dat alvast meegeven met je
    vriend.. Of in mijn geval m'n moeder gezien het bloed opn t shirt toen haha dat durfde ik m'n vriend niet aan te
    doen

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das inderdaad wel een handig tip, hier hadden ze het in het ziekenhuis in een plastic tasje gedaan en heeft de kraam het toen uitgewassen.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hoop dat Demi toch nog lekker kan slapen, misschien anders een zetpilletje??

5. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    hmmm fijn voorweeen.. :( kan er absoluut niet van slapen.. van mij mag het wel weer stoppen, of doorzetten wat dan ook. Er blijft echter geen enkel ritme inzitten, dus het zal toch wel gewoon oefenen zijn.

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    bedankt voor de tip van de plastic tas..... handig... die gaat er ook bijin.

kris: balen zeg dat je zo slecht slaapt... hopelijk vannacht wat beter.

hier ook elk uur eruit geweest..... tjee.... elke keer plassen en diarree.... voel me niet ziek gelukkig.... wel moe nu. Vanmiddag even slapen.

jippie!!!!! 37 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!

straks tandarts met dave en vanmiddag naar de gyn echo.... we zullen zien.

allemaal een fijne dag

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    tas: hier gewone ruime weekendtas.. helaas geen trolley.... wel mega koffers maar zolang hoop ik niet te blijven

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!

wilde net de rest nog gaan bijlezen (was al een paar blz op weg), maar nu ruik ik me toch een vieze poepluier, dus ik ga eerst maar douchen...

heeft iedereen goed geslapen?
    hier hoefde ik er maar 3x uit en 2x echt enorm last van maagzuur, maar gelukkig helpt de antagel dan wel heel goed!

@ladyz: joehoe! ook verlof meid, heerlijk!
    @hier een trolley, vorige keer weekendtas, maar dit lijkt me handiger voor vriendjelief...
    @slijmprop: ik verlies hier wel steeds veel slijmerige afscheiding (sorry voor de details), maar is dat dan ook van mn slijmprop? ik stel me daar een enorme klodder slijm met bloed bij voor, maar mssn heb ik het mis... ik kan me niet herinneren m bij thijmen al eerder verloren te zijn.
    @kris (dacht ik): vervelend joh van die voorweeen, of het moet toch langzaamaan aan het beginnen zijn bij je en dat het nog wat ontsluiting oplevert, dat zou fijn zijn!

nou goed, hier snel luier verschonen, anders vind ik het zielig hihi

tot later!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
  10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kris, balen van de voorweeen. Hoop dat het wel wat doet of dat het inderdaad snel doorzet.

Slijmprop, kan ook in stukjes dus hoeft niet 1 prop te zijn.

Loop hier leeg, vanaf half 6 doe ik al niks anders meer dan naar de wc lopen heb er gewoon krampen bij en het is alles behalve fijn. Niet naar de wc kunnen is ook niks maar dit ook niet moet ik zeggen.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier had ik het bij Julian inderdaad ook een paar dagen voor de bevalling Wendy en dan een paar dagen/nachten achter elkaar dus wie weet is het voor jou bijna zover!!!!!

Ben bang dat het hier gewoon mijn darmen zijn die van streek zijn.

12. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Goedemorgen!

Joehoe!!! Vandaag 36 weken!!! :p

Nou, zat ik gister net lekker aan die cream egg, komt manlief binnen. Betrapt!!! Hij moest er wel om lachen. Was inderdaad zijn geheime voorraad. Snap ik ook wel. We krijgen ze uit Engeland en hij is er altijd heel zuinig op, maar ik eet die van mij altijd binnen een week op (en daarna begin ik aan die van hem). Maar zag ze gister toevallig voor het eerst ook bij Jamin, dus heb hem beloofd wat nieuwe te kopen als ik ze allemaal opeet :D

@ Kris, balen dat het niet weggaat en niet doorzet. Hoe is het nu?

@ Wendy, ik heb bijna de hele zwangerschap al last van verstopping en nu gaat het ineens heel makkelijk!!! Ben benieuwd of dat dan ook een voorbode is!

Ik denk dat ik de trolley van mijn schoonmoeder ga lenen. Dat is wel een mooi maatje. Wij hebben alleen een kleine weekendtas of gelijk zo'n hutkoffer waarmee je drie weken op vakantie gaat!

@ Napoleon, thanks voor de tip. Zal tegen manlief zeggen dat hij dan maar niet zo hard moet fietsen naar het ziekenhuis (let maar niet op mijn gekreun en gesteun achterop schat, denk aan de wieltjes van de trolley!;))

Hier een slechte nacht gehad. Dit keer kwam dat niet door mijzelf, maar door Lukas die de hele nacht heeft liggen hoesten. Paar keer eruit geweest om met hem te puffen, maar hielp niet veel. Ben bang dat dit het begin is van het ellendige pollenseizoen! :(

@ Mirjam, heeft Demi uiteindelijk nog een beetje geslapen vannacht? Of ben je de hele nacht in de weer geweest?

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    gatver... sorry dat ik even ga klagen maar ik ben het echt zat!
    Op zich niet mijn buikje, das wel gezellig maar alles doet me zeer, slaap amper snachts, heb de hele tijd voorweeën maar niks zet door, kan geen kant op, kan maar weinig met meike doen, de kids slapen op zolder maar ik geef ze de laatste tijd beneden hun nachtzoen want die trappen zijn gewoon ellende voor me... een kopje uit het keukenkastje pakken geeft al harde buiken...
    blerg!

zo:D

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Balen van de voorweeën. Behalve natuurlijk als het daadwerkelijk binnen afzienbare tijd tot iets gaat leiden.

@ Caro: Balen van je nacht. En wat zijn cream eggs? Heb ik echt nog nooit van gehoord.

@ hier: redelijke nacht gehad. Uiteraard om half 5 weer plassen, wat ik niet zo erg vind. Ik vind het erger dat ik dan gewoon niet meer kan slapen totdat Arco uit bed gaat. Hij ging er om half 7 uit, ben toen blijven liggen en werd net om 08.40 uur wakker. Dus toch nog even lekker geslapen. Hier vandaag weinig plannen. Volgende week woe komen ze de kinderwagen leveren, dus vandaag even het geld overmaken. En verder maar weer eens een lijstje maken met dingen die ik nog nodig heb. Jullie nog plannen vandaag?

15. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid en wendy: spannend meiden, mssn toch een klein voortekentje.... ik hoop het voor jullie...

@caro: oojee, wat vervelend voor je kleine man (en natuurlijk ook voor jou) dat ie zo moest hoesten vannacht! hopelijk gaat het toch nog snel over en zit je niet de hele zomer met slechte nachten...

@hier: schijnt het zonnetje gelukkig, gister vond ik zo troosteloos, ga zo maar even een klein wandelingetje maken met Thijmen... moet wel voor 10 uur weer terug zijn, want dan kunnen de boodschappen komen...
    oja ook zoiets stoms: als we bij albert bestellen dan leggen we altijd al eerder in de week het bezorgmoment vast door snel even wat bonusartikelen en 5 nutrilon te bestellen zodat we aan het minimum bedrag komen. meestal passen we dat dan in het weekend aan, of op maandagochtend. maarrrrr, jullie raden het al, dat ben ik vergeten... we krijgen straks dus een paar bonusartikelen en 5 bussen nutrilon peutergroeimelk... moet ik alsnog de hele week boodschappen doen... want om ze nou nog een keer te laten komen in een week vind ik een beetje veel van het goede...

maar goed, wij gaan even naar buiten...

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ja lol, vroeg me ook af hoe ie dat zag, maar ja blijkbaar kan je dat zien met de benen wijdt..
    eneh hij kan ook niet wachten tot ze komt en bij meike hielp de sex de bevalling op gang dus...

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    3,051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Gezellige boel was het hier gisteravond :D

Kris, fijn dat het niks ergs is, die buikkrampen! Hopelijk krijg je er wat centimeters mee los ;) Wel balen van je nachtrust! Nog een beetje geslapen uiteindelijk?

Wonder, wat een afschuwelijk verhaal over dat gezin in jouw wijk zeg :(
    Hoe is het verder met je?

Balen mermaid van je misselijkheid, is het al wat beter?
    Ik heb geen ervaring met slijmklodders ;)
    Ben allang blij dat ik mn ondergoed weer schoon hou na die ***SI ;) (je kunt hier eigenlijk toch best vrij letterlijk 'kut' laten staan).

Caro, gekke brief zeg, van dat gastouderbureau.
    Haha, geheime verstopplek van je man :D Mijn man eet helemaal niet zoveel tussendoortjes enzo, dus zo'n verstopplek zal hij niet zo snel creëren haha.

LadyZ, verlof!!!! Fijn meid, geniet er van!!!! :D

Bonbonbloc: moest ik vroeger echt niet in huis hebben want dan ging het in 1 keer op (die witte met bruin erin), maar al een hele poos ben ik niet meer echt van de praline enzo. Dusse... doe mij maar gewone chocola ;)

TM, vervelend joh, dat je zo'n rug- en bekkenpijn hebt. Nog even volhouden! Beetje geslapen wel?

Ingrid: herkenbaar, zware mandjes in de supermarkt! Dan denk ik 'oh, ik hoef niet zoveel te hebben' en uiteindelijk loop ik me rot te sjouwen en wens ik een karretje...

Trolley op de fiets: als rasechte student staan me daarmee nog veel ervaringen voor de geest.......... die wieltjes flikkeren er ALTIJD af halverwege, en dan mis je de trein ;)
    Maar Napoleon, zou jij met weeën achterop de fiets gaan?! :$:D

He Caro, wij zijn 36 weken vandaag! :D

Verstopping of juist niet: hm, de laatste dagen moet ik ook rennen. Ik dacht dat ik teveel roosvicee laxo op had, maar ik drink er niet meer van dan normaal (2 nogal verdunde glazen, anders is het veel te zoet vind ik). Hm, ik wil best al snel bevallen!

Pollenseizoen: ik heb wel eens gehoord dat het helpt om (dan wel het hele jaar door) honing uit je eigen streek te eten. Daar zit een heeeeel klein beetje van het spul in dat zorgt voor irritatie, maar net genoeg om je lichaam te leren om daar afweerspul tegen te maken. Zo'n soort theorie. Nou ja, ik ontken altijd dat ik er last van heb, ook al krijg ik wel altijd prikogen enzo richting de lente ;)

Ik heb best lekker geslapen, behalve 4 plaspauzes, maar ik sliep dan meteen weer verder. Verkoudheid weer wat minder, jeuj!
    Ik zit al heel actief aangekleed, maar ik ben eigenlijk nu weer heel moe... Zou wel weer terug in bed willen haha.
    Jullie nog plannen voor vandaag?
    Ik ga ff de was uitpoetsen op onze kast (ROTwerk, maar ja, het moet echt weer een keer...)

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    3,051
    0
    36
    HAHAHA ik lig hier helemaal dubbel. Gebruikt ie dat niet als smoes om maar vaak van bil te kunnen gaan? :D
    Grapje hoor ;)

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    hihi en dan geen doorzichtige pedaalemmerzakken :D

en wat ook handig is... leg een vuilniszak in de auto en een onderlegger, voor het geval onderweg je vliezen breken...

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    3,051
    0
    36
    Surf, jammer van de boodschappen... fijn dat de zon schijnt! Hier is het een beetje mistroostig, wel droog gelukkig.

Mermaid, irritant he, wakker blijven als je er dan uit bent geweest! Heb ik ook regelmatig last van, zo vervelend is dat. ben je nu niet heel brak?

Oke, nu ga ik aan de poets, blegh.

Share This Page