www.fotoaanpassen.nl Daar kun je je foto oploaden. Dan kies je voor verkleinen en verklein je het formaat naar 480 x 360. Dan opslaan op je computer en dan kun je 'm oploaden.
ann; balen zeg dat het zo loopt bij je vriend op zijn werk. Hopelijk ( lijkt me waarschijnlijk ) loopt het met een sisser af. Ikheid; he bah je melk over tafel.. dat zijn van die dingen .. @ Hier tjee wat is Chester ( mijn hond ) onrustig.... wil al de hele ochtend naar buiten, is ie buiten gaat hij zitten piepen voor de deur dat hij naar binnen wil.. gek beest. Vanmiddag even naar het bos kan hij even lekker uitrazen. Ik ben krachten aan het sparen om het voor elkaar te krijgen.. maar even moet lukken..
de babykamer is af..... oke.. bedje moet nog worden opgemaakt.. maar dat kan nog wel... we leggen de kleine eerst in de wieg (die staat trouwens nog op zolder) met een weekje is onze kamer af!!! en dan.... maak ik de wieg eindelijk op
Ah, jammer Napoleon, van alice in wonderland LadyZ, hier heb je wat activiteit Dan kan ik mezelf ook een beetje sparen..... Mermaid, slim idee van die buikflap!! Ann, ook wel stom dan dat die mail bij je vriend terecht is gekomen, de eerste fout ligt dan bij die baas hoor! Wendy, ik heb dat gevoel niet, dat ik me niet nuttig voel eigenlijk. Heb eigenlijk ook nog zat te doen: nóg een kast in de was(blugh), nieuwe plantjes op de balkons, trouwfoto's bijbestellen en inplakken, leren naaien, borduurwerkje afmaken (bijna klaar trouwens), en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dus ik denk zomaar dat ik het lijstje niet eens afkrijg, tenzij het kind echt laat komt Surf, is het voor het eerst dat je schoonmaakvrouwtje komt? Best fijn! Ikheid, fijn dat het goed was bij de vk! Spannend hoor, met vliezen breken. Zou fijn zijn als dan gewoon netjes zijn hoofd naar beneden zakt en niet iets anders! Veel plezier bij de kapper! Lekker nog ff van tevoren he? Ik ga zodra het april is, eigenlijk kan ik nog wel wachten tot eind april, maar dan lig ik in het kraambed, dus wil het liever van tevoren ff gedaan hebben. Stofzuiger: wij hebben net een nieuwe, en geloof me: dat is echt HEEL fijn. Je zou bijna voor je plezier gaan stofzuigen Mermaid, rot dat je je niet fijn voelt! Hielp de jus? Leuke foto's wendy. Hier: balkon is weer helemaal gepoetst, geveegd, ramen gezeemd, dode plantjes weggegooid, fijn! Heb zin om nieuwe plantjes te gaan kopen maar ze komen tussen nu en 1500 de bedverhogers brengen, dus kan maar beter even wachten Pff, ik heb een voet in mijn rib, irritant zeg, en wat ik doe, ze trekt hem niet in
Hahaha! Nee wij hebben geen rijke zolder Dr is wel geld maar das voor boodschappen . Rare maand is dit qua financiën, allemaal extra rekeningen enz... ze moeten maar even een maandje wachten... nou ja... afh van wanneer deze spruit wordt geboren natuurlijk.
Toch is het apart, zal morgen eens navragen, maar meike werd dus met haar armpje naast haar hoofd geboren, terwijl ze wel gewoon vast in het bekken lag... dus of ze was met arm en al ingedaald of ze lag niet ingedaald, of een arm kan ondanks dat ze vastliggen alsnog meekomen...
Lieverds!!! Heb de laatste 10 blz even niet bijgelezen, sorry! Telefoon is erg langzaam vandaag.. Ff vraagje: ik verdiende 1300 bruto voor 24 u p wk. Nu krijg ik een brief van het UWV dat mijn dagloon 61,80 is bruto incl vakantietoeslag. Als ik dat x 3 dagen doe en dan keer 4,5 week dan kom ik nooit op dat bedrag. Of is dat per dag dat je het x 5 moet doen per week?? Bedankt alvast!! X
dieren kunnen een bevalling ook heel goed aan voelen komen... onze hond was niet bij me weg te slaan de dag voor xander werd geboren.