Moet nu even niet teveel over manlief zeuren, want hij ging net naar de Karwei en ik heb het vermoeden dat hij terug komt met een milkshake voor me. Ik had een hint laten vallen dat ik daar wel trek in had.... We zullen zien....
Wil ik de etiketten uitprinten maar ik had ze getypt op de laptop en dan via de mail doorgestuurd opend de computer boven ze in kladblok waar ik dus helemaal niks aan heb!! Nu maar even uitzoeken hoe ik ze kan versturen dat ik ze gewoon kan openen.
Wendy: wat leuk dat kamertje! Aaah en wat een schattige foto van jou en Dave! Oooh wat goed van je echo! Janne: wat een druk dagje heb je achter de boeg zeg! Maar wel lekker hè dat je het nu allemaal hebt gedaan! Wij hoeven er geen rekening mee te houden, iedereen weet dat wij een zoon krijgen.. dus das wel makkelijk! Napoleon: ja vraag eens na als je wil.. Ben wel benieuwd wat ze bij jou zeggen! Mirjam: ja! Ik heb de afgelopen 2 nachten een aantal uurtjes geslapen.. dus beetje bij beetje ben ik aan het bijtanken! TM: hé wat leuk dat het zo gezellig was bij je vriendin! Wie weet komt het dan toch allemaal weer goed, zoals vanouds! Das niet slim van Ab.. maar hier nog zo één! Die neemt dan gewoon niet op als ik bel.. Ook lekker! Hahaha! Heb 'm ff toegesproken en vandaag nam ie netjes zijn telefoon op. Hahaha! Kris: hier ook een erg aanhankelijke hond! Overal waar ik ga gaat zij. Ze wijkt geen moment van m'n zijde en zoekt steeds mijn aandacht op.. Zelfs met wandelen, als ze vooruit loopt, kijkt ze steeds om of ik er nog ben.. Wel schattig, maar ik kan er oooh zo zenuwachtig van worden! Pamsie: wij hebben de belastingaangifte ook uitbesteed! Ik kan er ook zo chagerijnig van worden! Dus nu wordt het lekker gedaan.. Bed: hier zou ik als ik thuis zou bevallen aan de linkerkant van het bed moeten bevallen, want alle vk's hier in Roosendaal zijn rechts. Dus ons bed hoeft maar aan één kant 'vrij' te zijn. Mermaid: toch maar een nieuwe besteld?! Dat is dan idd beter! Wat duur zeg die reparatie! Ka: gatver! Balen van je vent die nergens zin in heeft en niks wil doen dat wat je voorstelt. Dat gaat dan echt op je zenuwen werken hè? Surf: lekker hoor morgen een poets in huis! Laat d'r maar lekker zweten! En ook nog een lieve papa lees ik! Wonder: ik lees dat alles goed gaat daar?! En dat je merkt dat ze steeds meer aan het indalen is. Van jou mag ze ook komen hè?! Hoe bevalt je appartementje? Caromama: hahahaha dat olifantje! Raar hè om jezelf in de spiegel te zien?! Ik moet altijd ff een paar keer goed kijken, alles is zó anders! Leuk die traktatie! En lekker geshopt! Altijd leuk! Ingrid: spannend dat gesprek van Roeland! LadyZ: have fun op yoga! Ik ben net geweest.. we moesten weeën opvangen, puffen en persen! Oeh! Nu komt het wel heel snel op me af! Pffffff, ben moe en gaar! Ik ga ff wat roomijs vreten! Mjam! (Sorry Mermaid..) X
meiden heb even niet terug gelezen net terug uit het ziekenhuis beeb is alles goed athans op de ctg en echo te zien wel waarom hij dus bijna niet beweegt who knows morgen moet ik toch nog even langs komen voor weer een ctg de Vk daar ging even overleggen met de gyn of het mssn toch niet een idee was om te gaan inleiden gyn vond dit echt nog te vroeg (logisch ) dus mocht naar huis wel zei ze dat ik morgen een afspraak moest maken bij me eigen gyn voor vrijdag om toch even beter afspraken te maken over het inleiden zodat het gewoon met 38 weken gebeurd ipv voelen of me BMM verweekt is dus dat was wel fijn ga nu even eten want ik verga van de honger
@ingrid: ooo das irritant, dat soort dingen heb ik ook altijd met de computer... nu moet ik helemaal opletten, want onze laptop is apple, met een open office versie en geen word dus... ik moet dus altijd speciaal opslaan, anders kan ik het nergens anders openen... @hier: lekker gegeten met mn ouders, kleine man alweer op bed, huis een beetje aan kant gemaakt voor de grote schoonmaak (o heb er gewoon zin in dat ze komt, eindelijk weer alles lekker schoon elke week iig!) maar heb nu zoooooooo'n pijn! pffff @hier vanmiddag naar de drukker geweest, en ze zorgt ervoor dat ik deze week nog de proefdruk op kan halen! joepie! ben echt benieuwd! hoop dat de kleuren mooi uitkomen...
Die foto's op Hyves van dat dood geboren meisje Evy Lynn vind ik ook maar niks.. Erg zielig allemaal hoor! Maar dat wil ik nu juist ff nìet zien. Dus ik sluit me aan bij LadyZorra..
Surf, dat was dus hier ook het probleem. Op de lap hebben we works en vista en boven hebben we office en geen works en alles was dus opgeslagen als een works document. Als het goed is heb ik het nu goed opgeslagen en kan ik het uitprinten. Wel weer een ander probleem, heb geen normaal printpapier meer dus alles wat ik verder nog wilde afdrukken moet wachten tot ik morgen printpapier opgehaald heb.
Nou ik ben benieuwd wat ze gaan besluiten! Gelukkig was alles voor nu wel goed.. Lekker ervan genieten!
ik ga mezelf weer 2 trappen opslepen en neem meteen wat was mee naar boven dan kan ik dat meteen tussendoor doen als ik er toch ben.
TM: goed dus dat je toch gewoon gebeld hebt en dat je dus meteen langs kon! spannend hoor! gaan ze het dan niet nog vervroegen? Als de vk nu al zegt nu in te leiden, doen ze het dan niet met 37 weken? Spannend!
@ingrid: ja wij hebben het zelf gemaakt, bij thijmen ook gedaan... was toen wel goed uitgepakt, maar het is altijd even afwachten of de kleur die je op de laptop ziet een beetje overeenkomt met de werkelijkheid bij het printen... dus nog even afwachten! gedoe altijd met die computers hihi. gelukkig hoef ik niet zelf de adressen uit te printen, dat doet mn moeder op r werk. ik kan me zo voorstellen, dat ik eerst 5 blaadjes zou verpesten voordat er eentje zou lukken en ik moet er 3... @kan je trouwens bij de vk of de ha tussendoor je bloeddruk op laten meten?? ik heb het idee dat het vocht in mn vingers en voeten nu toch echt flink aan het toenemen is (heb zelfs moeite met typen), dus ben bang dat mn bloeddruk mssn aan het stijgen is (was ook zo bij thijmen de laatste week...) waaraan kan je nog meer merken dat bloeddruk stijgt? ik heb namelijk ook last van sterretjes zien, en soms hartkloppingen...
@Surf Ja dat kon ik ook toen ik een keer 's nachts last had van mijn hart. De assistente heeft toen mijn bloeddruk opgemeten. Dit kon gewoon tussendoor.
@Handleiding mannen: Het boek van Kluun is ook goed. Ik geloof dat de titel was Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Daar staat 1 hele belangrijke regel in waar mannen zich aan dienen te houden: een zwangere vrouw heeft altijd gelijk!!!! Hier maaktje mannetje ook gisteren een opmerking toen ik voor de 10de keer probeerde te bukken. (dit kan helaas niet meer zonder zuchten en kreunen) Dat ik wel erg veel geluid maakte en dat het allemaal maar moeilijk ging. HALLO ik ben 33,5 week zwanger!!!! (raap het allemaal lekker zelf op)
meiden fijne avond net laatste keer pufclub gehad... van de 7 zijn er al 2 bevallen... ik ga bankhangen...