April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga ook m'n bedje opzoeken, hopen op zon morgen, knapte ik wel van op vandaag, heb echt last van een winterdip in combi met verminderde mobiliteit door de zwangerschap en omdat ik nog een ukkie heb (van 1 1/2) kan ik ook niet gaan ligen/slapen wanneer ik dat wil.

Pfff...

Soms heb ik zo'n medelijden met mezelf. ;)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja heb er 1tje die af en toe naar buiten piept. Kan je ze niet terugduwen? Anders ff zalf halen bij de apotheek om te verdoven

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De arts zei, want ik heb wel die zalf toen voor mn schaamlippen gekregen, dat je die wel uitwendig mocht gebruiken maar liever niet inwendig. was trouwens een fijn begin van de vakantie :p lekkere troep in je ondergoed, terwijl je op vakantie niet zo vaak wast...

Mijn moeder heeft woensdag een scan gehad en daar krijgt ze as vrijdag de uitslag van, dan heeft ze ook de 3e chemo. Ze dacht zelf dat als het goed zat ze een week na de chemo geopereerd wordt omdat ze in principe het schema van om de 3 weken chemo willen blijven aanhouden en de operatie een herstel van 8 dagen heeft.
    Dus dan zou ze eind volgende week al geopereerd worden, dan zit ik tegen de 37 weken aan. Mocht het niet goed zijn dan wordt ik dan wel ingeleid idd. maar we gaan er maar even vanuit dat het goed is en dat beebje zelf mag kiezen wanneer ze komt ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    En ontbijtkoek, werkt ook goed ;)

Maar het ligt ook heel erg aan je apotheek of het goedkoper is trouwens. Want bij de apotheek betaal ik 4,75 voor een fles antagel terwijl bij kruidvat de goedkoopste fles anti-maagzuur 7 nogwat is.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je kan kindjes in de eerste paar dagen precies zo neerleggen zoals ze in de buik lagen ;) Maar dat kan net zo goed als ze niet met de billetjes zijn ingedaald ;) Xander lag echt nog weken zoals ie in de buik lag, met opgetrokken knietjes, heel schattig (wat zeg ik, toen ie 3 was lag ie soms nog op die manier, hahaha.

Bij een stuit is wel de kans groter op heupdysplasie daarom krijgen kindjes die in een stuit lagen altijd met een maand of wat een echo van de heupjes.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik ook deze zwangerschap pas voor het eerst ;) nou ja, das 3 keer niet dus...

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dussss kindjes die in stuit liggen kunnen wel gewoon indalen maar dan met de billen eerst begrijp ik hieruit;) Julian slaapt standaard op zijn buik met zijn knieen onder zijn lichaam opgetrokken en zijn handjes/armen propt hij dan ook nog ergens onder zijn lichaam, ziet er wel heeeeeel schattig uit moet ik zeggen en op die manier neemt ie nog niet de helft van het ledikantje in beslag hahaha

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier gelukkig nog geen last van aambeien wat me soms wel verbaasd aangezien een toiletbezoekje niet altijd even soepel gaat. Hebben ook standaard roosvicee laxo in huis, moet alleen elke keer als ik Julian roosvicee geef wel goed opletten dat ik hem niet die geef.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Volgens mij vindt Julian zijn nieuwe kamer eng, hij wilde gewoon echt niet slapen terwijl hij wel moe was en toen ik met hem op ons bed ging liggen sliep hij binnen 2 minuten, terug gelegd op zijn eigen kamer en het was weer brullen. Inmiddels slaapt hij gelukkig wel want hij zal er toch aan moeten wennen natuurlijk.

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden :)
    even snel een berichtje
    vannacht gelukkig heerlijk geslapen
    dochterlief kwam pas om kwart voor 7 :D en daarna om 8 uur dus heerlijk:D
    nu gaan we ons klaar maken om te gaan zwemmen :)

vanmiddag naar het ZkH :)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Hier ook vanochtend naar de gyn. Ik duim dat ik weer wat meer mag gaan doen! Vanmiddag naar de fysio. Eigenlijk moest ik vandaag naar de kapper, maar ik moet om 10.20 bij de gyn zijn en de afspraak bij de kapper staat om 11.30. Dus dat wordt een beetje krap. En het is ook wel een beetje veel allemaal op één dag, dus denk dat ik de kapper verzet naar morgen.

Succes vanmiddag TM!

Iemand verder nog bijzondere dingen op de planning staan vandaag?

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@tm succes in het ziekenhuis vanmiddag
    @caromama succes bij de gyna.

hier gaat eht wel nog steeds geen nieuws over mijn opa, alleen maar dat hij niemand herkend, en dat zijn linkerhelft nog steeds niks doet... afwachten dus.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He wat vervelend Lautjuh! Hopelijk hoor je snel meer!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, was ook echt kapot haha
    Nog 8x werken tot 19 maart, om de dag.

Straks komen ze ons onderstel van de kinderwagen brengen, eindelijk goed gekeurd door maxi cosi:D

Allemaal succes in zh en bij gyn.
    Lautjuh, ik hoop dat er snel nieuws over opa komt, sterkte
    Napoleon, spannende dagen voor jullie en je mama. Jullie ook sterkte

Ingrid, je moet ook geen monsters op de muur schilderen:p
    Hopen dat ie snel aan zn nieuwe kamertje went!

15. lautjuhhh

@ladyzorra, nog plannen op je vrije dag?

hier ga ik proberen nog wat in het huishouden te doen, gister was ik er te moe voor. ik moet het ook elke dag verdelen..

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Niet zoveel als gister hahaha
    Verder opruimen en was opvouwen, dat is veel!!!

Jij rustig aan en ook veel "plezier" hihi

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Heyyy,

Gadver ellendig he en ja hoor ik zit ook bij die groep aangesloten ;)
    Allerbeste is Curanol vragen bij je vk zowel de pillen als de zalf helpt heel erg goed is mijn ervaring!

Succes!!!!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ aambeien: Geen last van gelukkig. Waar ik eerst last had van obstipatie heb ik de laatste tijd juist weer last van al te makkelijke ontlasting (if you know what I mean…:)). Ook lastig, want als ik moet dan MOET ik ook en kan ik het echt niet lang meer ophouden.

@ TM: Wat fijn van je goede nacht. Waarom moet je naar het zh?

@ LadyZ: Lekker hoor een vrije dag. Geniet ervan!

@ hier: Vanmiddag naar de vk en dan even door naar Utrecht om naar de Prenatal te gaan. Vanmorgen moest ik er op tijd uit, Arco heeft een auto-presentatie van een nieuw model van Hyundai in Tiel. Omdat ik onze auto zelf nodig heb heb ik hem afgezet in De Meern vanwaar hij meerijdt met een collega. Vanmiddag haal ik ‘m dan weer even op.

Gisteren echt een TE GEKKE website ontdekt met bizar leuke jurkjes en pumps (LadyZorra weet over welke site ik het heb), dus ik kan niet wachten tot ik weer in mijn eigen kleren pas (hahaha, de baby is er nog niet eens uit en ik denk al aan mijn oude lijntje…;))

19. lautjuhhh

@mermaid prenatal utrecht is echt een gevaarlijke winkel voor mij haha. ik wil hem altijd leeg kopen.

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden,

In het begin zoals inmiddels de meeste van jullie weten ben ik een paar keer in het ziekenhuis geweest met Hypermesis Gravidarum. Er is eindelijk een website waar ik ongelooflijk blij mee ben want een paar maanden geleden wist ik echt niet wat ik er mee aan moest en of er meer mensen waren behalve hier on topic op het forum....

Mijn ervaring verhaal staat er ook bij bij het kopje "ervaringen".
    Als jullie tijd hebben misshcien interessant om eens te kijken...
    Steunpunt Hyperemesis Gravidarum (HG)

Deel Deze Pagina