April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is balen.... Niet nog iets op zolder ofzo dat je kan verkopen op mp??

Janne: straal eens wat energie deze kant op.

Ik ga maar even douchen (ja nu nog) en dan rondje met de doggies, daarna zien we wel weer verder.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga ook niets doen vandaag. Ik zit nu nog steeds in mijn pyama. Heb nog een kopje thee gepakt en een sultanan. Als dat op is ga ik douchen en aankleden en onder het douchen gelijk even de douche schoonmaken. Da's alweer veels te lang geleden :).

Ik heb gisteren trouwens die buikflap van mijn zwangerschapsbroek afgeknipt. Zit een stuk beter!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke ik ga wat doen!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    kijk dat zijn de betere ideeen; de buikflap van de broek afknippen ! Ga ik ook doen ..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja het zit echt stukken beter. Nu kan ik tenminste ook die broek weer aan.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik wil een nieuwe stofzuiger!!!!! Hebben nu zo'n ding wat ook water kan zuigen enzo maar ik vind dat zo'n vreselijk ding, wil gewoon een normale. Net maar alles geveegd maar das ook geen succes.

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Vind dit zo triest.

Mijn vriend werkt al jaren bij hetzelfde bedrijf en zet zich altijd meer dan 110% in daaro.
    Baas is echt een knurft. Jonger dan hij en echt zo pik.

Nu had hij gisteren een verkeerde mail naar mijn vriend gestuurd met een betaallijst van het personeel.
    Natuurlijk erg interessant en mijn vriend heeft het naar zn prive mail gestuurd. Fout he knows!
    Hij was te nieuwsgierig en wilde het later thuis bekijken.

Vind het zo rot voor hem wat hij is echt de eerlijkheid zelve en doet ie een keer zoiets word ie meteen keihard afgestraft.

Nu belde zn werkgever gisteren met de vraag wat er met die mail gebeurd was want hij kon zien dat ie doorgestuurd was.
    Mijn vriend schaamde zich en voelde nattigheid dus die stommerik loog en gaf aan dat ie het naar het algemene adres had gestuurd van de zaak om daarna in een box te zetten en was dus gisteravond doodziek ervan en begreep niet waarom die zoiets had kunnen doen...

Nou puntje bij paaltje werd ie net voor een meeting geroepen en gaf zn werkgever aan dat hij weet dat hij het naar hemzelf heeft doorgestuurd.

Super klote dus echt zielig.

Doet ie nou altijd zoiets of rare dingen zou ik het minder zielig vinden maar dit is echt zo zielig voor hem...Ben benieuwd hoe het afloopt zeker geen goeie timing....

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ojee Ann, ik hoop dat het losloopt.. Ze moeten toch wel iets verder kijken dan 1 misstap... We duimen dat het goedkomt en jij moet je niet te druk maken he. (ook al snap ik het best....)
    Sterkte meis

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hebben jullie dit ook wel eens?
    Dat die kleine zich uitrekt (?) en dat je dan denkt dat er al een ledemaat naar buiten komt? Een hele rare druk, net ofdat ie probeert de vliezen te breken ofzo. Ben gewoon instaat dan om met mn hand tussen mn benen terug te drukken (sorry)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha ja de poepbroek was van thijmen en na het schoonmaken van zn billen zijn we samen onder de douche gestapt hahaha (het stond er mssn een beetje gek idd..)

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Nee hou me rustig vind het gewoon onwijs zielig voor hem.
    Net wat je zegt een keer doet ie zoiets en meteen wordt hij daar giga voor aangepakt...Hoop dat het los loopt...

Je zou hem moeten kennen om te weten hoe trouwe gast het is en wat ie daar allemaal doet al jaren...Nou ja we zien wel...

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ann: o jee... dat is zeker %^$#@ zeg... en nu??? Zou erg schrikken als mijn baas achter zoiets komt.

net bij de tandarts op controle geweest, dave wilde niet.. maar zijn tanden zijn geteld. En ik had ook niks.. dus over 6 mnd weer

... dave op bed...maar die roept mij... zal dus even kijken. --> hij wil alle knuffels in bed hebben en ligt omarmd met alle beren, kangoeroes, koeien, etc

hebben jullie ook zoiets van... wat doe ik de laatste dagen nog? ikke wel..... ik pak de afwasmachione elke dag uit, zuig en doe de was.... verder doe ik weinig nuttigs hier

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja vorige zw schap wel gehad dat er echt een voet uitstak... nu (nog) niet

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo iedereen is weer aan het poetsen geweest volgens mij...
    ik heb nog niets gedaan haha, alleen schoonmaakspullen gekocht voor de schoonmaakster morgen hihi, nieuwe mob, emmer, spons, schoonmaakhandschoentjes (als ze die wil gebruiken), allesreiniger, plumeau, dus ze kan morgen flink aan de slag hihi JOEPIE! eindelijk het huis weer een beetje aan kant!

ik ga vandaag maar eens mn ziekenhuistas klaarzetten en verder met het fotoboek van de zomer...

maar eerst thijmen in slaap krijgen, hij ligt er al een half uur in, maar wil nog niet...

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo daar ben ik weer..
    Alles was goed bij de VK :D Meneertje ligt al wel met z'n hoofd naar beneden maar dus nog niet vast, want ze kon hem zo uit mijn bekken duwen :$ Maar op het moment dat de vliezen breken schiet zijn hoofdje op de juiste plek, als een soort 'stop' zeg maar.
    Dus ik ben benieuwd!
    Die buikpijn/steken bij het opstaan vanuit een stoel als je moet plassen heeft ermee te maken dat ik vooruit draag en mijn buikspieren dus maximaal zijn opgerekt, daar komt de pijn vandaan kon de VK me vertellen..

Ann: dat die baas de schuld eerst eens bij zichzelf legt! Hij stuurt die mail naar de verkeerde door.. Oké, het is niet goed dat je vriend 'm naar zichzelf doorstuurde, maar ik had denk ik hetzelfde gedaan! Ik zou ook nieuwsgierig zijn!
    Ik hoop dat ze hem deze misstap vergeven! Ik duim voor 'm.. Wat sneu zeg!

LadyZorra: ja ken het! Ik voel dan ook een enorme druk onderin mijn doos.. dan denk ik 'hij komt er zo uit!'. Hij heeft natuurlijk bijna geen ruimte meer, maar dat kan hem niks schelen, hij duwt gewoon door heb ik het idee..

Ingrid: ik wil ook een nieuwe! Hier is de slang alweer kapot! Godver!

Kris: hopen dat als je het snel weer hebt dat het dan wèl eens een keertje doorzet!

x

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik hoop het niet hahaha, want ik bedoel echt tussen je benen, waar ie dus uitkomt als ie echt geboren wordt:D:p

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    janne druk aan het poetsen lees ik.... goed van je!!! doe je wel kalm aan??

napoleon: balen zeg... maarja als het geld op is is het lastig gaan he... waar en wanneer is de voorstelling dan?

kris8: lastig he voorweeën, maar ze zijn wel ergens goed voor... wie weet begint je bevalling al met een paar cm ontsluiting.

diarree: hier nu gewone dunne ontlasting.. niet meer super dun.. ja beetje vies... sorry....

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nou nee..... dat heb ik nooit gehad... wel het gevoel dat het hoofd tussen de benen lag... maarja dat was de laatste dagen denk ik ook zo

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha die Dave! Met z'n knuffels.. schattig!

Ja heb ik ook, ik houd vanaf nu alles bij, zoals de was, de boven en de beneden.. Zodat mocht het hier beginnen dat dan alles netjes is. En dan maar hopen dat de kraamhulp een nette dame is en alles een beetje mee schoon houdt! Anders schakel ik de hulp van mijn ma in.. die zal hier toch veel zijn..

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ann: zielig voor hem hoor, maar wat ikheid zegt. Misschien kan ie beter eerst de schuld bij zichzelf leggen voordat ie zn werknemers gaat beschuldigen....

Deel Deze Pagina