Dus als we hierna nog een keer zwanger worden en het is een jongen dan hebben we kans dat hij homo wordt. Nou ja altijd handig om te weten maar het zou wel kunnen kloppen want mijn oom en tante hebben 5 kinderen en hun jongste zoon is inderdaad homo.
kan het stoeltje er niet makkelijk uit dan? die van ons haal je binnen 10 seconden los (als je dikke buik niet in de weg zit) Meike zit in noodgevallen trouwens wel eens op een zittingverhoger. dat gaat heel prima.
nou na al het gevloek van Roeland toen hij het stoeltje erin zette denk ik niet dat het een goed idee is hem te vragen het eruit te halen hahaha
Echt?? Wat apart. Jou ventje is zeker een hele stoere man dan, met 3 zussen (straks) Al je testosteron in hem gestopt hahahaha
Bedankt voor de geruststellingen.... Haha, veel meiden ja hier. Nou, mijn meisje kiest gewoon een man uit een andere maand Napoleon: dan zou het betekenen dat mijn broer ook meer kasn had om homo te zijn, hij heeft 3 zussen boven zich, is alleen niet de jongste, maar qua hoeveelheid en die hormonen zou het kunnen kloppen. Maar hij is erg gelukkig getrouwd met een vrouw Wat ik me wel afvraag is of er toch niet érgens genetisch bepaald is hoeveel meiden er in een gezin worden geboren. Ik heb 5 zussen, en van de 9 kindjes die er zijn geboren bij hun weer, zijn er 7 meisje. En nu komt er weer een meisje aan. De man bepaalt het wel, met X of Y, maar ik vraag me af of je eitjes zo in elkaar kunnen zitten dat ze bijvoorbeeld 'toegankelijker' zijn voor een X en dat je dus meer kans hebt op een meisje. Nou ja, of het is gewoon toeval
Meiden ik ben er vandoor.. Ik ga naar de VK. Daarna ff boodschapje doen en om 14.00 uur naar de kapper. Misschien kom ik tussendoor nog ff online! Fijne dag allemaal xxx
Ik zal zo de stofzuiger eens pakken en door de woonkamer heen halen, heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag.
Ok getracht op iedereen te reageren; Ingrid en Wendy; He bah diarree echt niet fijn is dat Caromama; vervelend dat je zoon zo aan het hoesten is.. tja fijn dat de lente begonnen is, maar dat is niet lekker.. dat naar de wc strompelen herken ik heel erg ! Mijn vriend schrikt er iedere keer van en vraagt steeds; `` jee schat gaat het wel ?`` het ziet er blijkbaar erg dramatisch uit ha ha.. Maar het lukt me ook niet anders. Napoleon; ik weet er alles van ! Zooo vervelend soms dat je niks kan en frustrend ook. Lekker jezelf ( laten ) verwennen.. Nog even Janne; actief aangekleed, nou hier nog niet hoor.. ha ha.. succes met je kast ! Een 8 voor je verslag !! Wat goed ! Mermaid; herkenbaar, voel mezelf ook echt dik. Begin nu ook lekker vocht vast te houden aan alle kanten. Tot nu toe zei mijn vriend steeds dat het allemaal reuze meeviel en ik alleen een dikke buik had. Maar gisteren moest hij toch ook bekennen dat niet alleen mijn buik aan het groeiien is.... TM; nou we hadden wel even kunnen kletsen vannacht, want die van mij was ongeveer hetzelfde met ongeveer klachten... Ann; lekker dat je zo goed slaapt ! Geniet er maar van LZ; lekker hoor het begin van je verlof ! heerlijk Lautjuh dus aan de monitor. Spannend.. hopelijk groeit de baby goed van de rust ! Iheid; ik duim voor je dat de baby ingedaald is ! Hier; tja van 02u tot 06u buikkrampen / voorweeen gehad. Met geen enkele regelmaat. Vanaf 06u ook ineens weer helemaal weg en nu weer nergens meer last van. Zucht.. ach ja... we wachten maar gewoon braaf af.. Maar het doet af en toe verrekte zeer kan ik zeggen. En iedere keer als er dan zo`n hele pijnlijke bij zit denk toch dat het misschien echt gaat beginnen nu, maar helaas dus. Volgens de verloskundige kon het ook weer helemaal stoppen en dan weer 2 weken wegblijven. We zullen zien ...
Zo, mijn kast is wel min of meer klaar. Vanmiddag nog een beetje extra boenen, maar heb nu lamme armen en hij glimt al best mooi vind ik. Hier gaat de zon schijnen! Ik denk dat ik zo het voorbalkon ook eens ga vegen en het hout soppen en de ramen zemen. Hoe kom ik zo actief vandaag? Tot later!