sorry beetje kort antwoord je moet het dus over 5 dagen rekenen, het is berekend op wat je per dag zou verdienen weekenden niet meegerekend... vind het nogal omslachtig, waarom niet gewoon je loon overnemen zoals het was :S maar goed... bureaucratie...
Gelukkig!!! Thnx ann: mmm balen... nu maar eerlijk zijn en zeggen dat hij nieuwsgierig was... Komt vast goed! Ikheid: jeee gelukkig was het weer goed! Slaap je nog een beetje??
Wendy: wat een lieve foto met je zoontje! En leuk die foto's van de babykamer! Napoleon: hier ook geen rijke zolder hoor, maar soms staat er iets... Janne: lekkere eigenwijze meid hahaha
Hebben jullie je trouwens al vaak per ongeluk versproken, voor wie het geheim houdt wat het geslacht is? Bij mij gaat het nog redelijk goed, maar het begint echt lastig te worden....
Ladyz ja het blijft wel rommelen maar het is niet regelmatig en het zet niet door dus we zien wel Janne WOW en 8 you go girl en lautjuh nou je het zegt ja heb er ook al en tijdje niet gezien ow wat goed dat ze lautjuh in de gaten houden !! ikheid het gevoel dat hij te hoog zit hoeft niet te betekenen dat hij niet ingedaald is hier is hij namelijk wel ingedaald en voel hem zeker nog steeds zitten tot me ribben en heb last van maagzuur maar volgens de gyn is tie ingedaald. oww en wat fijn dat het goed was bij de vk en toch met het koppie naar beneden in je bekken maar nog wel bewegelijk komt helemaal goedmeis jaa ik had ook de foto's gezien van fiene echt scheettig ladyz jaa heel naar gevoel net of tie door me vel naar buiten wil komen ann hopelijk wordt het hem vergeven kan die niet zeggen dat hij het automatisch door laat sturen wendy ik doe zowiezoo vrij weinig schaam schaam en leuke foto's hoor mermaid lekker even niks doe als jezoo beroerd voelt mirjam ik zou het niet weten eigenlijk ik wou nog wat tegen je zeggen maar vergeet het steeds ik lasbij baby en dreumes dat demi smiddags bijna of niet meer slaapt als noa bij opa en oma naar bed gaat zonder speen slaapt ze ook maar 45 minuten dus ik denk dat het bij demi ook door de speen komt zo hier vanochtend naar me vriendin geweest en we hebben even lekker gekletst was weer gezellig ze heeft me ook verteld dat ze haar zwangerschap niet helemaal uit zal lopen omdat als zij het streptokokken bij zich draagt het voor de babby beter is om buiten de baarmoeder te zijn dus zodra het kan (34 weken) zal ze waarschijnlijk ingeleid worden maar ze heeft zo iets van eerst zien dan geloven en de gyneacoloog zegt doordat ze na jayden nog geen rust heeft gehad ze met 20 weken plat ligt vanwege haar nek blessure en bekkeninstabiliteit heeft opgelopen in haar vorige zwangerschap dus zegt ze ik heb nog 6 weken om alles grondig schoon te maken en dan kan ik plat gaan liggen ze ziet gelukkig het positieven ervan in voor de rest merkte ik niet echt aan der dat ze me niet meer wil zien ofzo we hebben gewoon even lekker gekletst ging daar pas om half 1 weg en moest toen nog gauw naar de markt boodschapjes halen en nu lig ik uitgeteld op de bank ga zo gauw ook even naar bed dan kan ik nog een uurtje mee pakken voor dat dochterlief weer wakker is er zit hier trouwens 1 lekker onder me ribben te duwen ben benieuwd hoe groot hij is, want hij is al gewoon ingedaald
er is op de bbc zo'n programma dan wordt de zolder afgestruind en dan moeten ze op de veiling verkopen. Nou bij ons valt echt niks te halen... hoewel, heb nog een maxi-cosi die we niet gebruiken meer...
hahaha nu is het geen geheim maar bij eva was het wel geheim... en juist daarom, het verspreken, is het nu dus geen geheim, ik zou me toch maar verspreken .
meiden ben zoooo zenuwachtig en bang dt de beeb verkeerd ligt.... wil niet nog een draaipoging en weet ook niet of ze dat voor zal stellen...... voel het indalen wel... kan het ook verkeerd om indraaien???
Zie je, je hebt al een rijkere zolder dan ik Wendy: ja dat kan dat de billen indalen, dan blijven ze tot het einde dubbelgevouwen liggen... Ik duim voor je dat hij/zij gewoon goed ligt
ik voel overal vanalles.. buikje zit overvol lijkt het wel. Kan iemand me de link naar de hyves pagina nog eens geven, kan het niet vinden en wilde toch even een kijkje nemen.
ja irritant soms he.. ! Thanks voor de link ! Ga zo eens even kijken... Overigens wijkt Chester al bijna een week amper van mijn zijde. Hij legt ook steeds zijn kop op mijn schoot en dat doet hij normaal alleen s`avonds als hij moe is en in de kroelmode.. nu kan hij rustig een half uur zo zitten overdag. Meneer ligt nu ook weer OP mijn voeten.. dus hij gedraagt zich i.d. wel degelijk anders. Ik geloofde er nooit zo in, maar dit gedrag is gewoon echt anders dan anders, dus ik moet het wel geloven .. ha ha..